בובי בראון צלליות דו צדדיות. חו"ל,
חו"ל

אחד מהמם, השני ממכר והשלישי שימושי: המוצרים שעשו לנו נחת

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 8:20

בין אם יש לך שיער יבש או עור שומני, בימים כתיקונם תמיד נשמח לשמוע על מוצרים חדשים ומפותחים טכנולוגית ברמות שאולי ישפיעו הפעם. מצאנו סרום שיער מהמם, מסקרה ממכרת, וסדרת טיפוח גוף זולה וטובה. חדש על המדף

הקולקציה החדשה של בובי בראון/הילאל עלאגו

ֿמה נשמע חברות? אין לי איך לעודד אתכן. חם. חם רצח. מצד שני, כל יום של סבל מקדם אותנו עוד קצת לעבר הבריזה של אוקטובר. טוב אז דצמבר. אל תהיו רטנוניות וקטנוניות. אישה צריכה להתחבר למזיעה הפנימית שלה, אין ברירה.

מצד שני, ויש צד שני, במצבים כאלה תמיד יש דבר אחד שצריך לעשות כדי לסייע להתמודדות, ואני מדברת כמובן על הסחת הדעת. אין על הסחות דעת כדי לרפא נפש דואבת וגוף שנאפה לאט לאט מבפנים. אז הנה מה שחדש על המדף. קבלו את המוצר הכי טוב לשיער יבש שאי פעם נתקלתי בו, את הסטיקים החדשים של בובי בראון, הבושם החדש שיגרום לך אושר גדול.

חדש על המדף - מ ת ח י ל ו ת

נתחיל עם הדבר הכי מרגש שקרה לאחרונה בתחום השיער היבשושי-צבוע-פגום - התחליב הזה, GLOW IT, שמוגדר תחליב למראה בריא ומלא ברק. הוא מכיל את כל הדברים הטובים - חומצה היאלרונית, קרטין טהור, שמן ארגן וחומצה גליקולית, והיצרנית החלה את דרכה בעולם השיער עם תוסף תזונה לשיפור גדילה.

התחליב משמן ומחליק את סיב השיערה, לא משאיר אחריו שומניות ונותן מראה מלא ברק, מונע את קריעת השערה, מאחד קצוות מפוצלים ומצליח להביא את השיער למצבו האולטימטיבי. מורחים על שיער לח, מאמצע השיער עד הקצוות (לא בקרקפת), ומייבשים לייבוש השיער באופן טבעי.

מחיר: 159 ש"ח, ושווה כל שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של החברה

גלואו איט. חו"ל,
גלואו איט. אחד הטובים אם לא הכי טוב שנתקלתי בו לשיער יבש/חו"ל

לא יודעת אם זה זה דל"פ או מה, אבל הבשמים של קליניק שלא נחשבים יוקרתיים והם גם לא יקרים בכלל, הם תמיד הניחוחות הכי נעימים עבורי. לא מתחכמים, עדינים, אף פעם לא כבדים מדי, ולכן מתאימים כמעט לכל סוג עור וריח גוף. סדרת Happy שלהם מעולם לא הכזיבה אותי, החל מריח התפוזים הכתום, וכלה בסגול הזה: My Happy Peony Picnic בריח פרחוני של אדמוניות ושושנים, וניל, פסיפלורה, ותות.

מסתבר שיש עוד ניחוח שאני לא מכירה, בריח של קקאו וקשמיר, My Happy™ Cocoa & Cashmere שכתוב עליו שהוא בניחוח שמזכיר קינוח, וגם אותו אני חייבת, כי קינוחים זה אני. ענבר עטוף בעננה של קקאו, וניל ומאסק, תווי לב של יסמין ופלפל ורוד ותו עם בסיס של יערה המעניקים ארומה נעימה ומתקתקה. רוצה גם.

מהדורה מיוחדת בגול של 100 מ"ל תעלה לכם 2340 ש"ח. להשיג באתר האונליין

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קליניק האפי. חו"ל,
Happy של קליניק קלאסי לחג/חו"ל

Dual-Ended Long-Wear Cream Shadow Sticks
נכון שזה שם מאד ארוך לעיפרון דו צדדי (באמת, מה נשמע עם השמות האלו - זה באמת נחוץ שכל פיסת איפור תיקרא כאילו זו אישה שהתגרשה 8 פעמים ולא שחררה באמת אף בעל?). בסך הכל מדובר בצללית הסטיק שקיימת כבר, אבל במהדורה חדשה - של זוג גוונים משלימים בגימור מט ומבריק המשמשים להגדרה, תיחום, עישון או הארה של העין, ליצירת מגוון של לוקים שמתאימים לשעות היום השונות. גם אם לא המציאו כאן בוביבראון את הגלגל, מדובר בסך הכל בחתיכת איפור מאד שימושים שבאמת יכולה להיזרק בתיק ולהספיק לאיפור העיניים כשאת יוצאת לחופשה של כמה ימים. ובאופן אירוני, יחסית לבובי בראון, זה גם זול - תחשבו - שני מוצרים ב-215 ש"ח. לרכישה באתר בובי בראון
מחיר: 215 ₪

שאדו סטיק בובי בראון. חו"ל,
שימושי ולא יקר. בובי בראון/חו"ל
מסקרה סוריל מייבלין. חו"ל,
מסקרה SURREAL של מייבלין/חו"ל

מסקרות הן עניין. אם תשאלו כל אישה מה מוצר האיפור שהיא לא יכוה לוותר עליו, רבות יגידו "המסקרה שלי", ובאמת, זה לא מפתיע כי ריסים מודגשים מחמיאים לכל עין, ולו השמוטה ביותר. אז כשאת מוצאת ממסקרה שגם מאריכה, גם מעבה וגם עמידה וגם המחיר שלה טוב, את מתמכרת מאליה. נאמר עליה שהיא מאריכה את הריסים ב-3 מילימטרים, עמידה ל-24 שעות, ועשויה מפורמולה שמכילה סיבים להארכה מקסימלית ועיבוי, למראה דרמטי, שמזכיר ריסים מלאכותיים. או כמו שהם אומרים - SURREAL.

מחיר: 45 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק והפארם

מילוקה קרמים לגוף. חו"ל,
וניל, אננס, קוקוס ומנגו. סדרת טיפוח פעילה של מילוקה/חו"ל

מילוקה

מותג הביוטי MILLUCA מתרחב ומשיק לראשונה סדרת טיפוח עם חומרים פעילים
שנה חדשה, סדרה חדשה: רגע לפני ראש השנה המותג האהוב MILLUCA יוצא לראשונה עם סדרת טיפוח לגוף המכילה חומרים פעילים - אחד בכל ניחוח של הסדרה, כוללת קרמי גוף ותרסיסים מונה שמונה מוצרים - קרם גוף, וספריי גוף תואם.

מוצרי הקרם והספריי בניחוח הוניל מועשרים בניאציאמיד, הכוכב של עולם טיפוח העור בחצי שנה האחרונה, תרסיס וקרם אננס מועשרים בקולגן ללחות ומיצוק, תרסיס וקרם הקוקוס מועשרים בחומצה היאלרונית, ותרסיס וקרם מנגו מועשרים באלסטין להגברת הגמישות הטבעית של העור, והסרת תאים מתים, למראה אחיד וזוהר. ברור שהרמתי גבה כמו בכל פעם כשיש מוצר זול שמתיימר להיות טוב, אבל אני חייבת לומר שכל המוצרים בסדרה פשוט עושים את העבודה. לא ראיתי כמעט עור יבש מאז שהתחלתי להשתמש בהם אחרי המקלחת, והגב העליון שלי בכלל מודה לי. לא יודעת מה רמת הגמישות ואורך הזרועות שלכן, אבל הרבה יותר פשוט ללחח שם עם ספריי שאני משפריצה מעבר לכתף. ככה בכיף, בלי לשבור מרפק.

מחיר תרסיס: 29.90 ש"ח, מחיר קרם קרם גוף 24.90 ש"ח, להשיג בסניפים וסופר-פארם אונליין

האסק. חו"ל,
מותג מוביל בקרב מעצבי השיער של הוליווד - HASK/חו"ל

HASK

תכירו, מותג פרמיום אמריקאי חדש HASK הגיע לישראל. נאמר עליו שהואהנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער של הוליווד,והוא משתייך לקטגוריית ה-"קלין ביוטי" (פורמולות שמכילות חומרים בריאים ונקיות מכימיקלים, עד כמה שניתן, וישווק באופן בלעדי ברשת סופר-פארם.

מוצרי השיער עשויים מפורמולות מקצועיות, המכילות משקמים לנזקי השיער ומיועדים לתקן את הפעילויות היומיומיות הפוגעות בו, כגון: החלקות, צבע, פן, מחליקי שיער, חמצון, תסרוקות הדוקות, חשיפה לשמש ועוד...כמו כן מוצרי הסדרה החדשה, ללא סולפטים, סיליקונים, פרבנים, פתלטים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים.

מחיר: 34.90 ש"ח, להשיג בסופר-פארם אונליין

סי-שוט סרום. חו״ל,
סרום C SHOT/חו״ל

ויטמין C נוטה להיות בלתי יציב כשמקפסלים אותו לתוך מוצר טיפוח, להתפרק מהר מדי ולהפסיק לפעול. האתגר הגדול ביותר של מפתחי המוצרים היה להמציא פורמולה שהיא יציבה מספיק כדי להמשיך להיות פעילה למשך זמן רב יותר, במיוחד אם היא מכילה ריכוז גבוה של ויטמין. סרום C SHOT הוא אחד כזה.

השוט מכיל חומצה אסקוברית בריכוז גבוה וטהור של 30%, והינו בעל עמידות טובה לחום, אור, חומצה ועוד סוכני כאוס של ויטמין מתחמצן שכזה, כדי לאפשר הבהרה משמעותית של עור הפנים. הפורמולה יציבה, ויש בה ריכוז של 30% ויטמין - הגבוה ביותר בענף הקוסמטיקה כולו, לדברי החברה. הסרום
מצמצם הופעת כתמים כהים ודלקתיות, מעודד ייצור קולגן, מבהיר, ממצק, ומשקם את מרקם עור הפנים.

מחיר: 600 ש"ח (מפתיע בגובהו, אבל מרגיע בדיוק בגלל זה), להשיג בקליניקות לאסתטיקה וקוסמטיקאיות מורשות בכל רחבי הארץ, ובאתר החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully