שרה מציגה את אתגר הסקס. nottheworstmom, צילום מסך
צילום מסך/nottheworstmom

"בזכות 'אתגר הסקס' הנועז שלי - 150 נשים נכנסו להריון"

14.11.2023 / 0:05

שרה איתגרה נשים נשואות ליזום סקס כל יום במשך שבוע שלם. היא לא תיארה לעצמה מה תהיה התוצאה

שרה מציגה את אתגר הסקס/nottheworstmom

שרה באקלי, יוצרת תוכן בת 36 מלאס וגאס, הפכה ללהיט ברשת בתחילת 2021 בזכות העצות שהיא מחלקת בפודקאסט הפופולארי שלה שבו היא ידועה בכינוי "לא האמא הכי גרועה". לטענתה עצות הסקס שהיא חילקה לזוגו, הובילו ללא פחות מ-150 לידות עד היום והספירה עדיין נמשכת.

הכל החל בינואר 2021, כאשר מתוך כוונה לעזור לזוגות לחמם את העניינים במיטה היא החליטה "להציב אתגר ולעודד נשים לרדוף מתוך כוונה מינית את בן הזוג שלהן במשך שבעה ימים" ."הכינו את עצמכן נפשית, פיזית, רוחנית. עשו כל מה שתצטרכו לעשות כדי להתחייב לשבוע נועז", אמרה אז באקלי

"העצה שלי היא לנסות לקיים סקס בכל יום ובין ההזדווגויות לשלוח הודעות סקסיות, תמונות סקסיות, אם אתן מרגישות נוח עם זה", היא הוסיפה וטענה שגם להגיד לגברים שהם אבות טובים ובעלים טובים יעלה להם את הביטחון ויעזור לזוגיות.

לאחר מכן ביקשה באקלי מהמשתתפות באתגר לדווח על מה שחוו ומה שקרה להן. בזו אחר זו ההודעות התחילו להגיע.

"היה כל כך כיף לקרוא אותן. היו הודעות כמו 'כבר ארבעה חודשים אני מבקשת ממנו לתלות את הווילונות - אחרי כמה ימים של האתגר שלך והוא סוף סוף קם מוקדם בשבת ועשה את זה'", סיפרה באקלי, "היו גם בעלים שיצרו איתי קשר כדי להודות לי!"

כמה אנשים התבדחו שהאתגר של באקלי עומד להוביל להריונות לא מתוכננים. "אני זוכרת שצחקתי, אבל לא חשבתי על זה הרבה", מודה באקלי.

חודשיים לאחר מכן - היא החלה לקבל תמונות של בדיקות הריון חיוביות.

"עשרות ועשרות מהן", נזכרת באקלי. והן המשיכו להגיע.

היא מעריכה שהאתגר שלה אחראי לבערך 150 תינוקות, כולל "כמות מטורפת" של תאומים, על סמך הוספת הודעות אישיות ותגובות שקיבלה מעוקבים ברשתות החברתיות שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד אתגרי סקס
אתגר הקורונה הנועז: מפתיעות את הפרטנר בעירום - ומתעדות את התגובות

הזוג הזה עשה את אתגר הסקס במשך חודש ברציפות - ודאג לתעד זאת


עם זאת, באקלי מתעקשת שהאתגר "במקור לא היה קשור לכניסה להריון, בכלל. לא ציינתי שצריך להשתמש באמצעי מניעה - כי לא חשבתי שאני חייבת להסביר את זה למבוגרים", היא התלוצצה בשיחה עם הניו יורק פוסט.

"ממש הופתעתי מכמה נשים היו מוכנות לקחת את האתגר על עצמן... אין קבוצה של אנשים שמגיע לה מין קבוע ואורגזמות יותר מאשר אמהות", היא אמרה, "אבל לשמור על חיי מין פעילים ובריאים כשיש לך עבודה וילדים מטפסים עליך, זה דורש הרבה השקעה".

באקלי - שמודה שבילתה שעות בבכי מרוב אושר בגלל התינוקות שהיא לכאורה אחראית להם - אמרה שהאתגר נוצר בהשראת הרומן המוצלח שלה עם בעלה, סטרלינג, מהנדס בן 39, לו היא נושאה כבר 19 שנים ויש להם ארבעה ילדים מתבגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully