גבר צעיר מול לפטופ. ShutterStock
ShutterStock

מצאתי הודעות ישנות בטלפון שלו - כשנפגשנו הוא קרא לי 'מכוערת'

Sheee חו״ל

13.7.2023 / 8:58

אישה שחיטטה בטלפון של בעלה מזה שש שנים, קיבלה את העונש האולטימטיבי על העבירה הספציפית הזאת - היא מצאה הודעות ישנות שהוחלפו בינו לבין חבר מתקופת הרווקות, והסתבר לה בדיוק מה הוא חשב עליה כשנפגשו. זה לא היה טוב

ג'יין לואיס, בת 40 מניו ג'רזי, חושפת בפוסט אישי שהיא "הרוסה" לאחר שחיטטה בטלפון של בעלה וגללה אחורנית את ההודעות שלו עם חבר משלו מקופת הרווקות, לשיחה מלפני שש שנים - תחילת הזוגיות שלהם. שתבינו - הוא כבר כל כך לא בקשר עם החבר הזה, שהייתה צריכה לגלול למעלה עשר הודעות בלבד. בשש (!) שנים.

עכשיו, זה לא שאנחנו בעדו או משהו, הוא גבר מבאס, אבל מי שמחטט ברכושם הפרטי של בני הזוג שלו - צריך להיענש, ואין עונש יעיל מלמצוא את מה שמצאה.

בהודעות שלו עם החבר הוא דיבר על הבחורה שהחל לצאת איתה ממש לא מזמן, וחלק את רשמיו עימו באופן הדוחה שאנשים עושים מיד אחרי שהם פוגשים מישהו - שופטים אותו חיצונית באופן מיידי ומדברים הרבה שטויות כדי להרשים את החברים. למרבה הצער, הוא לא ממש היה בעניין שלה בהתחלה.

בהודעות הטקסט הוא מתאר אותה כ"מכוערת" ומתכנן "רק" להשתמש בה: "עברתי על ההודעות שלו כדי לראות עם מי הוא דיבר", אמר לואיס לקנדי ניוז. "הוא והחבר לא ממש בקשר אז הייתי צריך לגלול אחורה בערך 10 הודעות."

10 הודעות, אבל חסרות כבוד ושוברות לב: "מהרגע שנפגשנו לראשונה הוא אמר שהוא משתמש בי בשביל הכסף שלי, סיפר לחבר שלו כמה אני מכוערת ואמר שהוא לא מתכוון לשכב איתי", חשפה.

בעלה קרא לה מכוערת. אינסטגרם, צילום מסך
קרא לה מכוערת, ויצא עם הכסף שלה/צילום מסך, אינסטגרם

כתבת פלאפ

עוד קראה בעשר ההודעות האלה, שבעלה, כיום בן 35, אמר עליה שהיא "יצור מכוער שרוצה אותי כל כך", שהיא "תעשה הכל" למענו וכבר הזמינה אותו לעבור לגור בביתה למרות שהוא עדיין שכב עם הרבה בחורות אחרות, שנראות טוב יותר ממנה. הוא המשיך להתפאר איך הוא תכנן "לעשות אותה קצת" כדי לשמח אותה למרות שהיא לא נראתה כמו "הבנות הלוהטות שהוא פוגש כל הזמן". למרות ש"בחורות שוות גם מבאסות."

"זה היה גרוע. זה היה ממש מזעזע. הייתי הרוסה", אמרה לואיס, ואנחנו מאמינות לה.

האם לשלושה התעמתה עם בעלה מזה שנתיים, והוא טען שהוא מתחרט ומאד נבוך בעצמו המטפש והילדותי של פעם.

"הוא היה מבוהל, נסער והוא התנצל. הוא אמר שהוא הרגיש רע עם עצמו [באותו זמן], והוא רצה לגרום לעצמו להרגיש טוב יותר", אמרה.

אמרה אבל לא באמת סלחה.היא מעידה כי היא עדיין מתקשה להשלים עם מה שלמדה בקריאת ההודעות המטרידות. "האמת, אני לא יודעת איך אני אמשיך ככה. נפגעתי מזה כל כך, שעכשיו כשהוא חוזר על עצמו, אני אומרת, 'אני לא טיפשה, אני פשוט ממש מכוערת'. הוא קורא לי 'יפה' בכל הזדמנות, אבל אני לא מאמינה לו כבר".
היא הודתה שזה גם פגע בביטחון שלה בעצמה ובנישואיה.

"חשבתי שיש לנו מערכת יחסים טובה. אני לא מבינה כלום מכל האירוע הזה. הוא היה כל כך טוב אליי והעריך את כל מה שעשיתי. הוא היה בחור כל כך אדיב די שהייתי צריכה לעשות דאבל טייק כשמצאתי את ההודעות", סיפרה לואיס ומודה שהיא לא הייתה מתחתנת איתו אם הייתה מוצאת את ההודעות האלה קודם לכן.

"נראה היה שהקשר שלנו מבוסס על שקר" המשיכה לתהות "שכשהיינו ביחד, הוא היה מתוק ומחמיא. ברור שהוא אחר איתי מאשר עם החברים שלו, וזה בלגן", אמרה. "הנישואים חשובים לו מאוד, והוא אמר שהוא לעולם לא יתחתן אלא אם כן זה היה מישהו מיוחד באמת, אבל אני לא מאמינה לשום דבר שהוא אומר לי עכשיו, כי יכול להיות שהוא אומר לי דבר אחד ולאנשים אחרים משהו אחר."

ואולי, רק אולי - הוא היה ממש חסר ביטחון ודביל, וזה עבר לו מאז. לפעמים גם אחרי שנפגעים ממש בצדק, שווה לחקור את האירוע עוד קצת, לפני שמוותרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully