מכונאית רכב. tantinmeneses09, צילום מסך
צילום מסך/tantinmeneses09

"המכונאית הסקסית ביותר בעולם" בוידוי מפתיע: אני אפילו לא מנסה

14.7.2023 / 10:05

עובדת מוסך בת 27 שכבשה את הרשת בתמונות שלה מתחת למכוניות מצד אחד ושוכבת על המיטה בבגדים תחתונים בלבד מצד שני - מספרת על כל תשומת הלב המפתיעה שהיא מקבלת

מכונאית רכב/tantinmeneses09

בתקשורת וברשת קוראים לה "המכונאית הסקסית ביותר בעולם" ומספרים שהיא גורמת לגברים להזיע, אבל היא מצידה טוענת \שהיא בכלל לא מנסה לעשות את זה - למרות שהשם שהיא בחרה לעצמה ברשת זה Hottest Lady Mechanic. טנטין לגספי מנסס, דוגמנית במשרה חלקית, ומכונאית במוסך במשרה מלאה, אומרת שהלקוחות נשארים המומים כשהם רואים במה היא עובדת.

"כשאני עובדת על מכוניות אני לובשת בגדים רגילים לגמרי", מספרת הפיליפינית בת ה-27 לסאן הלונדוני, כשהיא מודה שבעיניה אין "שום דבר סקסי" בבגדים מלאי שמן המכונות שלה, "רוב הזמן בבגדים שלי יש חורים, ולתדהמתי אנשים חושבים שזה יפה ומושך", אמרה מנסס שמחזיקה ביותר מ-25 אלף עוקבים באינסטגרם, "אני חושבת שהם אוהבים את העובדה שאני עוברת ממראה כזה מלוכלך, למראה הקלאסי של דוגמנית לאחר מכן".

ככה היא נראית בעבודה

וככה בבית

ברשת היא מעלה תמונות שונות, החל משגרת יום העבודה שלה מתחת למנועים של מכוניות, חייה הרגילים כעובדת במוסך, דרך תמונות בבגדים יותר יומיומיים בנסיעה או ביציאות, ועד לתמונות מיניות בהן היא שוכבת על מיטה ולובשת בגדים תחתונים סקסים במיוחד, מה שהיא לה לא מעט מעריצים ברשת החברתית.

"מעולם לא ציפיתי לתשומת לב מסוג כזה", היא סיפרה והודתה שהיא לא האמינה שאנשים בכלל יזהו אותה או ישימו לב אליה. בזמן שהיא מודה לאנשים על כל המחמאות, וההערצה שהיא מקבלת מצד האוהדים והעוקבים שלה, היא מספרת שהיא תמשיך לעבוד כמכונאית, "כל מה שרציתי זה לעבוד ולבסוף להיות בעלים של מוסך", היא משתפת, "כל שאר הדברים פשוט התפתחו בצורה משונה".

"אני מאוד אסירת תודה על כך שאנשים מחמיאים לי על זה שאני פשוט אני ואני עושה את מה שאני אוהבת. הגעתי לבית ספר למכונאות מבלי שהיה לי מושג שאזכה להכרה ואפילו אופיע בטלוויזיה הלאומית ובחדשות הבינלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully