לקוחה מנסה צעצוע מין בחנות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה תועדה מנסה צעצוע מין בדלפק חנות ברוסיה - מול לקוחות מזועזעים

24.11.2023 / 0:05

אם אתה קונה מכונית או ספה חדשה, אתה תמיד תרצה לבדוק את האיכות בעצנך לפני שאתה משלם - אבל אישה אחת לקחה את הדברים רחוק מדי כשבדקה ויברטור רוטט באמצע חנות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קמפיין של חברת צעצועי מין ליום האורגזמה הבינלאומי/Lovehoney

צעירה הותירה בהלם את צוות המוכרים והקונים בחנות לאחר שקרעה עטיפה של צעצוע מין שהוצע למכירה והחלה לבדוק אותו על עצמה - ליד הדלפק.

צילומים של מצלמות האבטחה מהחנות ברוסיה הראו את האישה חסרת הבושה, כשהיא מלווה באדם שנראה כבן זוגה, פותחת את אריזת הויברטור ומכניסה סוללות. לאחר מכן ניתן היה לראות אותה מתכופפת כדי לבדוק שהצעצוע רוטט, לפני שהחזיקה אותו מול פניה ובחנה אותו כראוי.

לפני שניתן היה לעצור אותה, האישה האלמונית נתנה נשיקה למכשיר ואז הרימה את המעיל שלה והכניסה את צעצוע המין למפשעתה, במה שנראה כמו בדיקת איכות. במקביל ניתן לראות לקוחה אחרת מביטה בה בתדהמה כשאחרי כמה שניות היא מוציאה מעצמה את המכשיר הרוטט.

ככה זה נראה במצלמות האבטחה

הצילומים הגיעו במהירות לרשתות החברתיות הרוסיות, שם מעריכים שהסרטון צולם בסניף של Wildberries, הגרסה הרוסית לאמזון, לה יש סניפים פזורים בכל רחבי רוסיה. ה"דיילי סטאר" שפרסם את הסרטון לא הצליח לאשר האם התקרית המוזרה הזו אכן התרחשה בסניף של Wildberries ומה קרה לאחר מכן - האם המכשיר נרכש על ידי הלקוחה המרוצה או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully