חלי קירקיריוס. מור צידון,
מור צידון

קלי קלות: הטרנד החדש הזה יחסוך לכן מאות שקלים על לק ג'ל

27.6.2023 / 8:27

כל אחת שעושה לק ג'ל מכירה את המחירים הממוצעים (הגבוהים) לסתם לק חלק, ואת התוספות השערורייתיות למחיר אם חלילה את רוצה לקשט קצת את הלבן הקיצי באיזה ציור או הדפס בסיסי. זה נגמר - טרנד החותמות שיציל אתכן

אחת לשלושה שבועות אני הולכת לעשות לק ג'ל. פעם זה היה עולה לי בסביבות המאה שקלים, ועכשיו אני משלמת על התענוג (זה באמת תענוג שלא תבינו לא נכון - זה מציל אותי) 220 שקלים ללק חלק, ואם אני רוצה איזה ציור או הדפס, אני צריכה להוסיף עוד כסף. עכשיו אני לא יודעת מה אתכן, אבל עלי זה גדול. מהסיבה הזאת ויתרתי כבר מזמן על קישוטי ציפורניים, ואני מסתפקת בגוון אחד וגימור חלק ומשעמם.

אבל לא עוד!
כבר יצא לי להיתקל בלוחיות האלה של החותמות, אפילו שלחו לי כאלה להתנסות מתישהו לפני שנים, אבל לא הצלחתי להבין איך משתמשים בהן, וחברת יחסי הציבור עשתה עבודה גרועה מאד בהסברה (כי גם הןם לא טרחו לברר), אז זנחתי את הלוחיות המסתוריות ואת החותמת הדביקה שהגיעה איתם, ותייקתי את הטרנד הזה (שבעולם כבר הספיק להתיישן) כפלופ.

עד שפגשתי את חלי קירקיריוס, שבגלל פציעה בזרוע נאלצה לעשות הסבה קטנה במקצוע, וגילתה עולם ומלואו של ציורים וקישוטים מכל הסוגים, שכל אחת יכולה לעשות לבד או עבור חברה, ומסתבר שאפילו עם יד אחת קשורה (לא מאחורי הגב, אבל עם סד).


אלגנטי, אינטליגנטי, ועולה בהתאם: השיק הבריטי נחת בישראל
לפני ששכבתם: כך תחשבי את גודל האיבר שלו לפי האף והכף
נסתרות דרכיה: פגשתי את אהבת חיי בחתונה שלי עם גבר אחר

חלי קירקיריוס. מור צידון,
נפתח לה עולם. חלי קירקיריוס/מור צידון

מה זה בדיוק סטמפס?
"על אף שמדובר בתחום שמצריך מקצועיות, כמעט כל מי שיש לה טאץ' לציפורניים יכולה לעשות את זה לאחר קורס קצר." מספרת חלי קירקיריוס אמנית הציפורניים והמדריכה היחידה בישראל היום לז'אנר החותמות. והתוצאות? ובכן קשה מאוד להשאר אדיש למראה הצבעוני ולדמויות האייקוניות שמתיישבות על הציפורניים במגוון צורות.

איך הכל התחיל?
"במשך 20 שנה עסקתי בכל תחומי הציפורניים עד שהגיעה פציעה שריתקה אותי. כשנחשפתי לסטמפס, הבנתי שיש כאן תחום חדש שמצריך מאמץ מהסוג שאני מסוגלת לעשות, ועזר גם שהתאהבתי במיליוני האופציות שהחותמות פתחו לי וללקוחות שלי, והתמקדתי בפיתוח של הפרקטיקה לרמה גבוהה במיוחד.

איזה ציורים יש?
"הכל, החל מגיבורי על, הדפסים, פרחים, דמויות אנימה ותבניות מיוחדות של צבעים שרק ממשיכות להפציע על כל טנרד חדש בעולמות התוכן של התרבות והפופ. אם את בקטע של מיניונים, לוניטונס או בכלל, היום בעזרת שיטת הסטמפס את יכולה לקשט את הציפורן בכל מה שחלמת עליו בעזרת קורס קצר."

חלי קירקיריוס. מור צידון,
חלי קירקיריוס/מור צידון

כמה זמן הקורס?
"היום הצלחתי לעלות על דרך, להעביר את הידע הזה בצורת הדרכה ממוקדת של 5 שעות שבסופה תדעי להתאים את הציפורניים שלך לכל לוק שתעלי על דעתך, בזמן קצר, תוך שמירה מקסימלית על בריאות הציפורניים, כי הסוד האמיתי הוא להבין את זוויות החתימה, התאמת הצבעים ועוד סודות שאני מגלה רק בקורס."

מה עוד אני צריכה לדעת?
"הטכניקה קצת שונה ממריחת לק או מילוי בג'ל - המוצר מגיע בפלטות מחוררות שמציעות אין ספור עיצובים ומגוון ענק של לקים צבעוניים שמתייבשים במהירות, פלוס ציוד ייחודי מותאם לשיטה. אחרי השתלמויות רבות הבאתי גם את המוצרים ואני מעבירה את הקורס ומוכרת את המוצרים, באקדמיה לנשות מקצוע וגם לחובבות ציפורניים בלי ניסיון. אני יכולה להבטיח שכל מי שיש לה טאץ' לציפורניים יכולה להגיע לתוצאות מהממות."

אז מה ההבדל בין השיטה הרגילה לקישוט ציפורניים לבין החותמות?
"בעזרת החותמות אני יכולה ליצור מגוון מראות, צבעים, דוגמאות וקישוטים שלא התאפשרו לי בעבר כי אני לא אומנית ציור מדהימה. גם זמן העבודה הוא קצר משמעותית משיטות אחרות, ומעל הכל, את יכולה לעשות את זה לבד או לחברה, וזו אפשרות כיפית במיוחד לבטא את עצמך ואת היצירתיות שלך באופן שלא היה זמין לך עד עכשיו, אם את לא מאסטר לציפורניים"

חותמות/גיל אלוני

התהליך ב-5 שלבים פשוטים:

  • בעזרת צמר גפן ומעט אלכוהול לחיטוי נקי את משטח הציפורן - ככה תשמרי על התוצאה לאורך זמן
  • מורחים שכבת בסיס ולאחר מכן שכבה אחת באחד מצבעי המוילונדון שבחרת. ממתינים לייבוש מלא.
  • בוחרים דוגמא בפלטה, מורחים עליה את לק החותמות, גורפים את הצבע עם משטח מיוחד ומחתימים את הסטמפ קליר (חותמת סיליקון מיוחדת).
  • הופכים את החותמת, צובעים את החלקים הפנימים כמו ציור של ילדים, עם מברשת דקיקה, ממתינים דקה שתייים, ומחתימים
  • לסיום, לק שקוף, וכן, זה עד כדי כך פשוט.

ותכל'ס, כמה עולה?

הקורס: 700 שקלים, כולל חומרי עבודה
ערכת צבעים וחותמות: 199 שקלים

רוצה גם? בסוף השבוע הקרוב, חלי עונה על כל השאלות שתרצו לשאול בעמוד האינסטגרם שלה. תגיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully