האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

"הוא צילם אותי בעירום ללא ידיעתי": יובל מעתוק בוידוי מצמרר

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 18:43

כשפגשנו את יובל מעתוק בפעם הראשונה לא ידענו שנתאהב בה כולנו, וגם לא ידענו שאהבה היא הדבר האחד שהיא מייחלת לו ועדיין לא קרה. בתחום הרומנטי היא עברה כמה דברים, אבל לוידוי הקשה הזה בכלל לא ציפינו. צפו

יובל מעתוק/הדו"ח היומי, רשת 13

במהלך התוכנית יצא לנו לשמוע את יובל מעתוק מספרת על חוויותיה הקשות עם גברים, ובכלל בתחום הרומנטי, אבל לוידוי המצמרר שיצא בתוכנית "הדו"ח היומי" עם קובי מחט ברשת 13, אף אחד לא ציפה.

"לאורך כל האח, פתחתי הכל. חוץ משני דברים, שזה גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי, באמת, והעלה את זה לרשתות חברתיות, ועוד סיטואציה מאד מאד קשה שאותו גבר בא אלי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו-מיני, ובאמת לא הבנתי. אותו גבר שהייתי איתו ביקש ממני לעשות, אה.. קראתם, אני בטוחה, משהו לחבר שלו, וכשאמרתי לו שלא, אז שניהם אמרו לי 'אוקיי, מעתוק, את לא שתית מספיק."

בשלב הזה מישהי מהפאנל נכנסת לה בדברים, פונה ליענקי, ואמרה לו "איך קשה לך, יענקי לשמוע את זה", כאילו הוא זה שעבר את הטראומה, ולא האישה שמדברת כרגע, אבל לשמחתנו מעתוק חזרה לדבר והביאה איתה מסר מעצים:

יובל מעתוק האח הגדול מסיבה. אור גפן,
זוכת האח הגדול יובל מעתוק/אור גפן

"אנחנו פה אבל היום, באמת באמת? כאילו, אני אומרת לכם, תקשיבו אני הכי חזקה, אני מרגישה הכי חזקה בעולם. הסיבה שלא פתחתי את זה באח, זה באמת כי ההורים שלי לא ידעו. עכשיו, הם לא ידעו את זה, ואני אגיד לכם למה לא סיפרתי. לא סיפרתי, באמת, כי קודם כל מבחינתי זה קובי. לא רציתי להפיל על ההורים שלי עוד משהו."

בעוד אנחנו מנסות להבין מה יותר מעציב, שגברים כאלה קיימים, או שילדים במצוקה מרגישים שהם לא יכולים לפנות להורים כדי לא להפיל עליהם עוד משהו, היא המשיכה והרגיעה אותנו קצת:

"אני כאן כדי להגיד, באמת, יש לנו את ההורים שלנו, וזה לא שהייתי מפילה עליהם תיק היום אני מבינה את זה כי אמא שלי, שאלו אותי איך המשפחה הגיבה, זה לא להפיל עליהם תיק. אז יש את קובי, ויש גם את מה שכאילו אני עוברת. ואמא שלי בכתה ואמרה לי 'יובל, אנחנו היינו עוזרים לך. היינו עוזרים לך'."

אם עברת אירוע דומה או הטרדה מינית, יש לך לאן לפנות:
קולמילה טלפון 1202 - 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה
אפשר להשאיר הודעה עכשיו: 052-8361202

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully