זוג במיטה אחרי סקס. oneinchpunch, ShutterStock
ShutterStock/oneinchpunch

הרגל השינה המוזר של הזוג הזה הטריד מיליוני זוגות

30.8.2023 / 0:06

צעירה מקליפורניה עוררה סערה ברשת לאחר שחשפה את הרגל השינה המאוד ביזארי שלה ושל בעלה, כשרבים מודים שלא יוכלו לישון בלילה אם ינסו לעשות זאת. מה דעתכם?

משתמשת טיקטוק חושפת שהיא ובעלה מחליפים צד במיטה - כל לילה/tiktok.com/@renovatingourhome

אנג'לינה מרפי, טיקטוקרית מקליפורניה שמפרסמת סרטונים בעמוד שלה @renovatingourhome, עוררה סערה ברשת לאחר שחשפה שבעלה והיא... מחליפים באופן קבוע צדדים במיטה! כלומר, לילה אחד היא יכולה לישון בצד ימין - ולילה אחר בצד שמאל. הסרטוןש בו חשפה את הרגל השינה הביזארי שלהם צבר יותר ממיליון צפיות.

"אוקיי, אני באמת צריכה לדעת האם אנחנו לבד בזה. האם אתם בוחרים באקראי באיזה צד של המיטה אתם הולכים לישון?" שאלה מרפי. הצעירה מעלה לעתים קרובות טיפים לעיצוב הבית וזוכה לתגובות מפרגנות. אולם הפעם הצופים שלה פחות פרגנו לה כשגילו שהיא ובעלה סקיילר מחליפים צדדים במיטה באופן קבוע. "אין לנו צד קבוע של המיטה שאנחנו ישנים עליו", היא מודה בסרטון, בו היא נראית יושבת על המיטה בה מתחוללת הדרמה, "אף פעם לא דיברנו על זה. אנחנו פשוט בוחרים באקראי צד שבו אנחנו ישנים".

@renovatingourhome Okay I really need to know if we are alone in this— do you randomly pick which side of the bed you are going to sleep on or do you sleep on the same side every single night? #bedroom #sleeptok ♬ nintendo wii (mii channel) song - julie on the internet

עוד בנושא:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

להחליף צדדים במיטה

למה לא?
נורא ואיום!
888 משתתפים

מרפי ממשיכה להסביר בסרטון כיצד היא ישנה בצד ימין במשך לילה אחד, לפני שהיא עוברת שמאלה למשך כמה לילות ברציפות. היא אומרת שבכל פעם שהיא מעלה את הנושא, אנשים מגדירים את הרגל השינה שלה כ"דבר הכי מטורף שהם שמעו אי פעם".

בתקווה לקבל עידוד מהצופים, מרפי חלקה את הרגל השינה שלה בטיקטוק, אך הם ממש לא עודדו אותה. "זה הדבר הכי מטורף ששמעתי אי פעם", כתב אחד הצופים. "אני חושב שאני אפילו יותר מופתע שמצאתם אחד את השני וששניכם בסדר עם זה", כתב אחר. אדם שלישי צייץ: "אני רווק - ועדיין יש לי צד במיטה". אדם נוסף כתב: "ישנתי בצד של אשתי פעם... הרגשתי כאילו ישנתי בבית של מישהו אחר לגמרי".

אחרים תהו כיצד בני הזוג מסדרים את שידות הלילה שלהם. אחת כתבה: "יש לי דברים בצד שלי. צ'ופסטיקס לשיער. כוס מים. קרם גוף. מתיר קשרים בשיער. הדברים שלי". מרפי התייחסה לחשש הזה בסרטון תגובה והסבירה שהיא והגבר שלה מסתדרים עם מטענים מתחלפים ו"מגירות זבל מהוללות". מוצרי יופי נמצאים בחדר האמבטיה ולא בשידה ליד המיטה, לדבריה.

היא עונה לביקורות

@renovatingourhome Replying to @Modernmamma There's 2000 comments calling us monsters and people even unfollowed us ? im sorry we dont sleep on the same side of the bed! Hopefully this answers your questions ? #bedroom #sleeptok #beigeflag #redflag ♬ Creepy and simple horror background music(1070744) - howlingindicator

"בהחלט לא ציפינו שהסרטון הזה יהפוך לוויראלי בכלל, אבל אנחנו מוצאים את כל התגובות והלך הרוח הכללי ממש מצחיקים!" מרפי אמרה ל-The Independen. במקביל, כלי התקשורת דיווחו על הסרטון גילו שמחקר מצא שדפוסי שינה חריגים עלולים להרוס מערכות יחסים. סקר שנערך לאחרונה מצא שהרגלים ליליים מעצבנים כמו התרעות בלתי פוסקות בטלפון או נחירות רועמות גרמו לשליש מהזוגות לישון בחדרים נפרדים.

  • עוד באותו נושא:
  • שינה
  • מיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully