מוטי בן מוחה וקיריל מקרנקו. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

"זה לא גברים, זה סמרטוטים": מאמני הגברים שרוצים רק לעזור

1.9.2023 / 8:28

קיריל ומוטי, מאמני גברים, טוענים שהם יכולים ללמד גברים איך לשכב כל יום עם מישהי אחרת, אבל שזאת לא המטרה שלהם. יש מי שיקראו להם פרימיטיביים, אבל לטענתם הם פשוט גברים עם ערכים, דבר שלא קיים היום, לדבריהם, לא אצל גברים ולא אצל נשים

חתומאי ומשה פרק 12/וואלה Sheee

אם יצא לכם להיתקל בעמוד האינסטגרם או הטיקטוק של קיריל ומוטי - מאמני גברים, אני מאמינה שזה לא סתם עבר לידכם. בכל זאת, לא כל יום רואים סרטונים כמו "לא נמאס לך להיות נקניקייה?", "תפסיק לחנוק ת'נחש", "איך לזהות אוכלות חינם" ו-"אתה רוצה להיות גבר או סמרטוט, חלקים 1-7".

אחרי שתהיתי ביני לבין עצמי אם מדובר בגלגול מחודש של המרכז לאמנות הפיתוי ואם נשקפת סכנה להולכות הרגל בשדרות רוטשילד כי בקרוב שוב יתנפלו עליהן גדודי גברים מלאי מוטיבציה עם משפטי פתיחה מדוקלמים וטקטיקות חיזור משפילות, החלטתי לבדוק את הנושא בעצמי. לקח קצת זמן לקבוע איתם שיחה, אבל בסוף זה קרה.

מה זה, אתם ממש עסוקים. יש כל כך הרבה גברים בארץ שצריכים אימון?
מוטי: "יותר מדי. ולא רק גברים פנויים פונים אלינו אלא גם גברים נשואים, גברים בתהליך גירושים, גברים שרוצים להשלים עם האישה תוך כדי הגירושים. גם המון נשים שרוצות שנעזור להן לגשר על בעיות מול הבעל".

קיריל: "וגם נשים פנויות שמחפשות זוגיות ולא מצליחות".

מה אתם מלמדים אותם, בעצם? להיות אמני פיתוי? תעליב אותה ואז היא תרצה אותך?

קיריל: "לא, אנחנו לא מלמדים את אמנות הפיתוי ובחיים לא אומרים לאף אחד להעליב אף אחת. יש לנו אסטרטגיות אבל הן קצת יותר מתוחכמות וקצת יותר אנושיות. הרבה יותר אנושיות".

מוטי: "אנחנו לא באים במטרה להפוך גברים לדון ז'ואנים. אנחנו רוצים לגרום לגברים להיות גברים. בעלי ערכים ומודעות עצמית גבוהה. שלא יחשבו שהם פחות טובים".

קיריל מקרנקו, רווק בן 35, ומוטי בן מוחה, נשוי פלוס 1 בן 41, הכירו לפני 12 שנים. "הכרנו דרך אחי התאום ותוך כדי שיחה, הבנתי שמוטי מבין עניין, מה שנקרא. כלומר ממש ממש מבין בנשים", מספר קיריל. "הוא שף במקצוע שלו, ואומרים בדרך כלל שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך הקיבה אבל זה נכון גם לגבי נשים". אני נאלצת להסכים.

לפני קרוב לשנה, הם החליטו לשלב כוחות כדי לעזור לגברים להצליח עם בנות המין השני. "למצוא זוגיות, למצוא אהבה, להפוך לגרסה הכי טובה של עצמם", אומר קיריל. הכשרה בייעוץ או בטיפול אין להם, אלא הרבה ניסיון חיים ולדבריהם גם הרבה הצלחה עם נשים. למעשה, בעמוד הנחיתה שאליו מגיעים מהאינסטגרם שלהם, יש סרטון שבו קיריל מספר שהוא "צבר המון הצלחות עם נשים, חלקן דוגמניות מוכרות בארץ, ושכב עם מעל 100 נשים", ומוטי מוסיף שהוא מקדיש לא מעט מהזמן שלו כדי "להפוך בנים לגברים שנמצאים היום במערכות יחסים שופעות סקס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זאת המטרה שלכם? לעזור לגברים לצאת עם דוגמניות, לשכב עם עשרות נשים ולעשות המון סקס?

מוטי: "יש סרטון שהעליתי שקיבלתי עליו הרבה אש. בכוונה נתתי לו כותרת מזעזעת: "רוצה לדעת איך אתה יכול לשכב כל יום עם מישהי אחרת?", אבל ההמשך היה: "הכלים שאנחנו ניתן לך בהחלט יכולים לעזור לך בזה, אבל זאת לא המטרה שלנו". השיעור הראשון אצלנו בקורס נקרא ערכים, מידות ודרך ארץ, והשיעור השני הוא איך לכבד ולהתייחס לנשים. זה הבסיס. אני מעולם, והייתי עם מספיק נשים בחיים, לא משנה אם זה היה למטרה רצינית או לא, מעולם לא גרמתי לבחורה להרגיש זולה. וזה גם מה שאני מלמד בקורס".

אז למה לציין דווקא את זה בסרטון שהוא כרטיס הביקור שלכם?

מוטי: "אם את רוצה שמישהו ילמד אותך משהו את תעדיפי שיהיה לו ניסיון בזה".

לאו דווקא ב"כיבושים", אולי במערכות יחסים רציניות.

מוטי: "גבר ואישה זה לא אותו דבר. לא יעזור. יש דברים מסוימים שגבר יעשה והוא ייחשב גבר, ואם אישה תעשה אותם היא תיחשב זולה. לא אני החלטתי את זה, זה ככה מהיום שהעולם נברא. אז כן, בוודאי שזה עוזר למשוך גברים, ברור. אני לא אלך ללמוד להיות נהג מרוצים אצל חברה של סבתא שלי שבקושי רואה. אני אלך לנהג מרוצים".

לא הגיע הזמן שישתנו ההגדרות האלה?

מוטי: "זה לעולם לא ישתנה. עם כמה שהזמנים השתנו ואנשים נהיו ליברליים יותר. כל גבר - ואני אגיד את זה לכל גבר בעולם בפנים ואם הוא יגיד לי אחרת אני אגיד לו שהוא שקרן - כל גבר בעולם לא ירצה לדעת שלאישה שלו יש ניסיון מיני עשיר. אין בעיה עם ניסיון מיני, אבל לא עשיר. זאת לא תהיה הבחירה הראשונה של שום גבר לעולם".

הם יודעים שיש מי שיקראו לתפיסת העולם שלהם פרימיטיבית, אבל לדבריהם זו לא פרימיטיביות, אלא ערכים, דבר שלדעתם לא קיים היום, לא אצל גברים ולא אצל נשים. לטענתם, הגברים של היום עדינים מדי, והרבה נשים רואות את העדינות הזאת כחולשה ומנסות לנצל אותה.

"הנשים היום נהיו הרבה יותר גבריות ממה שהן היו בעבר, והגברים הרבה פחות גבריים", אומר מוטי. "אין רע בלרַצות את האישה שלך ולגרום לה להיות שמחה. אבל לא במחיר העצמאות שלך ולא במחיר הגבריות שלך. וזה מה שקורה היום המון".

למה?
מוטי: "פה אני אשמע שוביניסט: כי לנשים היום יש יותר מדי כוח. את יודעת כמה גברים יושבים היום בכלא על תלונות שווא? אם אני היום לוקח טרמפיסטית ואין לי מצלמה באוטו, ואחרי הנסיעה היא תרצה ללכת ולספר סיפור במשטרה - מה שהיא תגיד זה מה שקרה מבחינתם".

אז צריך לקחת לנשים את הכוח?
מוטי: "לא, לא, חלילה. ממש לא. אני אומר שלאורך השנים נשים תמיד רצו שוויון אבל היום אין שוויון. המאזניים מוטות לרעתנו. זה לא שאני רוצה שיהיה פה איראן. אני רוצה ערכים. רוצה כבוד. רוצה שלנשים יהיה את הכבוד שהיה להן בעבר. תסתכלי על הסטטיסטיקה: מתי היו יותר גירושים, היום או פעם? מתי היו יותר - אלוהים ישמור, לא עלינו - רציחות של נשים? היום או פעם? זה הכל חלק מאותה הידרדרות של ערכים, בשני הצדדים".

על איזה ערכים, למשל, הם מדברים? הנה כמה דוגמאות מהתכנים בעמוד שלהם:

1. לא להסתנוור ממראה חיצוני

בסרטון שנקרא "שקר החן הבל היופי", מוטי ממליץ לגברים לא להתפתות למראה, בין היתר בגלל ש"היום בחורה שנראית טוב חושבת שמגיע לה הכל. היא מצפה שאתה תתאמץ ותעשה והיא לא תנקוף אצבע".

אמרתם שאתם לא מאמינים בגישה של להעליב ולהוריד לבחורה היפה את הביטחון.
מוטי: "אני לא אומר לגרום לאישה יפה להרגיש מכוערת. מה פתאום. אני אומר שיופי זה לא ערך אמיתי ושלא צריך להסתנוור ממנו. זה תעתוע. משיכה חשובה, ברור, אבל כמה זמן היא יכולה להימשך? צריך עוד תוכן מעבר לזה".

איך הוא מציע בכל זאת להתחיל עם בחורה יפה? מבחינתו זה הדבר הכי פשוט שיש.
"ככל שאתה מכוער יותר ככה יהיה לך קל יותר. רציני. את ראית אותי. אשתי יפהפייה מעלפת, אני קוף לידה. אבל אנשים לא מבינים את זה. כשאחד כמוני בא למישהי יפה ומתחיל איתה עם ביטחון, זה כמו להפתיע מתאגרף בנוק אאוט. היא לא מבינה מה קורה", הוא צוחק. "תמיד הלך לי עם נשים. מאז שהייתי קטן. בגלל שאיי דונט גיב אה פאק. תרצי אותי, לא תרצי אותי - יש אחרייך עוד 400 שמחכות".

קיריל: "יש הרבה גברים שלהגיד שדחייה משפיעה להם על הדימוי העצמי זה כמו להגיד שיש טיפה בים. זה משפיע להם על הכל. על הדימוי העצמי, הביטחון העצמי, על איך הם חושבים שהם נראים, על מה שהם מרגישים באותו יום. סך הכל היא אמרה לך לא. הלאה, אחי. יש עוד 4 מיליארד נשים בעולם".

2. לא לצאת עם מישהי ששכבה איתך בדייט הראשון

"אישה לא אמורה להתמסר לכל גבר שמוצא חן בעיניה", טוען מוטי. "יכול לקרות שיש חיבור מהמם עם בנאדם ואז גם מרגיש טבעי לעשות איתו סקס כאילו אתם מכירים שנים. זה נדיר, אבל סבבה, לגיטימי. אבל לא מישהי שכל דייט ראשון שוכבת עם גבר. כל גבר נורמלי יגיד לך את זה ואם הוא אומר שלא - הוא שקרן".

קיריל גם אתה חושב ככה?
קיריל: "אני אגיד לך תכלס? רוב הבחורות שהייתי איתן בזוגיות זה היה סקס או בדייט השני או בשלישי".

אז לעשות את המשחק הזה של היום לא אבל מחר כן? זה מה שיהפוך אותה ל"קשר מטריאל"?

מוטי: "לא, לא, קיריל קצת יותר מתירני ממני. אצלי גם דייט רביעי וחמישי לא".

3. לא להתבייש לבקש שהבית יהיה נקי ושיהיה אוכל על השולחן, כי אתה זה שיוצא לעבוד ומשלם את החשבונות.

מוטי: "זה סרטון שאני מדבר בו על מפרנס יחיד. בכללי, אני בדעה שגם אם שני בני הזוג עובדים, הבית הוא יותר התחום של האישה. אני בבית שלי מנקה, מבשל, עוזר עם הילד, הכל אני עושה, אבל עדיין אשתי עושה יותר ממני. זאת דרך העולם, אני לא המצאתי את זה. אין בעיה שגבר ייתן יד ויעזור, מומלץ אפילו, זה מקרב בזוגיות. אבל ביום שאני אהיה מפרנס יחיד - כן, אני מצפה לכל הדברים האלה והם יקרו גם".

4. לזהות אוכלות חינם

מצד אחד, יש לכם סרטון בשם "איך לזהות אוכלות חינם", מצד שני, יש גם סרטון שאומר לגברים: "אתם עדיין רווקים כי אתם פרנואידים. לא כל אישה רוצה את הכסף שלכם".

מוטי: "בסרטונים יש לי משהו כמו דקה להעביר מסר, והרבה פעמים אני יודע שזה ימשוך אש. בנאדם בר דעת יודע לרדת לסוף דעתי ולהבין מה נאמר בין השורות. בקורס שלנו אנחנו מלמדים את הגברים לזהות מתי בחורה באמת מעוניינת בהם ומתי היא רק משחקת אותה מעוניינת, משאירה אותם על להבה נמוכה, מה שנקרא, ומדברת איתם רק כשהיא רוצה ארוחה. את לא מבינה כמה התופעה הזאת נרחבת וגדולה".

מה אתם אומרים לגברים שאחרי דייט שלא עבד מבקשים מהאישה להחזיר להם כסף בביט?
מוטי: "זה לא גברים, זה סמרטוטים. מה, בגלל שהיא לא פתחה רגליים אתה רוצה כסף? אז היית הולך לנערת ליווי וזהו. בשביל מה הדייט והזיוני שכל?"

אתם מודעים, אגב, לזה שבאפליקציות ההיכרויות יש המון יחס מזלזל, לא מנומס ולא מכבד כלפי נשים?
מוטי: "לא דיברנו על זה בסרטונים מספיק, אבל כן. כמו שאמרתי, הגברים היום הם לא גברים. אין להם דרך ארץ. יצא לי לדבר עם מישהי שפנתה אלינו כי היא מתקשה, רוצה לדעת מה היא עושה לא בסדר בתחום הזה. היא סיפרה שלא פעם היא מתחילה לדבר עם מישהו באחת האפליקציות, הוא לוחץ לעבור לטלפון, היא נרתעת ואומרת לא, אז הוא מתחיל לקלל אותה. כמה דביל אתה צריך להיות, מטומטם? היא חייבת לרצות לעבור איתך לטלפון? אולי אם תהיה מספיק מעניין, מספיק מצחיק או מספיק חכם, אז היא תרצה".

בשלב זה אנחנו כבר עמוק לתוך השיחה ואני כבר ממש מחבבת את קיריל ומוטי. אני גם יכולה להבין למה יש להם הצלחה עם נשים, כי בשיחה יוצא מהם המון קסם אישי. אני לא מסכימה עם רוב המסרים שלהם, אבל אני מבינה דבר אחד חשוב מהשיחה איתם. אם לאורך השנים האחרונות הפריע לי שהשיח סביב מערכות יחסים הפך לשדה קרב שכל צד בו רוצה להיות החזק והמנצח, תוך כדי שיחה אני מבינה עד כמה גברים ונשים חווים חוויות דומות, אבל לא רואים את זה.

נשים עדיין מרגישות את חוסר השוויון אבל גם גברים מרגישים חוסר שוויון היום, ולמעשה, שני הצדדים מרגישים היום שהם בעמדת נחיתות, וכל אחד מפרש את המציאות בהתאם לפריווילגיות שהוא מייחס לצד השני. את זה, במקום לקחת ל"מי התחיל" ו"מי צודק", אפשר פשוט לקחת כדי להבין יותר אחד את השני.

מוטי, לדוגמה, אומר: "מה אישה צריכה על מנת שיתחילו איתה? היא צריכה להיות חכמה? בעלת סטטוס או ייחוס משפחתי? מנהלת בנק? לא. היא צריכה רק טייץ. להיראות מושכת. זה הכל. גבר, לעומת זאת, אמור להיות גבוה, מושך, חכם, שאפתן, כריזמטי, והרשימה ממשיכה וממשיכה".

כאישה, אני כמובן לא רואה בכך יתרון על הגבר, אלא להיפך. גבר יכול להיות מבוקש גם בזכות תכונות אחרות שיש לו חוץ מהמראה, ואילו אישה לעולם לא תיחשב נחשקת בזכות האינטליגנציה שלה, חוש ההומור או ההצלחה המקצועית. תמיד ישפטו אותנו קודם כל על פי המראה.

"אין ויכוח שלכל דבר יש פלוס ומינוס", אומר מוטי, "אבל עדיין, הכף נוטה הרבה יותר לטובת הנשים. גבר צריך להביא הרבה יותר ערך מוסף לשולחן בשביל להיות במערכת יחסים".

"הוא צריך להתאמץ הרבה יותר מאישה בשביל להשיג את אותו ערך, וזה גורם להמון גברים להגיע לאינטראקציה עם נשים בתחושה שהם פחות טובים", מוסיף קיריל ומסכם את כל התורה, מבחינתם. "אני לא מלמד אותם שזו מלחמה. במקום קרב, צריך להתייחס לזה כאל משחק. אבל לבוא בגובה העיניים. אם אתה מנסה להרשים אותה כדי שהיא תראה שאתה שווה אותה ואולי תסכים לצאת איתך, אתה בא מלכתחילה בגישה של מפסיד, ואף אישה בעולם לא תרצה לצאת עם גבר שמרגיש שהוא פחות טוב ממנה, לא משנה כמה הוא טוב וכמה היא טובה. תמיד עדיף להיות עם מי שנמצא בגובה העיניים שלך, ששווה לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully