סתיו קצין. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

הביקורות קשות: "סתיו קצין לקחה את זה צעד אחד רחוק מדי"

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:23

"אם אני מזהה שמגיעה אליי מישהי שהיא מכורה לטיפולי יופי ברמה של סתיו, אני ממליצה לה בעדינות ללכת לפסיכולוג", אומרת ד"ר אנה זנקוביץ', ואילו ד"ר מרינה לנדאו אומרת: "כל הנשים שעשו את הטיפולים שלה נראות Copy Paste". רופאות מסבירות

פרסומת שברולט הסרט ברבי/שברולט

"וואו, אני חושבת שהיא עברה כל טיפול של הזרקת חומצה היאלורונית אפשרית", מנתחת ד"ר אנה זנקוביץ', בעלת מרפאת אסתטיקה בהרצליה פיתוח ומרצה בכירה בתחום, את סתיו קצין - המתמודדת שנויית המחלוקת ב"האח הגדול", שכרגע מסתמן כי היא דוהרת לעבר הזכייה.

אילו טיפולים היא עברה לדעתך?
"להערכתי, היא עברה טיפול קו לסת, עיצוב סנטר. בוודאות היא עברה מילוי שפתיים וכל סוגי הבוטוקס. אני בטוחה שהיא עברה ניתוח אף, ואני די בטוחה שהיא עוברת טיפולים שונים למיצוק העור. בגדול, היא שינתה את כל המראה שלה. זה ממש מטורף".

האם סתיו לקחה את זה צעד אחד רחוק מדיי?
"לגמרי. צעד אחד רחוק מדי, אולי שניים. על אנשים כמו סתיו נהוג לומר שהיא הלכה כמה מזרקים רחוק מדי, אבל נראה שהיא מרוצה, אז מי אני שאשפוט?".

מה היית עושה לה לו הייתה מגיעה אלייך היום, במצבה הנוכחי?
"אם היא הייתה מגיעה אליי עכשיו כמו שהיא נראית, הייתי שולחת אותה מיד הביתה. אין שום סיכוי שהייתי מקבלת אותה, ואני לא אומרת את זה לא ממקום שיפוטי, אלא שאני לא חושבת שהיא צריכה עוד טיפולים - גם לא טיפול אנטי אייג'ינג. אני לא חושבת שהטיפולים שהיא צריכה הם בתחום היופי. לא מהמקום שלי להגיד שהיא צריכה להתייעץ עם פסיכולוג והיא גם לא שאלה את דעתי, אז זה לא מנומס להגיד את זה, אבל אומר באופן כללי שאם אני מזהה שמגיעה אליי מישהי שהיא מכורה לטיפולי יופי ברמה של סתיו, אני ממליצה בעדינות ללכת לפסיכולוג".

ד"ר אנה זנקוביץ'. João Gabriel Salomão,
ד"ר אנה זנקוביץ'/João Gabriel Salomão

איפה לדעתך עובר אידיאל היופי הנשי?
"שאלה מורכבת. אידיאל היופי זה משהו שמשתנה בכל דור, אולי אפילו פחות מכך. כששואלים אותי מיהי אישה יפה, אין לי תשובה חד משמעית, זה תלוי במגזר שממנו היא מגיעה. בחברה הקיבוצית יש אידיאל יופי עדין יותר. קיבוצניקיות עושות טיפולי יופי מינוריים, יותר בשביל ההרגשה. לעומתן, בקהילה הגאה הכל מוקצן. אם יגיע אליי מטופל גאה, אני אאפשר לעצמי יותר להקצין, הם יותר מגובשים בהחלטה לעבור טיפולי יופי קיצוניים יחסית".

יצא לך לסרב ללקוחה שרצתה עוד חומר או עוד להתנפח?
"אני כל הזמן מסרבת להן. נהיה קטע שהן באות אליי כדי לשמוע אותי אומרת 'לא'. אני חייבת לומר שאני אוהבת להזריק להן כמו שאני אוהבת להזריק לעצמי, אבל עד גבול מסוים. במקרים שבהם אני רואה שמדובר בבקשה קיצונית, אני לא מהססת לעצור. הייתה לי לקוחה מהמגזר הדתי שהייתה מאוד מוגזמת והיא רצתה שאזריק לה עוד ועוד. כשסירבתי, היא אמרה לי 'אבל זה יום ההולדת שלי ורציתי להוציא הרבה כסף על טיפולים'. אז מה? אני צריכה לישון בלילה, ואני לא יכולה לעשות משהו שהוא נגד האתיקה שלי. ברור לי שאנשים כאלה ילכו לרופא אחר שיסכים לעשות את כל מה שהם מבקשים, וזה בסדר גמור. אין לי בעיה עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ד"ר מרינה לנדאו. שרון לוין,
פחו אוהבת את ״המראה התעשייתי״. ד״ר מרינה לנדאו/שרון לוין

גם ד"ר מרינה לנדאו, מומחית ברפואת עור וממייסדות מותג הביוטי MAHUT, חושבת דומה: "לדעתי, היא עברה ניתוח שנקרא Barbie makeover עם שינוי במפתח העיניים - CAT EYES, ניתוח אף, הוצאת שומן מהלחיים, מילוי שפתיים וכנראה גם הרמת החלק התחתון של הפנים עם שאיבת השומן התת-סנטרי. יש סיכוי שהיא עברה את זה על ידי Selcuk Yazan (מנתח מוכר מאיסטנבול). כל הנשים אחרי התערבות שלו נראות Copy Paste...".

מה היית עושה לה, לו היתה מגיעה אלייך היום, במצבה הנוכחי?
"כלום, ולא מפני שאני 'עפה' על המראה התעשייתי הזה".

איפה לדעתך עובר אידיאל היופי הנשי?
"אידיאל היופי הנשי השתנה וממשיך להשתנות לאורך ההיסטוריה האנושית. צורה וגודל השפתיים זה הטרנד הכי בולט של השנים האחרונות, בעוד שלפני כמה עשרות שנים פה קטן נחשב לשיא היופי הנשי. גם עובי וצורת הגבות השתנו מאוד בעשורים האחרונים. מכאן, שאידיאל היופי הפך למאוד דינמי. טרנדים שנקבעים על ידי קובעי הטרנדים הופכים בתוך תקופה לא ארוכה לאידיאל היופי החדש בעיני רבים. מה שברור לחלוטין, לפחות בעיניי, זה שזה לגמרי לא נכון לגרום לכולם להיראות אותו הדבר ולבטל כל ייחודיות במראה של אישה. כל הנשים שעברו Barbie makeover נראות לגמרי אותו הדבר".

האם יצא לך לסרב ללקוחה שרצתה עוד חומר או עוד להתנפח?
"כמובן. עם זאת, אני משתדלת לעשות זאת תוך שיח והסבר מעמיק, תוך כיבוד ה'אוטונומיה' של המטופל. להפתעתי, עדיין לא נתקלתי במקרה שבו אחרי הסבר, האישה המשיכה להתעקש על הטיפול. ייתכן והלכה לעשות 'השלמות' במרפאה אחרת. אני לא נפגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully