לוסי טביתה מגיעה לגובה של 1.85 מטרים. INSTAGRAM/@lucie.tabitha, צילום מסך
צילום מסך/INSTAGRAM/@lucie.tabitha

"הייתי קורבן לבריונות בגלל הגובה שלי. היום אנשים משלמים לי על זה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 23:15

צעירה שסבלה בילדותה בגלל הגובה שלה אומרת שהיום היא עושה מזה המון כסף, כשאנשים משלמים לה כדי שתשלוט בהם

לוסי טביתה מגיעה לגובה של 1.85 מטרים/TIKTOK/@lucie.tabitha

לוסי טביתה בת ה-35 סבלה מבריונות בילדותה אך כיום היא משוויצה במראה שלה ברשתות החברתיות ומרוויחה בזכות סרטוני הפטיש שלה יותר מ-10 אלף דולר בחודש. טביתה הבריטית מגיעה לגובה של 1.85 מטרים ומודה שרק היום היא שלמה עם הגובה שלה, בעיקר כי היא זוכה לפופולריות רבה בטיקטוק. נשים מפרגנות לה על הביטחון העצמי וגברים מכנים אותה "אלה אמזונית".

"יש לי הרבה מעריצים שיש להם פטיש לנשים ענקיות", היא אמרה ל-Media Drum World, "הם אוהבים שרומסים אותם ושולטים בהם או שמטפלים בהם כמו חיית מחמד קטנה".

"אני עושה סרטונים מותאמים אישית למטרת משחקי תפקידים ואפילו יש לי מצלמה זעירה שמתחברת לטלפון שלי שאני יכולה להכניס לפה שלי כדי להעניק חוויה אמיתית לסרטונים", היא הוסיפה, "הרבה אנשים נהנים מהמחשבה להסתכל עליי ולהיות קטנים ממני. הם אוהבים שאני מסוגלת לשלוט בהם".

טביתה גובה מהמעריצים עד 500 דולר עבור סרטון מותאם אישית, שבו היא עונה על הבקשות המוזרות שלהם, כמו העמדת פנים שהיא דורכת עליהם או אוכלת אותם דרך עדשת המצלמה.

@lucie.tabitha In my twenties I would never have dated anyone shorter than me but now I've realised it was because I felt so uncomfortable in my own height, would you date a girl taller than you? ? Height comparison by @????????? #heightcheck #tallgirls #tallpeopleproblems #legsfordays ♬ Pleasure Peak - Eliza Rose & The Martinez Brothers

היא מעולם לא האמינה שיעריצו אותה ואפילו ישלמו לה על גובהה - אותו דבר בגללו הקניטו אותה מאז ילדותה. "הציקו לי כל הזמן בגלל הגובה שלי", סיפרה טביתה, "לעיתים קרובות הציקו לי, קראו לי בשמות ובאופן כללי צחקו עליי בגלל זה - וזה גרם לי לשנוא את עצמי לחלוטין".

יוצרת התוכן טוענת שאנשים זרקו לעתים קרובות הערות שנועדו להיות הומוריסטיות, כגון "איך מזג האוויר שם למעלה?" ו"את יכול לבוא לעזור לטייח את התקרה שלי?". בה זה פגע. הדייטים גם היו מורכבים עבורה בגלל הגובה שלה. "גברים נבהלים ממני לעתים קרובות", היא הכריזה, "היו לי הרבה גברים שביקשו ממני לא לנעול נעלי עקב בדייטים או אמרו לי שהם מרגישים מטופשים לידי כי אני כל כך גבוהה".

אישה גבוהה וגבר נמוך

אני גבר ואין מצב
אני גבר וזה מדליק
אני אישה אין מצב
אני אישה וזה מדליק
1536 משתתפים
@lucie.tabitha How tall are you? I'm asking you because it's what I always get asked ? ? #tallgirls #longlegsgirl #legsfordays #tallblondes #latexclothing ♬ Candy - Doja Cat

"אני מרגישה שלעתים קרובות גורמים לי להרגיש פחות חשובה או פחות מושכת כי אני כל כך הרבה יותר גבוהה מהממוצע ואני גם חושבת שגברים מסוימים רואים בגובה דבר גברי ולא משהו שאישה יכולה להיות", הוסיפה.

לטענתה, גם נשים גם התאכזרו אליה מאותה סיבה. "שמעתי בעבר בנות שחולפות על פניי ואומרות 'אני שמחה שאני לא גבוהה ככה' ולעתים קרובות אני שומעת אנשים צוחקים - במיוחד אם אני על עקבים גבוהים", סיפרה בעצבנות.

עוד בנושא
תסביך נפוליאון: לגברים נמוכים יש סיכוי גבוה יותר להיות פסיכופתיים

רק בת 17 וכבר הוכתרה כבחורה עם הרגליים הארוכות בעולם

עם זאת, בשנה שעברה נתקלה טביתה בטרנד "TallTok" בטיקטוק, בו נשים גבוהות מציגות ללא בושה את רגליהן הארוכות. "הייתי אמיצה ופרסמתי סרטון טיקטוק שלי על נעלי עקב שמציג כמה אני גבוהה והיו לו תגובות חיוביות שעזרו לחזק את הביטחון שלי - וככל שאני עושה את זה יותר זמן, אני מרגישה יותר בטוחה", היא אמרה.

למעשה, היום היא מייחלת להיות אפילו גבוהה יותר - ונועלת באופן קבוע נעלי עקב גבוהות שמביאות אותה לגובה של יותר משני מטרים. "אני כבר לא מרגישה שהגובה שלי הוא החולשה שלי. אני מרגישה שזה הכוח שלי ובאמת אף פעם לא חשבתי שאאהב את הגובה שלי", היא סיכמה, "הרגשתי שזו קללה שאצטרך להתמודד איתה כל חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully