ניק וטיילי ווטרס, זוג נשוי שגילה שהם בני בני דודים. .tiktok.com/@tyleewaters, צילום מסך
צילום מסך/.tiktok.com/@tyleewaters

התחתנו לפני שלוש שנים ואז גילו שהם בני דודים: "הלוואי שהייתי צוחק"

10.10.2023 / 0:10

טיילי וניק העלו סרטון וידוי לטיקטוק וצברו מעל 6 מיליון צפיות וגם הרבה מאוד תגובות של אנשים שביקשו תשובות ולא ממש קיבלו

ניק וטיילי ווטרס, זוג נשוי שגילה שהם בני בני דודים/tyleewaters/TikTok

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שבן/בת הזוג שלכם הוא בן דוד שלכם? ובכן, זה בדיוק מה שקרה לזוג נשוי מיוטה, שטוען שהם גילו שהם בני דודים אבל הם לא מתכוונים לפרק את הנישואים שלהם בגלל זה. טיילי וניק ווטרס העלו סרטון וידוי לטיקטוק שבו הם חשפו שהם התחתנו לפני שלוש שנים, אבל איכשהוא לא ידעו שיש ביניהם קשר משפחתי.

"הלוואי שהייתי צוחק", אמר ניק בסרטון שצבר מעל 6 מיליון צפיות. הסרטון מתחיל בכך שניק מחבק את טיילי אשתו האוהבת ועם השיר המפורסם "Sweet Home Alabama" ואז מופיע הכיתוב: "Over 3 years into marriage and we just found out we are cousins." (מעל לשלוש שנות נישואים ובדיוק גילינו שאנחנו בני דודים).

העוקבים דרשו הבהרות מהזוג הזה והיו אפילו כמה שחשפו שקרה להם מקרה דומה, כמו אחת מהעוקבות שהסעירה עם וידוי משלה וכתבה: "בעלי ואני נשואים כבר 33 שנים ורק לאחרונה גילינו שאנחנו בני דודים רחוקים". בני הזוג מיוטה חשפו גם שהם חוגגים יחד יום הולדת והודו שהם גם דומים במראה. אלא משום מה הם לא הסבירו מה בדיוק מידת הקרבה שלהם ואיך הם גילו את הקשר המשפחתי.

"אני רוצה לדעת אם אתם צוחקים או לא", כתב אחד המגיבים ואחד נוסף ביקר: "זה ממש דוחה אנחנו לא נתחיל לנרמל גילי עריות ולהפוך את זה למשהו נורמטיבי. שניכם צריכים טיפול". בני הזוג נראו די משועשעים בסרטון שלהם ולא סיפקו תשובות, אבל מה שבטוח - את שלהם הם עשו מבחינת צבירת העוקבים והבאזז שהם גרמו לו.

צופים רבים מיהרו לשאול אם הם עדיין נשואים לאחר שגילו שהם בני דודים, בני הזוג כתבו: "חשבנו על זה מאוד קשה והתשובה שלנו היא... כן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

והם לא לבד
"גיליתי שאני ובעלי בני דודים בזמן שחיפשנו שם לתינוק שלנו"

17 שנים אחרי שהתחתנו בני הזוג גילו: אנחנו בני דודים

למרות שצופים רבים היו בהלם מהחשיפה, היה אחד שכתב: "גם אם הם יתגרשו עכשיו - זה לא ישנה את העובדה שהיית עם בן דודך. אז מה הטעם?". ואחר העריך: "הם כנראה כמו בני דודים מדרגה שביעית או משהו כזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully