הברבי האנושית אלישיה אמירה. aliciaxamira, צילום מסך
צילום מסך/aliciaxamira

סתיו קצין, תלמדי: הוציאה חצי מיליון ₪ על ניתוחים כדי להפוך לברבי אנושית

11.7.2023 / 0:06

"אנחנו לא מזדקנות. אנחנו רק הופכות להיות יותר ויותר פלסטיק": אלישיה אלמירה בזבזה את כל כספה על ניתוחים שהפכו אותה לבובת מין אנושית והיא גאה להיות "אובייקט מיני מהלך"

זו הברבי האנושית אלישיה אמירה - וזה מה שהיא חושבת שתפקיד האישה/aliciaxamira

חושבים שסתיו קצין מ"האח הגדול" מוגזמת? הכירו את אלישיה אלמירה השוודית בת ה-33 שהוציאה כ-128 אלף דולר (בערך חצי מיליון ש"ח) על ניתוחים פלסטיים במהלך העשור האחרון בניסיון להפוך למשהו שהוא בין בובת ברבי אנושית לבין בובת מין מתנפחת. אנחנו לא אלה שמכנים אותה בשמות האלה - זו היא עצמה שמתגאה בהם ומספרת כמה היא אוהבת להיות "בימבו מפלסטיק" ושחלומה להיות "בובת המין האנושית הכי פלסטית על הפלנטה". כלומר, היא לא מתכוונת להפסיק עם הניתוחים בזמן הקרוב.

אלישיה אלמירה חשפה בפני Truly שהיא עזבה את עבודת היח"צ הרווחית שלה לפני כמה שנים כדי להפוך ל"בימבו" במשרה מלאה. היא עברה מספר ניתוחים בשדייה, במצח, בעיניים, בלחיים ובשפתיים. היא מילאה לחיים ואף, עשתה בוטוקס בכל הפנים, חוטי PDO ומילוי סנטר ולסת. היא גם קעקעה את הגבות שלה גבוה יותר, יצרה ריסים עבים יותר ועשתה קעקועים על האצבעות, החזה והצוואר. "המראה האידיאלי שאני רוצה להשיג הוא בובת המין הפלסטית והפנטסטית ביותר. הניתוחים האלה ממכרים", היא הודתה.

"תפקידה של האישה הוא לרצות את הגבר שלה"

על אף שעברה כבר מספר הליכים קוסמטיים שעולים לה בין 2,500 ל-3,800 דולר בחודש, אלמירה אומרת שהיא לא מתכננת להפסיק בקרוב. "אני לא חושבת שאי פעם אפסיק לעבור ניתוחים. זה חלק עצום מהבימבו-פיקציה שלי. אצלי במוח אין דבר כזה שלמות. זה רק עניין של לגדול ולהתפתח - ובכל שנה להפוך ליותר ויותר פלסטיק". היא הוסיפה: "בימבות לא מזדקנות, הן פשוט הופכות ליותר פלסטיק".

אלמירה סיפרה שבחרה להיות בימבו כבר בגיל 9 והיא מכנה את עצמה "אנטי-פמיניסטית". "אני מאמינה שנשים וגברים לא צריכים להיות שווים. תפקידה של האישה הוא לרצות את הגבר שלה ולהיות האישה הטובה ביותר שאפשר", אמרה אלמירה, "אני אוהב לבשל לו, לנקות את הבית ולגרום לו לתקן את המכונית ולכסח את הדשא".

כוכבת OnlyFans טוענת שתפקידי המגדר הפכו כל כך מטושטשים שאנשים רבים בחברה מנסים להיות משהו שהם לא. "אני מאמינה בכל ליבי בתפקידים מגדריים מסורתיים ומאמינה באימוץ התכונות הנשיות שלי", היא הוסיפה.

ככה היא נראתה לפני הניתוחים:

הברבי האנושית אלישיה אמירה - לפני הניתוחים. aliciaxamira, צילום מסך
הברבי האנושית אלישיה אמירה - לפני הניתוחים/צילום מסך, aliciaxamira
הברבי האנושית אלישיה אמירה - לפני הניתוחים. aliciaxamira, צילום מסך
הברבי האנושית אלישיה אמירה - לפני הניתוחים/צילום מסך, aliciaxamira
הברבי האנושית אלישיה אמירה - לפני הניתוחים. aliciaxamira, צילום מסך
הברבי האנושית אלישיה אמירה - לפני הניתוחים/צילום מסך, aliciaxamira

וככה היום

"הוכחה שפלסטיק זה פנטסטיק"

בשנת 2016, אלמירה ייסדה את "תנועת הבימבו" במאמץ לבטל את הסטיגמטציה של "יצורים פלסטיים היפר-נשיים והיפר-מיניים". אלמירה אמרה שנשים שמתלבשות ככה מושכות אש ודעות קדומות לעתים קרובות. מטרת התנועה היא לגרום לאנשים להבין שיש שם יותר מסתם פלסטיק. "אני ממש גאה להיות פלסטיק ובימבו", אמרה אלמירה, "אתם לא יכולים לבייש אותי על היותי ז*** - אם אני כבר לא מתביישת".

על אף שהחיים בפלסטיק הם די פנטסטיק, אלמירה חשפה שהיא סופגת ביקורת קשה מטרולים ברשת. "אנשים מצנזרים אותי ושופטים אותי", אמרה והוסיפה שהיא התחילה להשיב לשונאים ולא לשתוק להם, "עכשיו פשוט כיף לי עם זה. אני אוהבת להטריל אנשים בחזרה. אני בובת מין אמיתית, יכולתי לחיות חיים נורמליים אילו רציתי אבל בחרתי להיות אובייקט מין מהלך. אני גאה במסע שלי, בכל צעד שלו ובכל הצעדים שאני עומדת לעשות".

עוד בנושא:
השקיעה 200 אלף שקלים כדי להשיג את הישבן הגדול בעולם - וזה נגמר באסון

הברבי האנושית הגשימה את חלומה להיות האישה עם החזה הגדול ביותר בגרמניה

אלה הדעות של על פמינזם:

לסיום, סיפרה אלמירה שעל אף שלא תרצה שהילדה שלה תלך בעקבותיה, היא תתמוך בה לחלוטין אם גם היא תרצה לעבור ניתוחים. "אם הבת שלי באמת תרצה חזה גדול יותר וכל השאר, אז אני אקח אותה למנתח", היא אמרה, "וזה יהיה המנתח הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully