אשה נתפסה בוגדת בגוגל סטריט וויו. צילום מסך
צילום מסך

הבעל חיפש מסלול בגוגל מפות - ומצא את אשתו בוגדת בו

13.10.2023 / 0:02

גבר שבסך הכל חיפש מסלול לפני שיצא לניסעה הופתע למצוא בתוכנת גוגל סטריט וויו תמונות של אשה שלבושה בבגדים של אשתו, כשהתמקד בתמונות הוא נדהם ממה שראה

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

גבר פרואני התגרש מאשתו - לאחר שגילה תמונות אינטימיות שלה עם גבר אחר במפות של גוגל. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הבעל בסך הכל ניסה לתכנן מסלול לפני נסיעה והשתמש בשירות של גוגל סטריט וויו, כאשר הבחין לפתע בדמותה של אשתו יושבת על ספסל ומלטפת את שערו של גבר אחר, ששוכב כשראשו בחיקה.

התמונות, שצולמו על ידי המצלמות של גוגל בלימה, בירת פרו, משכו את תשומת לבו של הגבר לאחר ששם לב שהאישה שנראית בהן לובשת בגדים זהים לכאלה שיש לאשתו. כשהתמקד בתמונות הוא ראה שאכן מדובר באשתו. למרות שהתמונות צולמו בשנת 2013, הגבר החליט להתעמת עם אשתו והציג בפניה את העדויות לפיהן היא בגדה בו בעבר. בני הזוג, ששמותיו לא פורסמו, התגרשו לאחר שהאשה הודתה שיש לה רומן.

ככה זה נראה

כלי התקשורת המקומיים מדווחים כי בני הזוג כבר היו פרודים וכי התמונה בעצם הייתה הקש האחרון עבור הבעל. מיד לאחר שגילה את אשתו עם גבר אחר בעיר, הוא פרסם צילום מסך בחשבון הפייסבוק שלו - שם הוא קיבל מגוון רחב של תגובות (מבדיחות דרך עידוד ועד לגינוי של אשתו). האתר הלטינו-אמריקני La Cronica דווח כי הבעל הפגוע ציין שבאורח אירוני, אשתו צולמה עם המאהב שלה על ספסל במקום שנקרא "גשר האנחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully