ג'נינה פרזרז. janaina3, צילום מסך
צילום מסך/janaina3

"נבחרתי לאישה המושלמת על ידי פלייבוי אבל יש לי סוד גדול"

21.11.2023 / 0:02

ג'נינה פרזרז זכתה לכבוד גדול מהמגזין היוקרתי, אבל חשפה לאחרונה כיצד היא הצליחה להגיע לרמת מושלמות כזו של הגוף שלה. רמז: זה עלה לה הרבה מאוד כסף

התמונות של ג'ניניה/janaina3

דוגמנית על שהוכתרה לתואר "האישה המושלמת" על ידי פלייבוי בנורבגיה, התוודתה לאחרונה לגבי הסוד הגדול שלה. ג'נינה פרזרז היא גם אושיית רשת עם יותר מ-58 אלף עוקבים באינסטגרם, אלא שלאחרונה היא התוודתה שהמראה שלה הוא (תשתדלו להראות מופתעים) לא ממש טבעי - להיפך, היא רחוקה מאוד מזה.

ג'נינה הודתה שהיא הוציאה סכום של מעל רבע מיליון יורו (כ-1.2 מיליון שקלים) על ניתוחים פלסטיים כדי לשדרג את המראה שלה. "אני אוהבת להרגיש יפה יותר", היא הסבירה בשיחה עם הדיילי סטאר הבריטי, "אני תמיד מנסה לשמור על הביטחון העצמי שלי גבוה. זה הסוד שלי לחיים טובים יותר, אז אם אני יכולה להשקיע בעצמי - אני לא חוסכת".

ג'נינה, במקור ילידת סאו פאולו, ברזיל, הוסיפה: "עם כל הניתוחים שעשיתי, הוצאתי כבר מעל 300 אלף דולר ואין לי ספק שאשקיע עוד בעתיד".

ג'נינה חשפה שהיא עברה שאיבת שומן (כולל שאיבה ברזולוציה גבוהה High Resolution liposuction), שני ניתוחים באף, מספר הגדלות חזה, ניתוחים ביופלסטיים לעיצוב הישבן והפנים וגם שתלים הורמונלים וניתוח להוצאת צלע. אם כל זה לא מספיק היא עברה לדבריה גם כמה טיפולים קומסטיים לא פולשניים.

"אנחנו צריכים לנצל את היתרונות שהרפואה מציעה", היא טענה, "אני מעדיפה להשקיע בניתוחים כאסטרטגיה משום שאני לא מסוגלת גם לשמור על דיאטה. ניסיתי מספר דיאטות והבנתי שחלקן עוזרות באופן מיידי, אבל עבורי זה לא יעיל. הדיאטה דורשת מאיתנו להתרגל לאורח חיים חדש ואני לא מוכנה לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כמובן שג'נינה פעילה מאוד במכוני הכושר, היא עוסקת בבניית הגוף ויש לה מאמן אישי שעוזר לה להעלות את מאסת השריר שלה. "אני אוכלת ארוחות מאוזנות עם חלבון, ירקות ופחמימות. אני נמנעת משתייה מתוקה וסוכר, אבל אני לא מסתדרת בלי אוכל מהיר ופחות בריא".

ככה היא נראתה לפני הניתוחים

ג'נינה פרזרז - לפני הניתוחים. janaina3, צילום מסך
ג'נינה פרזרז - לפני הניתוחים/צילום מסך, janaina3

ואחרי

הדוגמנית הבהירה שהיא מקפידה גם לשמור על בריאותה הנפשית ונפגשת מדי שבוע עם פסיכולוג. "אני חושבת שזה חיוני ללכת לטיפול. זו מתודולוגיה מדהימה ויעילה. הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה לנו אכפתיות ואהבה לעצמנו ולא להיות כל כך ביקורתיים ולהסתכל על הצד הטוב של החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully