שרה ג'סיקה פרקר, קים קטרל. GettyImages
GettyImages

זה ייגמר בסושי - הריבים המסריחים ביותר של הנשים

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 9:54

הריב הגדול של העשור בין קיילי ג'נר וג'ורדן וודס הגיע לסיומו סוף סוף, והסולחה נחתמה באכילת סושי משותפת. ג'ני דנסון מעלה זכרונות מהריבים הנשיים היפים של התקופה

אפשר להירגע - קיילי ג'נר וג'ורדן וודס נראו אוכלות יחד סושי! לאלו מכם שמגרדים את הראש ותוהים האם מדובר בגבר חדש בחייה של קיילי ולמה זה אמור לעניין אותנו, תנו לי לעשות סדר.

עד לפני 4 שנים ג'ורדן היתה ה-חברה הכי טובה של קיילי. השתיים עשו הכל יחד, ובדרך, בין הופעה בסטורי לביקור בתוכנית הריאליטי של הקרדשיאנז, ג'ורדן התחילה לבנות לעצמה קריירה די רווחית של משפיענית ודוגמנית פלאס סייז. השתיים היו בלתי נפרדות והכל היה מושלם. אבל אצל הקרדשיאנז, כמו אצל הקרדשיאנז, אם משהו עובד טוב ומכניס כסף, אז כמובן שמה שצריך לעשות זה לשרוף אותו בצורה כמה שיותר פומבית - וכך להכניס עוד כסף מהסקנדל.

איך התפוצצה החברות הכל-כך קרובה בין ג'ורדן לקיילי אתם שואלים? פשוט! ג'ורדן נתפסה מתמזמזת עם טריסטן תומפסון - שבאותה התקופה היה החבר ואבי ביתה של קלואי קרדשיאן - אחותה של קיילי.
כן, אתם קוראים וכנראה גם זוכרים נכון. החברה הכי טובה של קיילי התמזמזה עם בן הזוג של אחותה. ומאז ועד היום - השתיים היו בריב.

אבל ככה זה בחברות של נשים כנראה - טריסטן הספיק לבגוד בקלואי עם עוד עשרות נשים, ג'ורדן המשיכה לדשדש בקמפיינים קטנים באינסטגרם, קיילי עשתה עוד ילד ואז הכל נרגע, כך שעכשיו השתיים יכולות לחזור לקשר.

אבל זה ממש לא הריב הנשי המלוכלך או המטופש ביותר בהוליווד:

כסף ותהילה - שרה ג'סיקה פרקר וקים קטרל

אף אחד לא באמת יודע למה השתיים האלו לא מסתדרות, אבל מדובר ככל הנראה בתחרות על כסף. קים לא אהבה את העובדה ששרה ג'סיקה מרוויחה יותר ממנה, ובשלב מסוים לא רצתה להשתתף בסרט שהופק בהמשך לסדרה. משם המצב הלך והדרדר. בזמן ששלושת חברות הקאסט נראו יחד באירועים ומפגשים, קים בדרך כלל היתה בצד. ובזמן שקים הודתה בריב ואמרה לא פעם שהקשרים בינה לבין פרקר היו יחסי קולגות בעבודה, פרקר דווקא ניסתה לשדר שהכל בסדר, ואף אמרה בראיון "כולנו היינו חברות והייתי שמחה לראות את קים יותר". וכך בכל פעם קים היתה מספרת שהשתיים לא בקשר, ופרקר היתה אומרת שהשתיים אוהבות אחת את השניה עד אין קץ. המצב התפוצץ לחלוטין כשקטרל לא השתתפה בעונה הראשונה של And just like that, מה שהוכיח לכולם שבאמת יש בעיה. מצד שני - עכשיו קטרל הגיחה בהופעת אורח בעונה השניה והוכיחה לכולם שאין כמו ריב טוב כדי להראות מי הכוכבת האמיתית ובדרך לעורר לעצמך את הקריירה.

סקס, שקרים קריירה: פריס הילטון וניקול ריצ'י

פעם הן היו הצמד החזק ביותר בהוליווד. בין מסיבה להשקה השתיים היו האשונות להביא למסך תוכנית ריאליטי בה שתי הבנות העשירות מהוליווד מבקרות ברחבי ארה"ב ומתנסות בדברים כמו חליבת פרות או שינה בטריילר. התוכנית היתה הצלחה מסחררת, אבל ב-2005 התרחש פיצוץ עצום בין השתיים, ואף אחת מהן לא הסכימה להגיד למה. השמועות דיברו על כך שפריס לא הזמינה את ניקול להנחות לצידה את התוכנית סאטרדיי נייט לייב, וניקול הפגועה הקרינה כנקמה את סרטון הסקס של פריס לחברים אצלה בבית. למזלנו, השתיים הבינו שכשהפרסום מתחיל לדעוך, הדרך הטובה ביותר לעורר אותו היא להשלים - כך שקיבלנו מהן סולחה נוצצת בפרמיירה החגיגית לעונה החמישית של תוכניתן ונראה שהן נשארו חברות טובות עד היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תחרות וגינלית: מרתה סטיוארט וגווינית פאלטרו

אם יש משהו כיפי יותר מריב בין שתי נשים וולגריות - זה ריב בין שתי נשים שעשו קריירה מלהיות קלאסיות ואלגנטיות. כך קיבלנו את הפיצוץ הנהדר בין מרתה לגווינית. מסתבר שמרתה ממש לא אהבה את העובדה שגווינית פתחה את אתר הלייפסטייל שלה GOOP. ב-2014 היא אמרה בראיון "היא כוכבת קולנוע, אם היא היתה בטוחה ביכולות המשחק שלה היא לא היתה מנסה להיות מרתה סטיוארט." ובשיא הסטייל, כמה חודשים אחרי, היא פרסמה מתכון וקראה לו "Conscious Coupling", איחוד מודע, עקיצה לפוסט שהעלתה גווינית ובו סיפרה על ה- "conscious uncoupling", הפרידה המודעת שלה ושל בעלה כריס מרטין. גווינית מצידה לא נשארה חייבת, אבל במקום לכעוס היא פשוט פרסמה מתכון ל"עוגת בריחה מהכלא", עקיצה למרתה שישבה בכלא בעצמה.

קאט פייט: קייטי פרי וטיילור סוויפט

יחסית לעובדה שסוויפט מתחזקת את אחת מחבורות הבנות הגדולות, החזקות והנוצצות ביותר בהליווד - היא ללא ספק אוהבת לריב עם לפחות אחת מחברותיה בכל כמה שנים. הריב בינה לבין קייטי פרי התחיל בגלל רקדנים שעברו מהטור של טיילור לזה של קייטי. בתגובה טיילור עשתה את הדבר ההגיוני ביותר - והוציאה את השיר Bad Blood שמדבר על ריב. בדרך היא סיפרה שהוא מדבר על זמרת מפורסמת ש"ניסתה לחבל בטור שלי". בתגובה, ממש כמו גווינית והעוגה, קייטי הוציאה את Swish Swish, שככל הנראה יורד על טיילור עם משפטים כמו "נמר לא מאבד שינה בגלל דעות של כבשה". השתיים כמובן השלימו, ועשו את זה, איך לא, בקליפ של טיילור ובתחפושות תואמות של המבורגר וצ'יפס.


ואם יש משהו שאנחנו יכולות ללמוד מהריבים האלו הוא שקודם כל - כשנשים רבות זה הרבה יותר כיף ומתוחכם מלראות שני גברים הולכים מכות. מצד שני, הריבים האלו בדרך כלל עמוקים יותר, ארוכים יותר ומלוכלכים יותר. עבורן האלו זה בטח לא פשוט, אבל בשבילנו זה תמיד יהיה כיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully