אישה לוחשת לגבר באוזן. ShutterStock
ShutterStock

גברים מאכזבים נשים בסקס - כך תשנו זאת לפי דעת מומחים

27.8.2023 / 0:09

רוצים לגרום לאישה שלכם לחוות אורגזמה? אולי כדאי שתפסיקו לחקות את הסרטים וללמוד כיצד באמת ללחוץ על הכפתורים הנכונים. מומחית בנושא מייעצת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

מחקרים הראו שגברים נוטים לאכזב נשים כשזה מגיע למיטה. פרופסור לורי מינץ מאוניברסיטת פלורידה סיפרה שנשים מגיעות לאורגזמה פחות מגברים במהלך קיום יחסי מין עקב מסרים תרבותיים כוזבים מספרים, מגזינים ותקשורת שמתארים נשים המגיעות לאורגזמה מיחסי מין המבוצעים בחדירה בלבד. למרבה הצער, תיאורי הסקס של התרבות משאירים בחוץ לעתים קרובות את גורם המפתח ביצירת האורגזמה הנשית - גירוי הדגדגן, כתבה הפסיכולוגית במאמר עבור ה-Conversation.

שימו לב לנתונים: מינץ גילתה שרק 4% מהנשים ההטרוסקסואליות שנשאלו מסוגלות להגיע לאורגזמה מחדירה בלבד, בהשוואה ל-96% מהנשים שמגיעות לאורגזמה באמצעות גירוי דגדגן. מינץ מאמינה שהיעדר חינוך מיני הוא שתורם לפער האורגזמה בין הגברים לנשים, שתועד במחקרים שונים כבר למעלה מ-20 שנה.

בעוד מחקר תיאר אורגזמות נשיות כ"חמקמקות מבחינה ביולוגית", מינץ אומרת שזה ממש לא המקרה. "אכן, חשוב לחנך אנשים על העובדה שלנשים אין יכולת ביולוגית מוגבלת לאורגזמה", אמרה מינץ, "כמו כן, חינוך לגברים ולנשים כאחד לגבי הדגדגן יכול לשנות את חוקי המשחק".

אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן. Lisa-S, ShutterStock
רק 4% מהנשים ההטרוסקסואליות שנשאלו מסוגלות להגיע לאורגזמה מחדירה בלבד/ShutterStock, Lisa-S

מחקר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת צ'פמן בקליפורניה בשנת 2017 סקר 50,000 אנשים בעלי זהויות מיניות מגוונות ומצא כי לנשים הטרוסקסואליות הייתה את הסבירות הנמוכה ביותר לחוות אורגזמה במהלך קיום יחסי מין עם גבר הטרוסקסואלי.

"גברים הטרוסקסואלים היו בסבירות הגבוהה ביותר לומר שהם בדרך כלל באופן קבוע מקבלים אורגזמה כשהם באינטימיות מינית (95%), ואחריהם גברים הומוסקסואלים (89%), גברים ביסקסואליים (88%), נשים לסביות (86%), נשים ביסקסואליות (66%) ונשים הטרוסקסואליות (65%)", כך דווח.

אותו מחקר מצא שנשים נוטות יותר להגיע לאורגזמה אם הן היו מעורבות במשחק מקדים, כמו "נשיקות עמוקות, גירוי ידני של איבר המין או מין אוראלי בנוסף לקיום יחסי מין בנרתיק", הסביר המחקר.


עוד בנושא:
זו הסיבה המדעית בגללה גברים תמיד עייפים אחרי סקס

מחקר מצא: אוננות היא טקטיקה שימושית ויש לה יתרונות רבים

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
דברו בפתיחות על מה שעושה לכם את זה/ShutterStock

נשים גם מגיעות לאורגזמה מהר יותר כשהן לבד ולוקח להן בממוצע כ-8 דקות עד להגעה לאורגזמה, בהשוואה ל-14 דקות עם בן זוג, על פי מחקר שפורסם בכתב העת Sexual Medicine משנת 2018. מינץ אמרה כי 92% מהנשים חוות אורגזמות במהלך אוננות ויותר נשים חוות אורגזמה במערכת יחסים מחייבת ממה שהן חוות במהלך מפגש ראשוני/סטוץ.

מחקר משנת 2010 מאוניברסיטת ניו יורק מצא שמתוך 12,000 סטודנטים שנשאלו, רק 10% מהנשים ההטרוסקסואליות הגיעו לאורגזמה במהלך סקס בפעם הראשונה/סטוץ בהשוואה ל-68% מהנשים שהגיעו לאורגזמה במהלך קיום יחסי מין עם בן זוג מחייב.

מינץ' אמרה שכדי שאישה הטרוסקסואלית תיהנה מסקס, הדבר תלוי בה ובבן זוגה ללמוד מה גורם לה ליהנות - ולהדוף את הסטריאוטיפים. "נשים צריכות להרגיש זכאיות להנאה ולכוח לקבל את אותו סוג של גירוי לבד - כמו עם בן/ת זוג. זה אומר שזוגות הטרוסקסואלים חייבים להיפטר מהתסריט הישן שקורא למשחק מקדים ואחריו קיום יחסי מין שאחריו הסקס נגמר", אמרה מינץ. "במקום זאת, הם יכולים לקבל אורגזמות בתורות תוך שימוש במין אוראלי או בגירוי ידני, כאשר היא מקבלת אורגזמה ואחריה הם מקיימים יחסי מין מלאים. לחילופין, נשים יכולות לגעת בעצמן עם ידיים או ויברטור במהלך קיום יחסי מין", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully