שירה דהן. שלי לורבר,
שלי לורבר

לוק טבעי נשמע טוב, אבל איך באמת עושים את זה?

15.6.2023 / 8:44

המיאוס של מדונה מניתוחים והזרקות הוא רק עוד סממן לטרנד שפשה בעולם הביוטי: החזרה למראה טבעי. קל להגיד, קשה ליישם. איך בכל זאת גורמים לזה לקרות?

לפני כחודש חשפה איגי וקסמן בריאיון למגזין "את" את הסבל ועוגמת הנפגש שעברה בעקבות טיפול קוסמטי שנכשל. העובדה שדיברה על כך קבל עם ואינסטגרם, מעלה לסדר היום טרנד הולך וגובר בעולם - החזרה למראה טבעי. גם מדונה חשפה לא מזמן שהחליטה לוותר על ההזרקות בהן התמידה בשנים האחרונות, וכיום שגרת הטיפוח שלה מורכבת מטיפולים טבעיים.

שני הסיפורים הללו הינם מיקרוקוסמוס לתופעה רחבה יותר של נשים רבות שהחליטו לחזור לנטורל, ומחפשות היום את הפתרונות הטבעיים להצערת מראה העור. בשנים האחרונות יש מגוון טיפולים ותכשירים טבעיים שנוצרו על מנת לתת את המענה לאותן הנשים.

אז מה זה בעצם אומר, מראה טבעי, ואיך למרות הוויתור על פלאי הבוטוקס עדיין מצליחים להיראות צעירים יותר? יצאנו לבדוק עם נשים שהחליטו לחזור לשם, אך לא לוותר על המראה הצעיר.

מדונה. Frazer Harrison, GettyImages
חטפה ביקורות והחליטה שזהו. מדונה/GettyImages, Frazer Harrison

שירה דהן, בת 45 ממרכז הארץ, עסקה בתחום הרפואה הסינית כ-20 שנים בתור מטפלת. היא ניהלה אורח חיים בריא והקפידה על תזונה בריאה, מגוונת ואיכותית. כשהחלה להתקרב לגיל 38 היה ברור לה שגם על עור הפנים שלה היא לא תתפשר: "החלטתי שזריקות זה פחות עבורי ושאני רוצה לשמור על עור הפנים שלי באמצעות חומרים טבעיים המזינים את העור ומעניקים לו מראה רענן וצעיר", היא מספרת.

לאחר שבחנה וניסתה מגוון מוצרים הבינה שאין בשוק את מה שהיא מחפשת, וגם לאור הידע שצברה במהלך השנים על חומרים פעילים מתחום הרפואה הסינית ולאחר לימודי רוקחות טבעית החלה לרקוח מוצרים מחומרים טבעיים איכותיים, כגון קוויאר, ספירולניה, אבקת פנינים, חומצה הילרואנית זעירה ועוד. היא החלה להשתמש במוצרים ולאחר מכן ניסתה את המוצרים לתקופה של כחצי שנה על 30 נסייניות בין הגילאים 17 עד 72.

לאחר ההצלחה בפיילוט שערכה שירה הפכה את היוזמה לעסק מצליח HIPPIE & CHIC מותג טיפוח לקוסמטיקה טבעית מתקדמת: "המותג הוקם לפני כ-6 שנים והוא מביא איתו פתרונות אנטיאייג'ינג לכל סוגי העור, פתרונות המותאמים לאישה הישראלית ולאקלים המיוחד הקיים בארץ. המוצרים מבוססים על צמחי מרפא וחומרי גלם פעילים ממקור טבעי בלבד, ללא כימיקלים מסוכנים, מסייעים בהפחתה של קמטוטים, ייצור קולגן מוגבר באופן אקטיבי ואף בטוחים לשימוש בהריון והנקה".

שירה דהן. שלי לורבר,
מפיילוט לעסק מצליח. שירה דהן/שלי לורבר

כרמלה 53 מיפו החליטה אף היא לקחת את המושכות לידיים שלה בכל הנוגע לטיפול בעור הפנים והגוף: "סבלתי שנים מסימני מתיחה ולאחר שניסיתי המון שיטות ותכשירים מומלצים החלטתי לנסות בעצמי בבית המלצות שונות וטבעיות שקיבלתי והיום אני כבר ממליצה לכל החברות. לאחר שניסיתי במשך תקופה מצאתי שלהשתמש בשמן קוקוס כ'חמאת גוף' עושה פלאים. כדי שיהיה קל יותר להשתמש אני ממצקת את השמן בטמפרטורה של 24 מעלות, ואז השמן הופך למוצק וקל יותר לשימוש. גם בעור הפנים אני מקפידה על טבעי, ולאחר מספר ניסיונות היום שגרת הטיפוח שלי כוללת שימוש בקליפות האבוקדו והבננות. אני מורחת על עור הפנים לפחות פעם ביומיים את מה שנשאר על קליפת האבוקדו והבננה וגיליתי שזה ממש עוזר לשימור מראה עור פנים צעיר וחיוני".

ויש כאלה שבכלל חושבים שהשמירה על עור הפנים מתחילה בתזונה ומה שאנחנו מכניסים לגוף ובוחרים להשקיע שם את המאמצים. הדיאטנית הקלינית ליאורה חוברה (59) מצהירה גם היא שטבעי זה הכי בשבילה: "אני מקפידה מדי יום על שתיית מים מרובה (לפחות 2.5 ליטרים), אוכלת הרבה ירקות ופירות עשירים בנוגדי חימצון נמנעת כמה שאפשר מג'אנק פוד וכמובן שמקפידה לא לעשן". בנוסף, היא ממליצה לעשות מדי יום משהו עבור הנפש, כמו מדיטציה, כי "מראה הנפש משתף בגוף וסטרס עושה קמטים". את הגישה החיובית היא מחזקת במנטרה מדי בוקר אל מול המראה.

HIPPIE & CHIC. חן לוי,
HIPPIE & CHIC. לא לבוטוקס, כן לחומרים טבעיים/חן לוי

אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות שנשים רבות אימצו בארץ ובעולם לשמירה על מיצוק ומראה עור צעיר ורענן הוא ה-face yoga. השיטה מבוססת על נשימות ותרגילי פנים המחזקים וממצקים את שרירי הפנים. שרית כהן ( 48) מתל אביב מספרת על ההתמכרות שלה לשיטה: "המון שנים אני מתרגלת מדי שבוע לפחות פעמיים יוגה, זו השעה שלי עם עצמי בה אני מתנתקת מהשגרה של בעל, ילדים עבודה. לקראת גיל 40 ועם הופעת סימני הגיל התחלתי לחפש שיטות טבעיות לשמירה על מראה עוד צעיר. חברה המליצה לי לבדוק את נושא הפייס יוגה ומאז אני מכורה".

אם את היוגה הרגילה היא מתרגלת פעמיים בשבוע, את תרגילי הפייס יוגה היא עושה בכל הזדמנות אפשרית: "אם זה בבית מול הטלוויזיה או בישיבה מול המחשב במשרד, כבר אימצתי את התרגילים הללו כחלק משגרת הטיפוח, ממש כמו למרוח קרם פנים עשיר. אני כל הזמן מתעדכנת בתרגילים חדשים באמצעות ערוצי יוטיוב ייעודיים ומנסה את התרגילים הכי חדשים. אני מאמינה שהפייס יוגה לצד שמירה על אורח חיים בריאה עוזר למחמאות שאני מקבלת על עור הפנים שלי ושלא רואים עלי את הגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully