קטטה פרצה בלובי של מלון בגלל גבר בוגד. silviocrisari, צילום מסך
צילום מסך/silviocrisari

ארבע נשים בגלל גבר אחד: צפו בקטטת הענק במלון שנגמרה בעירום

4.8.2023 / 0:16

אישה נבגדת הביאה את חברתה הטובה כדי לסגור חשבון עם האישה שאיתה בעלה בוגד בה ועם חברתה, והארבע החלו בקרב אגרופים בלובי של מלון יוקרתי. המאבטחים והמהמרים נשארו בהלם. לאחר מכן התבררה זהותן: בצד אחד דוגמנית עירום ובצד השני אשת עסקים שעובדת עם לברון ג'יימס

קטטה בין ארבע נשים בשל גבר בוגד/silviocrisari

את הערב הזה אורחי בית המלון היוקרתי לא ישכחו במהרה. ארבע נשים תועדו נאבקות בקרב מכות אכזרי בלובי בית המלון בגלל גבר נשוי, כך חשפה משטרת לאס וגאס. על פי התקשורת המקומית זה קרה ב-9 ביולי במלון 5 הכוכבים וויין בלאס וגאס, לכאורה כאשר אישה נבגדת תקפה את המאהבת של בעלה ואת חברתה.

המאהבת התגלתה כדוגמנית עירום ב-OnlyFans בשם דניאל פרטוזילו בת ה-24, וחברתה אמנדה קולדו. השתיים הותקפו לכאורה בשירותים של המלון קצת לפני השעה 18:00. על פי הדיווח, האישה המכה (שלא זוהתה בהתחלה בתקשורת) והשותפה שלה היכו תחילה את השתיים באגרופים לפני שהקטטה עברה אל לובי המלון - שם התקיים באותו זמן טורניר פוקר.

ככה זה נראה

בסרטון הוויראלי של התקרית, נראות ארבע הנשים כשהן כבר חשופות למחצה, קורעות זו מזו את מה שנשאר מבגדיהן ומכות אחת את השניה בנעליהן. בסיום הקרב נראית אחת מהנשים, כשחצאית המיני שלה מורמת והחוטיני שלה חשוף בפומבי, כשהיא מצמידה לשטיח אישה במכנסוני ג'ינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוברי האורח המזועזעים הביטו, חלקם צילמו, בעוד שאחרים ניסו להשתחל פנימה כדי לשים קץ לקרב - שכלל סטירות, אגרופים ושימוש בקורקינט חשמלי כנשק. בסופו של דבר נדרשה התערבות פיזית של המאבטחים כדי להרגיע את הרוחות ולהפריד בינהן.

דו"ח של משטרת לאס וגאס שהגיע לידי פוקס ניוז חשף שהאישה הנבגדת וחברתה תקפו את פרטוזילו בגלל שניהלה רומן עם בעלה. דוגמנית העירום אישרה לשוטרים שהיא אכן ידעה שהיא שוכבת עם גבר נשוי ושהוא בעלה של התוקפת - שאגב לא היה בכל בעיר בזמן הקטטה. הדו"ח המשטרתי קבע שפרטוזילו אמרה שהיא "נפגעה מאחור מאגרופים סגורים בחלק האחורי של הראש. היא הסתובבה וזיהתה מיד את התוקפת שלה".

קטטה פרצה בלובי של מלון בגלל גבר בוגד. silviocrisari, צילום מסך
קטטה פרצה בלובי של מלון בגלל גבר בוגד/צילום מסך, silviocrisari

שמות האישה הנבגדת ובעלה הבוגד הושחרו בדיווח - ולכן לא היה ידוע בהתחלה מי מהנשים בסרטון היא התוקפת. רק לאחר שהקרב הפך לוויראלי זוהתה האישה הנבגדת שתקפה - והיא ארין האריס, בת 42, מנהלת השיווק הראשית של מותג המשקאות של לברון ג'יימס Lobos 1707, תפקיד במסגרתו היא מתחככת עם סלבריטאים באופן קבוע. "היא פגעה בי מאחור", אמרה דוגמנית העירום לפוקס ניוז. "אני רוצה שאנשים יידעו שהיא לא עוסקת בהעצמת נשים. היא קופצת על ילדות קטנות ומרביצה להן".

על פי הדיווחים האריס הייתה בלאס וגאס עם כוכב ה-NBA כדי לקדם את מותג הטקילה שלו במהלך אירועי ליגת הקיץ של ה-NBA, לפני שהקטטה פרצה. המשטרה ניסתה לחקור את האריס, אבל כשהיא הגיעה לחדר שלה היא כבר עזבה אותו ולא ענתה לטלפון שלה, לפי הדיווח.

דניאל פרטוזילו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל פרטוזילו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי הגרסה של פרטוזילו לאירועים, הריב שלה עם האריס התחיל כבר ארבעה חודשים לפני הקטטה כשהיא גילתה שבעלה מנהל רומן עם הדוגמנית. היא טוענת שהאריס שכרה חוקר פרטי שחשף את הפרטים, מה שהוביל לשיחת טלפון עוינת ממנה בה הודתה פרטוזילו ששכבה עם הגבר הנשוי. "אמרתי לה שאם זה לא היה איתי, אז הוא פשוט היה בוגד בה עם מישהי אחרת", היא אמרה.

עם זאת, הבעל, מייק האריס, הכחיש את הרומן כאשר רשת פוקס יצרה איתו קשר, וטען שאין לו שום קשר לסרטון הויראלי. "שתי נשים הסתכסכו בבית מלון. זה לא היה קשור אליי", אמר. על פי הדיווחים, הגבר בן ה-51 הוא מנכ"ל של מותג בגדי ספורט יוקרתי, וסגנון החיים המפואר שלו הוא לכאורה הסיבה שפרטוזילו ניהלה איתו רומן, כפי שהיא אמרה: 'הוא פשוט דואג לי ומסדר אותי בחיים".

שתי הנשים שהיו מעורבות בקטטה - והבעל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שתי הנשים שהיו מעורבות בקטטה - והבעל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרטוזילו וקולדו קיבלו אזהרה ורישום פלילי בגין הפרת סדר ושוחררו, אולם האריס וחברתה חמקו מהמקום והמשטרה לא הצליחה למצוא אותן. לאחר התקרית הדוגמנית שמפרסמת תכנים מיניים ברשת לא נראתה כמי שלוקחת יותר מדי ברצינות את הקרב והיא אפילו הזדהתה בטוויטר כ"ילדה הראשונה" בצילומים שהסתובבו ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • קטטה
  • מכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully