אורגזמה. ShutterStock
ShutterStock

1 מ-8 נשים בלבד מגיעות לאורגזמה בכל סקס. השאר עושות את זה

13.9.2023 / 14:48

מחקר חדש מצא כי בני הזוג שלכם כנראה מפנטזים על מישהו אחר במהלך סקס אתכם, ושגם ככה יש סיכוי של 50% שהם עושים סקס רק כדי לרצות אתכם. רוצים עוד נתונים מדאיגים על החיי המין שלכם? יש בשפע

מחקר מגלה כי 49% מהאמריקאים שנמצאים במערכות יחסים רציניות, הודו שהם מפנטזים לעתים קרובות על מישהו אחר מלבד בן זוגם תוך כדי עשיית המעשה. הנסקרים היו 2,000 מבוגרים פעילים מינית עבור חברת צעצועי מין יוקרתיים, בניסיון לחקור את הטרנדים הנוכחיים של מעשה האהבה, ההעדפות והתנהגויות.

לפנטז על מישהו אחר מלבד בן הזוג העיקרי שלך יכול להיות גם דגל ירוק וגם דגל אדום בו זמנית המעיד על שביעות הרצון שלך במערכת יחסים, הסבירה גורו ההיכרויות יאנה הוקינג.

"השאלה האמיתית שאתה צריך לשאול את עצמך היא, 'האם אני משתמש בפנטזיה הזו כשיטה פשוטה להנאה לא מזיקה (כלומר, לכולנו יש עיניים וחשק מיני) או שאני בעצם משתמש בה כדי לברוח מהאהבה המשעממת הנוכחית? אם אתה פשוט מאוהב ורק רוצה לשחק בדמיונות לזמן מה, אז לעזאזל, תן למחשבה שלך לנדוד", אמרה. "אבל אם לא היית מאושר במערכת היחסים שלך במשך זמן מה ואתה כמעט צריך לתת למוח שלך לשוטט כדי להגיע לשיא, אז אולי הגיע הזמן לסגת לאחור ולהסתכל נכון על המצב הנוכחי של מערכת היחסים שלך."שאלה ביוני האחרון. התשובה מורכבת.

סטטיסטיקה מינית. יוטיוב, צילום מסך
רק שמינית מגיעים לאורגזמה בכל פעם/צילום מסך, יוטיוב

ואם הגילוי על מחשבותיו הנודדות של בן זוג ממוצע לא זעזעה אתכן מספיק, אז יש עוד. 61% אמרו שהם לפעמים מקיימים יחסי מין רק כי בת הזוג שלהם רוצה, גם אם הם לא במצב רוח - ואגב, למרבה ההפתעה מדובר ב-71% מהגברים, לעומת 53% מהנשים.

ולמרות ש-73% מהזוגות הרגישו בטוחים שהחצי השני שלהם נהנה, רק 18% מהנשאלים - בעיקר גברים - אמרו שהם "תמיד" מגיעים לאורגזמה בסקס, ורק 15% מהנשים דיווחו שהן מגיעות לשיא באופן קבוע. שמינית מכל הנשאלים, רובן נשים, טענו שהן מגיעות לאורגזמה "לעיתים רחוקות" או "אף פעם".

סטטיסטיקה מינית. יוטיוב, צילום מסך
50 אחוזים עושים סקס רק כדי לרצות את הפרטנר/צילום מסך, יוטיוב

עם זאת, כדי לעזור לעצמם, 40% מהגברים והנשים היו בעד להשתמש באביזרי מין במיטה, כאשר 50% אמרו שהם מקווים לחקור באת הנושא בקרוב עם בן הזוג שלהם. "שילוב מוצרי הנאה שנבחרו בקפידה בדינמיקה האינטימית של מערכת יחסים יכולה להציע יתרון משמעותי", אמר מטוטינוביץ', בעלי חנות לאביזרי מין "הכנסת צעצועי מין לחדר השינה מציגה אלמנט של חידוש וגיוון שהוא חיוני לשמירה על קשרים ארוכי טווח. על ידי אימוץ המוצרים הללו, זוגות יכולים לצאת למסע של חקר משותף, טיפוח תקשורת משופרת והבנה עמוקה יותר של רצונותיו של זה". הוא הוסיף, "במסגרת היכרות ארוכת שנים שימוש באביזרי מין יכול לתרום באופן משמעותי לשמירה על קשר מספק ומתמשך".

ביוני המומחית למין ומחברת הספר "סקס חכם: כיצד להגביר את מנת המשכל שלך למין ולרכוש את ההנאה שלך", אמילי מורס אמרה ל-The Post שצעצועי מין היו אחד הכלים שעזרו לה לעבור מזיוף אורגזמות לסקס מספק ומלא בריגושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully