האני ברוקס. honeyybrooks, צילום מסך
צילום מסך/honeyybrooks

"הרווחתי מיליון דולר בשנתיים מכיסוח דשא בעירום - ובעלי תומך בי"

12.12.2023 / 0:06

אם לשניים בת 32 הרוויחה בשנתיים האחרונות כמיליון דולר רק מתמונות וסרטונים שלה מכסחת דשא בעירום

סרטוני הטיקטוק מהחווה של האני ברוקס/@honeyybrooks6

הייתם מוכנים להתפשט תמורת רווח של מיליון דולר בשנתיים? ובכן, זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע - אבל זה בהחלט ריווחי. אם לשניים, האני ברוקס, מספרת שהיא מרוויחה כ-45,000 ליש"ט בחודש (כ-213 אלף שקלים) מהעיסוק יוצא הדופן שלה: שיתוף תוכן שלה - כשהיא מכסחת דשא בעירום.

האוסטרלית בת ה-32 מאזנת בין תחזוקת החווה וגידול שני ילדיה הקטנים לבין צילום תמונות וסרטונים בחווה כשהיא עירומה לגמרי ופרסום שלהם במסגפר אתרי תוכן למבוגרים בתשלום.

היא הצטרפה ל-OnlyFans ב-2021 לאחר שעסק השיווק שלה ברשת חווה משברים. היא החליטה לנסוע עם משפחתה ל-12 חודשים בקרוון שלהם, מה שגרם לה להבין כמה העבודה שלה מעייפת. במהלך מסעותיהם, האני והאנק פגשו יוצר תוכן נוסף של OnlyFans שעזר להם להתחיל. לאחר שעזבה את עסקי השיווק בשנת 2021, היא החלה לפרסם תוכן נועז שממנו הרוויחה בהתחלה כ-23 אלף שקלים בחודש אחד. בסיוע בעלה האנק, היא בנתה לעצמה קריירה רווחית מהורדת הבגדים בזמן שהותה בחווה - ובתמיכתו המלאה. החצי השני שלה, האנק, אפילו מצטרף לפעמים לצילומים הנועזים שלה.

לאחר שישה חודשים של מחקר על הפלטפורמה, האני התחילה לפרסם תוכן שלה מבלי להראות את פניה. לאחר מספר חודשים האני התחילה לחשוף את פניה ולהצטלם יחד עם האנק, כשבשנתיים האחרונות היא הרוויחה יותר מ-797,000 ליש"ט (יותר מ-3.7 מיליון שקלים).

היא אמרה ל-FEMAIL: "אני עושה קצת עבודות גינון שובבות ואיזה כיסוח דשא נועז ואם אני לוקחת את הכלבים שלי לריצה, אני אצלם משהו - אז זה תמיד קשור רק לדברים היומיומיים שלי, כשאני קצת מפלפלת אותם".

היום של האני מתחיל כשהיא מתעוררת בבוקר ונהנית מהקפה שלה לפני שהיא לוקחת את הילדים לבית הספר. לאחר שסידרה את הבית, האמא מתחילה את "העבודה האמיתית שלה" שבה היא מצלמת תוכן מותאם אישית ומבצעת שיחות וידאו עם מעריצים - הכל תמורת תשלום כמובן. היא מספרת שהיא אוהבת להתפשט באמצע הטיפול בסוסים, כשהיא אוספת ביצים, בודקת את מצב הפרות ובטיול עם הכלבים ולטענתה המעריצים שלה אוהבים את התוכן ה"אותנטי" שבו היא מראה את הצד ה"חצוף" שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אחרי הצילומים היא נוסעת לאסוף את הילדים מבית הספר ונכנסת ל"משמרת אמא" מלאה - עד שהם הולכים לישון. כשהם נרדמים היא עוברת להתעסק בדברים אדמיניסטרטיביים. חלק מתפקידה הוא לקבל בקשות מלקוחות ולמרות שהיא פתוחה לרעיונות ובקשות - היו לה כמה הפתעות. היא הודתה: "אני מקבלת הרבה בקשות להצטלם בלבוש מלא דווקא - ודברים כמו הליכה בבוץ או עיסוי בוץ מהרגליים שלי. פעם אחת הייתי צריכה לעשן סיגריה בלבוש מלא והבחור לא רצה שאדבר".

עוד נשים שעושות כסף "קצת אחרת"
"יש לי שתי וגינות - האחת בשביל פורנו שלי והשנייה לבעלי"

כך הפכה המלצרית לאושייה שמרוויחה 60 אלף דולר בחודש מעישון גראס באינסטגרם

באשר לילדים, הם עדיין קטנים מדי מכדי לדעת מה אמא עושה וגם החיים בעיירה כפרית קטנה הביאו לכך שהאני הצליחה לשמור על עסקיה בחשאיות ולכן אין לדעתה סכנה ממשית שהילדים שלה יגלו מה אימא עושה כשהם בלימודים.

החיים האלה הם לא פשוטים: היא עובדת בין 10-14 שעות בכל יום חול - בנוסף להיותה אמא במשרה מלאה. היא סיכמה: "אני כן משקיעה את הלב והנשמה שלי בזה. זה באמת מדהים כשיש לך פלטפורמה שאת אוהבת, את יכולה לעבוד עליה קשה וזה משתלם לך. אני מאמינה גדולה בעשיית כל מה שעושה אותך מאושרת - וכרגע זה עושה אותי מאוד מאושרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully