במשך 15 שנה נקמתי בגבר שירק על חברה שלי. TIkTok / @Lindasolleyhurd, צילום מסך
צילום מסך/TIkTok / @Lindasolleyhurd

נקמה מוגזמת: אישה רדפה ונקמה באכזריות בגבר במשך 15 שנים - כי ירק על חברתה

28.11.2023 / 0:01

גבר שבזמן ריב ירק על בחורה לא תיאר לעצמו שחברתה תצא למסע נקמה ארוך שנים במסגרתו תהרוס לו את החיים בשלל דרכים אכזריות

במשך 15 שנה נקמתי בגבר שירק על חברה שלי/TIkTok / @Lindasolleyhurd

זו תפיסה ידועה שנקמה היא מנה שצריך להגיש קרה - כלומר לתכנן אותה היטב ולנקום רק אחרי שהרוחות נרגעו. אבל כמה קרה נקמה צריכה להיות? אישה מדאלאס גילתה לאחרונה שהיא נקמה בגבר וחיבלה בחייו במשך לא פחות מ-15 שנים, כשבין היתר הרסה עבורו את תוכניות הטלוויזיה האהובות עליו, אבל אז עלתה מדרגה ולטענתה אפילו גרמה לביטול אירוסיו - והכל בגלל איך שהתנהג לחברה שלה לילה אחד כשהיו בקולג'.

בסרטון טיקטוק שפרסמה לינדה סולי הרד ונצפה כ-5 מליון פעמים (לפני שנמחק) היא נזכרה איך הכל התחיל בלילה בו יצאה לבלות עם חברים במופע קומדיה. אחת מחברותיה הפילה בטעות משקה על ברכיו של גבר זר והרד אמרה שהגבר כל כך זעם עליה עד שהוא ירק על חברתה, וקרא לה "כלבה שמנה ומטופשת".

"אני צרחתי בפנים של הבחור הזה," אמרה הרד: "זו תקיפה. אתה דוחה. אתה זבל. והוא קרא לי כלבה מכוערת.". היא המשיכה וסיפרה: "אנחנו המשכנו עם הבילוי הלילי שלנו, אבל אנחנו לא המשכנו עם החיים שלנו".

הסרטון המקורי נמחק לאחר הפרסום אבל כלי תקשורת בעולם כבר הספיקו לדווח עליו

הרד הוכיחה שהיא לא סולחת ולא שוכחת. היא איתרה את הפייסבוק של האיש, שם היא שמה לב שהוא מעריץ גדול של תוכניות הטלוויזיה "שובר שורות" ו"המתים המהלכים".היא החליטה לנקום בו ויצרה מספר חשבונות פייסבוק מזויפים כדי לספיילר לו את הפרקים על בסיס שבועי באמצעות הודעות ישירות.

"זה היה עוד כשהתוכניות שודרו בטלוויזיה והיה פרק אחד בשבוע, אז היית עושה הכל כדי להימנע מספויילר", היא אמרה. "אני הלכתי לחפש את כל הספוילרים. נכנסתי לכל הפורומים. לכל הדיונים ברדיט. הכל". הרד אמרה שהאיש ניסה לחסום כל חשבון מזויף שפתחה, אבל היא פשוט המשיכה ליצור עוד ועוד ולקלקל לו את חווית הצפייה בטלוויזיה.

"עשיתי את זה במשך כמה חודשים", אמרה הרד שאז גילתה שאותו גבר לומד איתה בחוג מדעי המדינה שלה, מה שהקנה לה הזדמנות נוספת להמשיך את תוכנית הנקמה שלה. "הוא היה פרקליט השטן בכל דיון", אמרה הרד על האדם שהחלה להכיר יותר לעומק. "כל דעה נחותה שיכולה להיות - יש לו אותה". אז מה היא עשתה?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

והיא הגיבה לטענות שאם גבר היה עושה את זה הוא היה נענש בחומרה

"...יום אחד הוא הקרין את הפאוור פויינט שלו על הצג של הכיתה ואני רואה לשונית במחשב הנייד שלו ממש לפני שהוא נדלק עם שם משתמש", ממשיכה הרד. הודות ליכולות הריגול שלה היא הצליחה לאתר את חשבון הרדיט של הבחור - מה שנתן לה עוד מקום בו היא יכולה לשלוח לו ספוילרים, אבל אז נמאס לה והיא החליטה להפסיק.

הרד אכן פרשה לזמן מה מעסקי הנקמה ולא הטרידה את האיש במשך כמעט עשור - עד שראתה שחברה שלה בפייסבוק הודיעה על אירוסיה ל... אותו גבר שאז ירק על חברה שלה.

"אני מגלה שהם מאורסים וכבר די קרובים לתאריך החתונה שלהם, ואני לא חשבתי על הבחור הזה כל כך הרבה זמן', היא אומרת. "אז חיפשתי את חשבון הרדיט שלו - סתם כדי לראות אם הוא עדיין משתמש בו". הרד נכנסה לחשבון של הבחור כדי לראות מה הוא עשה כל השנים הללו, וגילתה לדבריה כמה "דברים מרשיעים".

ועונה למבקרים

"אני רואה כמה דברים די נבזיים בחשבון ה- Reddit שלו," אמר הרד. "בעיקר תמונות עירום שהוא מפרסם וטען שזו בת הזוג שלו".

"אם הוא היה בן הזוג שלך - היית רוצה לדעת", היא הסבירה את הצעד הבא שלה - היא נכנסה לאחד מחשבונות הפייסבוק הישנים שלה שכבר אינם בשימוש ושלחה מ\צילומי מסך של התמונות והפוסטים שפרסם הבחורב- Reddit לארוסתו.

הרד אמר שהאישה "ביטלה את האירוסין" והמשיכה הלאה בחייה. "בפעם האחרונה שבדקתי ראיתי שהיא נשואה ויש לה ילדים יפים ועסק משגשג ונראה שיש לה חיי נישואים מאושרים", היא אמרה

הרד סיכמה את הסרטון שלה באומרה שאין לה מושג מה עלה בגורל הבחור והציגה את מוסר ההשכל של סיפור הנקמה שלה: "אסור לתקוף נשים ולקרוא להן כלבות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully