ניסה לגנוב מהבחורה הלא נכונה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נואשת או רומנטית? "התאהבתי בגנב ששדד אותי ברחוב והפכנו לזוג"

5.9.2023 / 0:14

סיפור אהבה נוסח ברזיל: אישה שנשדדה ברחוב התאהבה בשודד לאחר מכן כשהוא מצא את מספר הטלפון שלה לאחר הגניבה. הגולשים ברשת לא הפסיקו לצחוק על השניים שיוצאים כבר שנתיים

גניב ניסה לגנוב מהבחורה הלא נכונה/Reddit

הוא גנב לה את הטלפון ואחר כך את הלב. צעירה ברזילאית המציאה משמעות חדשה למונח "פשע על רקע רומנטי", אחרי שחשפה שהיא התאהבה בגנב ששדד אותה ברחוב, והשניים הפכו לזוג בלתי ניתן להפרדה - כפי שדווח בתקשורת המקומית.

הצמד סיפר עאת סיפורם הרומנטי בסרטון בטוויטר שצבר מעל לרבע מיליון צפיות. "הלכתי ברחוב שבו הוא גר ולרוע מזלי נשדדתי", סיפרה האישה שזוהתה בשם עמנואלה לכתבים על ה'דייט' הראשון שלהם. היא סיפרה שהגנב לקח לה את הטלפון, אבל ראה את המספר שלה ואמר לעצמו שהוא היה זה שנפל שדוד.

לעומתה, הגנב הסיפר ששינה את דעתו תוך כדי השוד כשראה את עמנואלה. "הייתי תקופה קשה כי ולא הייתה לי בת זוג, אתה מבין?", הוא הסביר, "כשראיתי את התמונה שלה בטלפון, אמרתי לעצמי. איזה בחורה ברונטית יפה, לא רואים בחורה כזאת בכל יום. התחרטתי מיד". בשלב הזה המראיין צחק עליו: "אז גנבת לה את הטלפון ואז גם את הלב?".

צפו בראיון של הזוג המאוהב

לטענתם השניים יוצאים ביחד כבר שנתיים, למרות שלא ברור מה דעתם של ההורים שלה על מי שעשוי להיות החתן שלהם.

עוד מקרי שוד שלא הלכו כמתוכנן
השודד הזה גילה בדרך הכואבת שהתעסק עם האישה הלא נכונה

קבלו את השודדים שבאמצע השוד עצרו כדי לעשות סקס

השוד שהסתבך: ניסה לשדוד אישה ברחוב - ומצא עצמו עירום ומושפל

כמובן שהמסיכבים בטוויטר התקשו לעכל את סיפור האהבה הביזארי. "זה יכול לקרות רק בברזיל", כתב מילטון נבס, אחד העיתונאים המובילים במדינה, "האהבה יכולה לנצח כל דבר", הגיב אדם שני ושלישי צחק: "זה אחד הפטישים המוזרים ביותר שיכולים להיות".

  • עוד באותו נושא:
  • שודד
  • אהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully