המורה שרה ג'ורה. sarahjuree, צילום מסך
צילום מסך/sarahjuree

"איכזבתי את המשפחה": מורה פוטרה בגלל שפרסמה תמונות עירום

20.10.2023 / 0:05

שרה ג'ורה ניסתה לעשות השלמת הכנסה והעלתה תכנים חושפניים לאתר בתשלום. אלא שהיא נחשפה על ידי בלוגר מקומי, פוטרה וכעת היא נפתחה לגבי המשבר שהיא נכנסה אליו

המורה שלעבר שרה ג'ורה/sarahjuree

מורה לשעבר שפוטרה מעבודתה בגלל התמונות המיניות הנועזות שהיא פרסמה ברשת, החליטה להיחשף והודתה שהיא "איכזבה" את המשפחה שלה. שרה ג'ורה בת ה-40 לימדה מדעים בתיכון במסגרת תוכנית "סטארבייס", שהיא בשיתוף פעולה עם מחקת ההגנה האמריקנית. אלא שכדי להבטיח את היציבות הכלכלית שלה ושל משפחתה, האמא מאינדיאנה פצחה בקריירה נוספת בפרסום תמונות וסרטונים ב-Onlyfans - אתר של תכנים מיניים בתשלום.

אלא שבלוגר מקומי חשף את מה שהיא עושה וביוני 2022, היא פוטרה לאחר שהבוס שלה, שלדבריה היה בכלל שזה ששכנע אותה להצטרף ל-OnlyFans, אמר שהתגלה לו על החשבון שלה.

החדשות על פיטוריה עשו כותרות בתקשורת המקומית והיא הסבירה את הצד שלה במספר ריאיונות ופודקאסטים בהם השתתפה. למרות כל ההופעות שלה בתקשורת, שרה הודתה לאחרונה שכל התקרית הזו לימדה אותה הרבה ושהיא יודעת שהיא איכזבה את משפחתה. בעוד שסיפור הפיטורים שלה עזר לה בהתחלה, מאז היא נאבקת כדי להרוויח כסף בפלטפורמה ומזהירה אחרים שהצטרפות ל-OnlyFans היא לא מה שהם חושבים.

הפרסום לא עזר לה להרויח כסף

בריאיון לאתר Yahoo היא אמרה: "קיבלתי מספיק תשומת לב תקשורתית כדי להרוס את החיים שלי, אבל לא מספיק כדי לעזור לי להרוויח מהסיטואציה. אתם קוראים על כל הבחורות האלו שעושות הון מהתכנים האלו, אבל הן כבר מפורסמות ויש להם בסיס עוקבים עצום ברשת החברתית".

"אני חושבת שזה שאני אם חד הורית הרס לי את החיים", הוסיפה שרה, "אם אני לא יכולה לפרנס את המשפחה שלי עם התואר והעבודה שלי, אז איכזבתי את המשפחה. רציתי ש-Onlyfans יהיה המושיע שלי, אבל זה הקשה עליי מאוד מבחינה מנטאלית".

אחרי פיטוריה, שרה ארגנה קמפיין תרומות שנועד לנקוט בהליכים משפטיים נגד בית הספר שפיטר אותה שלא בצדק לטענתה. אלא שהקמפיין הזה כשל אחרי שהצליחה לגייס רק 20 דולרץ

לאחר ששרה פוטרה, היא ניסתה לנצל את הפרסום ושיחקה את תפקיד המורה בכך שעזרה לגברים להגשים למעריצים את פנטזיות בית הספר שלהם ואף פרסמה תעודות וציונים לגברים על איברי המין שלהם - אבל היא לא הצליחה לצבור כמות מספקת של מנויים בכדי להתפרנס.

"גברים יצרו את כל השוק עבור OnlyFans. הם עושים את המנויים, שולחים לך תמונות והודעות, אבל רק נשים מבויישות ומאבדות את מקום עבודתן", אמרה ג'ורה, שכמוה יש עוד מורות שפוטרו בשל שפרסמו תכנים מיניים ברשת.

והיא צודקת
מורה פוטרה אחרי שתוכן פורנוגרפי שצילמה בכיתה הגיע לתלמידים

תמונות אירוטיות שפרסמה המורה ב-OnlyFans דלפו - וההורים קוראים לפטרה


היא טענה שדוגמנית ממוצעת ב-OnlyFans מרוויחה רק 150 דולר בחודש, מה שממש לא מספיק בכדי לחיות ולפרנס משפחה. המורה לשעבר ממליצה לכל מי ששוקלת להצטרף לאתר התכנים המיניים להיזהר, כי הסיכון גדול בהרבה מהרווח.

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully