אנה נייט. @anniekknight, צילום מסך
צילום מסך/@anniekknight

"שכבתי עם 300 גברים ונשים בשנה ופוטרתי מעבודתי בגלל ONLY FANS"

1.12.2023 / 0:08

אנה נייט פעילה באתר התוכן המיני מאז 2020, אבל חמישה ימים אחרי שהתחילה לעבוד בעבודה נוספת היא הופתעה לגלות דרך המייל שהיא פוטרה. וגם: איך היא הגיבה אחרי שאביה גילה שהיא "האישה הכי פעילה מינית ביבשת"?

אנה נייט מציגה את שגרת הבוקר שלה/@anniekknight

אנה נייט, דוגמנית ויוצרת תוכן מיני בת 26 מאוסטרליה, פוטרה מעבודתה החדשה כעבור חמישה ימים בלבד. זאת לאחר שהמעסיקים החדשים שלה גילו שהיא מפרסת תמונות וסאטונים מיניים בוטים ב"אונלי פאנס". אנה טוענת שהיא היתה מודאגת קצת לגבי זה כשהתחילה לעבוד, אבל לא האמינה שהיא תפוטר בגלל זה.

לדבריה היא פוטרה בהודעת מייל, חמישה ימים בלבד לאחר שהתחילה לעבוד בתאגיד גדול, כאשר הועדת הפיטורים הכילה צילומי מסך של תמונות פורנוגרפיות שלה ושפה בוטה שהשתמשה בה שם. אנה טענה בריאיון שהיא כועסת מאוד ומאוכזבת מההחלטה הזו, וסיפרה שהיא פעילה באתר התוכן למבוגרים מאז 2020 ועושה זאת כדי לחסוך כסף כדי לקנות בית.

אלא שאנה לא ממש "התאבלה" יותר מדי על הפיטורים האלו ואמרה: "למעשה שמחתי שפיטרו אותי. אני הרבה יותר שמחה עכשיו והרבה יותר חופשייה. אני מרוויחה עכשיו יותר מאשר הרווחתי בעבודה הזו".

כמה היא מרוויחה מתוכן מיני?

האישה הכי פעילה מינית באוסטרליה

מוקדם יותר השנה, אנה הופיעה בתוכנית הפופולארית באוסטרליה של קייל וג'קי או והודתה שם שהיא שכבה עם לא פחות מ-300 גברים וגם נשים בשנה אחת, כאשר לטענתה הסקס גורם לה "להרגיש טוב" ושהיא פתוחה לנסות כל דבר. היא טענה שהיו לה ימים שבהם היא שכבה עם חמישה אנשים שונים ושהיא מחפשת כל הזמן פרטנרים/ות באפליקציות של סטוצים, אבל גם "שומרת רשימה של כאלה שאיתם אני נפגשת באופן קבוע".

אוסטרליה זכתה לא מזמן לתואר "המדינה הכי מופקרת מינית בעולם" אבל גם שם התרשמו ממספר הפרטנרים שלה ובתקשורת האוסטרלית היא הוכתרה בתואר "האישה הכי פעילה מינית ביבשת", והדגישו את העובדה שהיא דו מינית. כשנשאלה על כך ענתה ש"אני חושבת שגברים ונשים מציעים דברים שונים בסקס. אני חושבת שנשים מכירות טוב יותר את הגוף של אישה מסיבות ברורות, אבל יש משהו בלשכב עם גבר שהוא אינטנסיבי ונלהב. לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם, אני לא חושבת שאוכל לבחור אחד על פני השני."

היא טענה שהיא מרגישה 'מועצמת' מכל הסקס שהיא עושה, וכשנשאלה מה לדעתה הסוד לזוגיות מאושרת, בריאה ולאורך זמן התשובה שלה הייתה: "אני בהחלט חושבת שאנשים צריכים להיות יותר הרפתקנים ולחקור את המיניות שלהם. אני חושבת שהסיבה לכך שמערכות יחסים מתפרקות ואנשים בוגדים היא שחיי המין שלהם נעשים משעממים וכל אחד מבני הזוג מתחיל לתהות אם יש משהו אחר בחוץ. אני חושבת שהדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא לחקור את המיניות שלכם כזוג, להוסיף מישהו למיטה, לעשות שלישיות וכו' כדי לשמור על הלהט. אני מכירה הרבה זוגות שעושים את זה והם במערכות היחסים הכי בריאים שאני מכירה"

@annieknight78 Who would have thought someone would be happy about this ? #fyp #breastaug #surgery #breastaugmentation ♬ original sound - Annie Knight

כך נראה יום בחייה של יוצרת תוכן מיני

התגובה של אנה אחרי שאביה גילה על מה שהיא עושה

סימון נייט, אביה של אנה, לא היה מודע למה שבתו עושה וממה היא מתפרנסת ולאחר הפרסומים עליה בתקשורת הוא הודה שהוא היה "המום" לגלות שהבת שלו מרוויחה סכום של כ-30 אלף שקלים ביום אחד מתוכן מיני בזמן שהוא בכלל חשב שהיא "עובדת ברשתות חברתיות". סיימון הודה שהוא בהלם מהקריירה שלה ב-OnlyFans והוסיף: "אני אדבר איתה על זה. אני חבר שלה באינסטגרם אז אני לא יודע מאיפה זה בא".

אלא שלמרות שאביה גילה על מה שהיא עושה, אנה לא התרגשה גם מזה והעלתה פוסט באינסטגרם שלה כשהיא מחייכת בבית קפה ועם הכיתוב "בלתי מוטרדת".

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully