קיילי גיל. kyliegill1, צילום מסך
צילום מסך/kyliegill1

דוגמנית הלבשה תחתונה שהפכה לאמא בגיל 17: "הבנות שלי הובכו מהתמונות הנועזות שלי"

29.9.2023 / 0:08

קיילי גיל בת ה-34 הייתה אמא ל-3 ילדים כבר בגיל 21, שתיים מהן בנות שלא היה להן נוח לראות את אמא שלהם מדגמנת בתחתונים וחזייה. עכשיו היא מנסה למנף שוב את קריירת הדוגמנות שלה

קיילי גיל בהלבשה תחתונה/kyliegill1

קיילי גיל, היום בת 34, הפכה לאמא לראשונה כשהיתה בת 17. היו לה כבר שני ילדים בגיל 18 וילד שלישי כשהייתה בת 21 בלבד. גיל, שמנסה כיום להחיות את קריירת הדוגמנות שלה, התחתנה בגיל 19 ובגיל 23 כבר הספיקה להתגרש. אחרי שהפכה להיות אם חד הורית היא חששה שקריירת הדוגמנות שלה תיהרס, אבל למרות כל הקשיים היא הפכה את החלום שלה למציאות.

היא החלה לדגמן באופן חלקי לפני שמונה שנים ונחלה הצלחה גדולה. אלא שהיא מעולם לא עבדה כדוגמנית במשרה מלאה. קיילי עובדת בחברת גגות, אבל מקווה לנצח בתחרות שצפויה להערך בקרוב כדי להחיות מחדש את קריירת הדוגמנות שלה.

אחרי שקריירת הדוגמנות שלה התרוממה ב-2018, קיילי העידה ש"היא לא ידעה לאן ללכת או איך לקבל עבודות נוטפת בדוגמנות" והיא שקלה לוותר. "ואז ראיתי תחרות טופ מודל ודברים מתחילים להתרומם שוב. זה נתן לי את הפוש להמשיך. אני בת 34 עכשיו, אבל עדיין חושבת שיש לי עוד כמה שנים לתת בתחום.".

שלושת ילדיה - היילי, קאסי וקיינן, תומכים לגמרי בקריירה של אמא שלהם - אבל זה לא תמיד היה המצב משום שהבנות שלה היו די מובכות מכך שאמא שלהם דגמנה הלבשה תחתונה והציגה את עצמה לעיני אלפי עוקביה באינסטגרם. אלא שככל שאמא יותר הצליחה במקצוע, המבוכה נעלמה וגם הבנות עמדו מאחוריה והאמא מתכוונת להסתער בכל הכוח על תחרות הטופ מודל הבאה שתיערך בהמשך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully