בקי הולט. becky_holt_bolt/Instagram, צילום מסך
צילום מסך/becky_holt_bolt/Instagram

האישה הכי מקועקעת בבריטניה חשפה כיצד היא נראתה פעם

22.12.2023 / 0:04

בקי הולט בת ה-36 מקועקעת מכף רגל עד ראש והשקיע מעל 35 אלף ליש"ט (160 אלף שקלים) כדי לכסות את גופה בדיו. כעת היא חשפה כיצד היא נראתה לפני עידן הקעקועים. צפו בתופעה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הקעקועים של בקי הולט/becky_holt_bolt

בקי הולט השקיעה מעל 35 אלף ליש"ט (כ-160 אלף שקלים) במשך שנים שבהן היא עשתה קעקוע אחרי קעקוע ולאט לאט היא הפכה את עצמה לבעלת התואר הלא רשמי "הבריטית הכי מקועקעת" ואולי אפילו האישה הכי מקועקעת בעולם. להולט בת ה-36 יש מעל 150 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד כ-70,000 בטיקטוק, ולאחרונה היא חשפה ברשתות החברתיות כיצד היא נראתה לפני שהיא החלה לקעקע את עצמה ולקשט את גופה - והמעריצים שלה היו בהלם.

בתמונה הדי חושפנית שהיא העלתה אפשר לראות אותה עם חולצה אפורה ומכנס ג'ינס מיני ועם הכיתוב "הייתם מאמינים שזו אני?". בתמונה הזו בקי, שהתפרסמה עם רעמה בלונדינית, נראית עם שיער קצרצר צבוע בוורוד. אבל אפילו בתמונה הזו היא לא נטולת קעקועים לחלוטין ולמעשה יש לה (לפחות) שלושה קעקועים שניתן לראות אותם.

כך היא נראית היום

וכך היא נראתה פעם

היום התמונות שלה חושפות בחורה בלונדינית מפוצצת בקעקועים, כשרק הפרצוף היפה שלה נראה לעין מבעד לדיו. אבל אם חשבתם שבקי סיימה עם הקעקועים, אז העוקבים שלה נחשפים לעוד ועוד קעקועים חדשים והם ממש אוהבים את זה.

היא חשפה בעבר בשיחה עם ה"סאן" את הביקורת השיפוטית והתגובות השליליות שהיא זוכה להן, וסיפרה שהקעקועים שלה לפעמים גרמו לכל שנמנעה ממנה כניסה למקומות. "גיליתי שאני נדחת ממקומות. בדרך כלל בחו"ל", אמרה בקי, "הייתי בטורקיה לאחרונה ואני וחבר שלי הלכנו לבר. לשנינו יש קעקועי פנים והמקום היה ריק אבל הברמן אמר שהוא מלא ושאנחנו לא יכולים להיכנס. הייתי בטקסס ובניו יורק וגם שם לא נתנו לי להכנס לכל מיני מקומות. אולי הם חושבים שהקעקועים שלי קשורים לכנופיות, אבל בכל מקרה זה לא קורה לי הרבה".

והיא ממשיכה להתקעקע

@becky_holt_bolt My world famous v*gina tattoo ☺️✌? @pengerzztattoos #tattoo #tattoos #fyp ♬ Pon De Replay - Ed Marquis & Emie

וזו התגובה שלה לטרולים שמציקים לה

@becky_holt_bolt

Reading some of your mean comments ?

♬ original sound - beckyHolt

גם ברשת היא סופגת ביקורות: "אני מקבלת די הרבה תגובות מקוונות. העוקבים שלי לרוב אוהבים אותי, אבל יש לא מעט טרולים. אנשים אומרים לי שהלכתי רחוק מדי עם הקעקועים - אבל זה הגוף שלי. אלה החיים שלי. אני עשיתי את הבחירות האלה. זה לא מפריע לי שאין לך קעקועים, אז למה זה מפריע לך שלי יש?".

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully