אשה עם ויברטור במיטה. ShutterStock
ShutterStock

"מצאתי ויברטור מתחת למיטה של ההורים שלי - ומה שעשיתי איתו יזעזע אתכם"

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 0:47

אם חשבתם שצעירה שמוצאת את הדילדו של אימא שלה, משתמשת בו ומספרת על האורגזמה הכי טובה בחייה, זה מזעזע - אז עוד לא שמעתם כלום, כי זה ממש לא החלק הכי נורא בסיפור

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

"השתמשתי בויברטור של אמא שלי - וזה לא היה החלק הכי גרוע"/Help I Sexted My Boss

במקום לשמור את הסוד הזה ולקחת אותו איתה לקבר, צעירה החליטה לחשוף בפני כל העולם מקרה מחריד שקרה לה - וזכה לתואר "הסיפור המלוכלך, המהמם והמזעזע ביותר" שסופר אי פעם.

מומחה הנימוסים וויליאם הנסון ומגיש הרדיו ג'ורדן נורת', מגישים פודקאסט בשם Help I Sexted My Boss (הצילו, שלחתי הודעת טקסט לבוס שלי) - פודקאסט קומדיה/ייעוץ שבו מאזינים משתפים אותם בדילמות מביכות ומבקשים את עזרתם. הסיפורים ששותפו בעבר נעו בין אנשים ששכבו עם מישהו שהם לא היו צריכים לכאלה שחשפו פטישים ייחודים. זה, אבל אפילו הם נדהמו מהסיפור הזו והודו שהוא ברמה אחרת לגמרי.

בפרק האחרון, וויליאם הקריא מכתב שהגיע אליהם ממישהי שזוהתה רק בשם מליסה, שם היא הסבירה שהיא שמרה על בית הוריה בזמן שהם היו בחופשה. "בלילה הראשון אחרי כמה כוסות יין, הצצתי מתחת למיטה כדי להטעין את הטלפון שלי", כתבה מליסה, "ומצאתי שם קופסת נעליים מאוד יפה".

מוכנים לשמוע את הסיפור?

@sextedmyboss WARNING: You might need a lie down after this ? #shocking #funny #podcast ♬ original sound - Help I Sexted My Boss

"בהתבסס על כמה שההורים שלי נראים ונילים, חשבתי שלא יזיק לפתוח את הקופסה, כי זה בטח תמונות או מזכרות משפחתיות. טעיתי בגדול. דמיינו את ההלם שלי כשפתחתי את הקופסה ומצאתי את החבר הגדול מאוד, והמציאותי מאוד של אמי, המופעל על סוללות".

בשלב זה, ג'ורדן היה מבולבל אך כבר נחרד, בעוד שוויליאם נאלץ להבהיר למה התכוונה מליסה (דילדו, למקרה שלא הבנתם) ואז המשיך להקריא: 'אני יודעת שהייתי צריכה להשאיר את זה שם אבל למרבה הצער הסקרנות שלי גברה עליי".

"הייתי לבד וחרמנית, וגם די התרשמתי מהמפלצת הוורידית בגודל אקסטרא לארג' שהייתה לי בידיים. שטפתי אותה, הדלקתי אותה והכנסתי אותה פנימה", היא סיפרה לתדהמת שני המגישים. אבל זה לא נגמר שם. תתכוננו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אשה עם ויברטור במיטה. ShutterStock
כן. זה נהיה יותר גרוע/ShutterStock

אחרי שמליסה אמרה שהצעצוע היה "מדהים" - וכל כך טוב עד שהיא המשיכה להשתמש בו בימים הבאים, היא פנתה לגוגל כדי לראות אם היא יכולה לקנות לה אחד משלה: "הסימונים היחידים היו שם דהוי על הבסיס. בבדיקה מעמיקה יותר, יכולתי כעת לראות את המותג. היה כתוב: Clone-A-Willy ('שיבוט איבר מין'). מסתבר שקיבלתי את האורגזמות הטובות ביותר בחיי... מהעתק שנעשה על פי איבר המין של אבא שלי".

מליסה סיכמה: 'איך אני אמורה להמשיך מכאן? הם יגיעו הביתה בעוד כמה ימים ואני לא חושבת שאני יכולה להסתכל להם בעיניים".

המגישים סיימו להקריא את המכתב ונתרו בהלם. הם הודו שהם אפילו לא מבינים למה היא פתחה את קופסת הנעליים שמצאה מתחת למיטת הוריה, שלא לדבר על להשתמש בצעצוע המין שמצאה שם. "אני מצטער להגיד לך את זה, מליסה, אבל אני לא בטוח שיש לי עצה לתת לך מלבד 'אל תשתמשי בצעצועי המין של אמא שלך'", אמר וויליאם.

גם מאות אלפי האנשים שנחשפו לסיפור ברשת נותרו בהלם, כשחלקם טענו שהיא המציאה את הסיפור, אבל גם אלה שהאמינו לה התקשו למצוא מה לייעץ לה לעשות כעת. חלק המציעו לה לפנות לטיפול, להימנע מלפגוש את הוריה בזמן הקרוב, ולחשוב טוב טוב על מה שהיא עשתה. חלקם גם הציעו לה להיות זהירה יותר במה שהיא בוחרת לחלוק בעתיד - גם סיפורים אישיים וגם צעצועי מין תוצרת בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully