כלה מנסה להפריד קטטה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חתונה שלא תישכח: כלה ניסתה להפריד בין שני גברים שהתפשטו והתקוטטו בחתונתה

9.1.2024 / 0:06

מצלמות האבטחה תיעדו קטטה אלימה שפרצה בין שני גברים, שהחליפו מהלומות במגרש המכוניות מחוץ למלון שבו התחתנה הכלה, שניסתה להיות זו שמפרידה, אך ללא הצלחה

כלה מנסה להפריד קטטה/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנה משהו שלא רואים כל יום, בטח שלא באנגליה - סרטון מדהים מציג כלה ביום חתונתה שמנסה להפריד בין גברים שהחלו להתקוטט במגרש החנייה של כפר נופש בקנילוורט, אנגליה. בסרטון אפשר לראות כיצד כמה גברים שלבושים לחתונה במחלצותיהם מעורבים בקטטה אלימה.

בתחילת הסרטון ניתן לראות את הכלה בכבודה ובעצמה, מלווה בילדה קטנה, נכנסת לתוך ההמון ומנסה להפריד, לפני שמישהו מוציא אותה משם. הכלה הגברים המתעמתים אמנם לבשו בתחילת הקרב חליפות, אך מהר מאוד חלקם הורידו את החליפות, נותרו עם גופיות והחלו להחליף מהלומות.

הסרטון הזה צולם בסביבות השעה 16:00, כאשר ברקע אפשר לראות עוד מכוניות ואנשים שעדים לקטטה, שלא ברור מה היה המניע לפריצתה. מהמשטרה המקומית נמסר ש"בסביבות השעה 16:00 ביום ראשון (29.10) קיבלנו תלונה על כך שמספר גברים מתעמתים מחוץ לבית המלון. עם הגעת השוטרים הקבוצה התפזרה ונטען כי טנדר אחד עזב את המקום במהירות".

כלה מנסה להפריד קטטה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכלה, מימין, מנסה להפריד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מהמשטרה מסרו עוד שלא היו פצועים בתגרה הזו ולא נרשמו תקריות נוספות אחרי שהיא הסתיימה. החקירה של נסיבות התגרה עדיין נחקרות, אבל מה שבטוח זה שהכלה לא תשכח את החתונה שלה, ולא מהסיבות הנכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully