שמלה לא ראויה לחתונה. Reddit/bleugreyoracle, צילום מסך
צילום מסך/Reddit/bleugreyoracle

"אמרו לי לא ללבוש את השמלה הזו לחתונה בגלל המחשוף אבל בכל זאת לבשתי אותה"

31.10.2023 / 0:04

בחורה העלתה לרשת פוסט עם תמונה שלה בשמלה חושפנית ושאלה אם זו שמלה ראויה ללכת איתה לחתונה, למרות התשובות השליליות היא החליטה ללבוש אותה ולא התחרטה על כך

אלה שמלות הכלה הכי מוכערות שראינו/תיעוד מרשתות חברתיות לפי סעיץ 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אם הייתן רוצות ללבוש שמלה עם מחשוף נדיב והחברות היו ממליצות לכן להימנע מכך, מה הייתן עושות? ואם האירוע המדובר בו הייתן רוצות ללבוש את השמלה החושפנית היה חתונה - התשובה שלכן תשתנה? בחורה העלתה לרשת תמונה שלה עם שמלה ירוקה בעלת מחשוף נדיב וכתבה: "לבשתי את השמלה הזו למרות שכולן אמרו לי לא ללבוש אותה".

היא כתבה ברדיט שלפני כמה חודשים היא העלתה שם פוסט שבו היא ביקשה עצה לגבי השמלה, בהתחשב בקוד הלבוש שמתאים לחתונות. התגובות שהיא קיבלה היו חד משמעיות: "קיבלתי ים של תגובות על כך שהשמלה הזו לא ראויה לחתונה בגלל המחשוף שלה. חלק אפילו כתבו לי שזו שמלה של מישהי שדורשת תשומת לב ושאני אאמשוך את תשומת הלב מהכלה".

אלא שחרף הביקורות, הבחורה החליטה בכל זאת ללבוש את השמלה והיא ממש לא התחרטה על כך: "אף אחד בקבלת הפנים לא הניד עפעף לכיווני והיו אורחות אחרות עם שמלה דומה לשלי וקיבלתי הרבה מחמאות". היא יעצה למגיבים בפורום לגלות טוב לב בעתיד, במקום שיפוטיות.

זו שמלה שלא מתאימה לחתונה?. Reddit/bleugreyoracle, צילום מסך
השמלה המדוברת/צילום מסך, Reddit/bleugreyoracle

האם השמלה מתאימה לחתונה?

כן, בטח
ממש לא. חושפני מדי
1627 משתתפים

בעוד שחלק מהמגיבים הסכימו איתה שאין שום בעיה עם השמלה אלה שהבעיה היא עם האנשים שייעצו לה לא ללבוש אותה, היו אחרים שהסבירו לה שהיא צריכה למתן את ציפיותיה לגבי דעותיהם של אנשים אחרים. "אני חושבת שהשמלה נהדרת ומחמיאה במיוחד, אבל את ביקשת חוות דעת מאנשים זרים ברשת - ואת צריכה להיות מוכנה לשמוע דעות שאולי לא תאהבי", כתבה לה אחת המגיבות.

אחרים הסבירו שכל חתונה היא מקרה מיוחד ויש לקחת בחשבון את האווירה. "הייתי לובשת את זה לחתונה בקליפורניה שבה אני גרה עכשיו בלי לחשוב פעמיים, אבל לא הייתי חולמת ללבוש את זה לחתונה באזור השמרני ודתי שבו גדלתי", כתבה מגיבה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully