חברים אוכלים במסעדה. ShutterStock
ShutterStock

דווקא בתקופת החגים: כך תמצאו את אהבת חייכם

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 17:44

מומחי אפליקציית ההיכרויות Alpha עם הטיפים למציאת החצי השני שלכם, רגע לפני ראש השנה וסוכות

חברים אוכלים במסעדה. ShutterStock
בכל המפגשים בהם נכחתם, אפילו אם לא הצלחתם לבנות קשר מיידי, השאירו רושם חיובי/ShutterStock

היכרויות בתקופת החגים יכולות להיות מהנות ומעניינות אך גם מאתגרות. הפנויים והפנויות שבנינו מגיעים לרוב לתקופת החגים לא מוכנים ומופתעים שהם כבר פה. אנו חושבים שהחגים הם זמן מצוין להכיר ולפגוש אנשים חדשים ולכן שאלנו את מומחי אפליקציית ההיכרויות Alpha, פלטפורמת ההיכרויות לאקדמאים וקרייריסטים, איך עושים את זה נכון בתקופת החגים ויחד עימם ריכזנו עבורכם מס' טיפים והמלצות כיצד לעשות את זה נכון בתקופת החגים.

לפני שניגשים לתהליך חייבים להתחיל מפתיחות וחשיבה חיובית: החגים הם זמן של פתיחות וכולנו מגיעים יותר פתוחים ומוכנים להכיר אנשים חדשים. זה הזמן שלכם לנצל את התחושה החגיגית שבאוויר ולבוא כמו שאתם, פתוחים, חיוביים ומוכנים להיכרות וזוגיות חדשה.

אפליקציית היכרויות. shutterstock, ShutterStock
זמן מצוין להכיר אנשים בסטטוס דומה באפליקציות היכרויות/ShutterStock, shutterstock

צאו למפגשים ואירועים חברתיים: בזמן החגים, רוב האנשים משתתפים באירועים חברתיים כמו סעודות חג, מסיבות, פעילויות חברתיות ועוד, אירועים אלו מספקים הזדמנויות מצוינות להיכרות. התקרבו באופן טבעי, הצטרפו לשיחות, ספרו על הסטטוס שלכם והרצון שלכם בזוגיות.

השתמשו בטכנולוגיה: בזמן החגים ישנה עלייה בכמות המתחברים החדשים לאפליקציות ההיכרויות, אנשים בדיוק כמותכם מחפשים את הזוגיות הבאה וזה זמן מצוין להכיר אנשים בסטטוס דומה בזמן כיפי והרבה יותר נוח ופנוי לדייטים.

היו נכונים לאופציות שונות: כשאתם פוגשים אנשים בתקופת החגים, השקיעו זמן ומחשבה בהיכרות עם אנשים שאולי לא חשבתם עליהם מלכתחילה. תנו לעצמכם אפשרות לבוא פתוחים למשהו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גבר ואישה בדייט. ShutterStock
השקיעו זמן ומחשבה בהיכרות עם אנשים שאולי לא חשבתם עליהם מלכתחילה/ShutterStock

השאירו רושם חיובי: בכל המפגשים בהם נכחתם, אפילו אם לא הצלחתם לבנות קשר מיידי, השאירו רושם חיובי. אף אחד מאתנו לא יודע אם פתאום אחד האנשים שפגשתם בחג יחזרו לחייכם בדרך או אחרת או ירצו להכיר לכם מישהו.

לשתף, לשתף, לשתף: התעקשו לשתף אנשים בחוויות החגיגיות שלכם. הזמינו אותם לארוחה, לחגיגות ולפעילויות, וכך תקרבו את המערך החברתי ותפתחו הזדמנויות להיכרויות.

חיפוש אירועים משותפים: נסו להשתתף באירועי החג או בקבוצות בהן נפגשים אנשים עם תחומי עניין משותפים (טיולים, יין, קפה, ים ועוד). זה עשוי לגרום לכם להכיר אנשים שיש להם כבר תחום עניין משותף לכם.

דאבל דייט. ShutterStock
מפגשים חברתיים מספקים הזדמנויות מצוינות להיכרות/ShutterStock

לסיכום, החגים הם זמן מיוחד להיכרויות, כולנו רוצים למצוא את הזוגיות הנכונה עבורנו ולרוב אומרים שנעשה הכל בכדי שזה יקרה אבל לא באמת עושים זאת, נצלו את זמן החגים וזכרו שזוגיות לא צריכה להיות המטרה המובהקת בתקופת החגים אלא יכולה להשתלב. אם היכרויות קורות, נהנה מהן ונהנה מהחוויה החברתית, בלי לשים לחץ על התוצאה כי כשזה זה אתם כנראה תדעו.

באדיבות Alpha היכרויות לקרייריסטים ואקדמיים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully