המטפלת המינית אוליביה בנטלי. oliviabentleyfitbunny, צילום מסך
צילום מסך/oliviabentleyfitbunny

"אני מטפלת מינית ושוכבת עם לקוחות כדי להציל את הנישואים שלהם"

22.9.2023 / 0:11

אוליביה בנטלי, אושיית כושר בת 46, מקדישה את חייה כדי לסייע לזוגות לשפר את חיי המין שלהם ואת זה היא עושה באמצעות חיזוק הביטחון של הגברים על ידי סקס איתם: "להמון זוגות אין חיי סקס וזה משפיע על הזוגיות"

אוליביה בנטלי ממליצה על אימונים שמשפרים את הסקס/oliviabentleyfitbunny

אוליביה בנטלי היא "מטפלת מינית" שנוקטת בשיטה מאוד יוצאת דופן כדי לטפל בלקוחות שלה - היא פשוט שוכבת איתם. "אני מצילה נישואים", סיפרה אוליביה, שמכנה את העבודה שלה כ"משנה חיים". אוליביה טוענת שהיא מעורבת פיזית בטיפולים שלה ללקוחות וחושבת שזה חלק חשוב מהעניין.

אוליביה טוענת שאלו הן דווקא הנשים שמבקשות ממנה לקיים "הדגמות סקס" עם הבעלים שלהן, שמצידם מאוד נלהבים מהרעיון הזה ואי אפשר להאשים אותם. "חלק מהנשים אומרות לי 'אני לא תמיד רוצה להיות מעורבת בזה, אבל אני רוצה לדעת מי את' ואני נותנת להן לראות בעצמן.

בנטלי, שרואה בממוצע 10 לקוחות בשבוע, תומכת בהם גם מבחינה רגשית ונותנת להם טיפים לשמירת אורח חיים בריא ובעיקר חיי סקס טובים ובעקבות כך גם זוגיות טובה. "הגברים בדרך כלל עצבניים, אז תפקידי הוא לגרום להם להרגיש בנוח ולהקליל עליהם. אני מדריכה אותם", היא אמרה, "אני רוצה גם שהנשים ירגישו בטוחות בעצמן ורגועות".

אושיית כושר וסקס

לבנטלי יש תואר בחינוך ויש לה ניסיון גם בתעשיית הפורנו ובזמנה הפנוי היא מבלה הרבה מאוד זמן במכוני הכושר. "אני יודעת שיש הרבה מערכות יחסים שחסר בהן סקס ויש הרבה גברים לא מאושרים", היא סיפרה, "זו לא אופציה להתחתן עם גבר ואז להגיד: 'מצטערת, אני לא בקטע של סקס יותר'. זה לא פייר, אבל אני רואה את זה כל הזמן. יש הרבה זוגות כאלו וכמובן שהם לא מרוצים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אבל חיי מין סוערים צריך לטפח גם מחוץ למיטה - ובנטלי מייעצת ללקוחותיה לשמור על מבנה הגוף שלהם, מה שלטענתה יכול להגביר את החשק המיני. "ככל שאתה יותר אתלטי, כך אתה רוצה לקיים יותר סקס - אתה מרגיש יותר בטוח וער מינית", הסבירה בנטלי, חובבת כושר בעצמה.

היא אמנם ממליצה לגברים לתרגל כפיפות בטן כדי לכווץ את הכרס שלהם - אבל היא גם ממליצה לשני הצדדים להתמתח ולעשות יוגה, ללא קשר למי משקיע יותר עבודה בחדר השינה.

"זוגות שיש להם מפגשים איתי הם הכי מגניבים בעולם, כי הם מבינים את החשיבות של המיניות במערכת היחסים שלהם כחלק משמירה על נישואים בריאים", היא אמרה. "כשאתה גלוי עם המיניות שלך ועם הצרכים שלך - זה דבר בריא."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully