כלה עצובה יושבת על המיטה בליל הכלולות. Air Images, ShutterStock
ShutterStock/Air Images

שקלה להתגרש מבעלה אחרי שחשפה שהוא יצא איתה בגלל התערבות סקסיסטית עם חברים

2.1.2024 / 0:06

בחורה חשפה שהיא גילתה שבעלה יצא איתה כי הוא התערב עם חברים שהוא יהיה זה ש"יבתק את בתוליה". זה נגמר עם חתונה ומשפחה, אבל היא לא סולחת לו על זה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בחורה אנונימית חשפה לאחרונה וידוי די מביך והודתה שהיא "חשה תחושת גועל ושקלה להתגרש מבעלה" אחרי שהיא גילתה שהוא התחיל את הקשר איתה רק בעקבות התערבות עם חברים לעבודה שלו על "מי מהם יהיה זה שיבתק את בתוליה".

הכל החל כשהייתה בשנות ה-20 לחייה והתקבלה לעבודה במוקד שירות טלפוני ועמיתיה לעבודה גילו שהיא בתו של מטיף דת ועדיין בתולה - אז גברי המשרד הגו את ההתערבות השובניסטית/מיזוגנית/חסרת הרגישות, היא כתבה ב"אטלנטה בלאק סטאר".

"ציפיתי שהמידע הזה שאני בתולה יגרום לי להיות מנודה חברתית, אבל למעשה היה לו השפעה הפוכה", סיפרה האישה, "החבר'ה בקומה התחילו לתת לי הרבה מאוד תשומת לב, והפכתי לסחורה חמה מאוד".

האישה אמרה שהיא "התעייפה" מעמיתיה הגברים - למעט מי שהפך בסופו של דבר לבעלה מזה למעלה מעשור - שלחיזורים שלו היא נענתה ונתנה לו את המספר שלה. הם בילו שעות בשיחות ובסופו של דבר היא התחתנה איתו והם הקימו משפחה ביחד.

גבר ואישה מפלרטטים במשרד. ShutterStock
"התחילו לתת לי הרבה מאוד תשומת לב, והפכתי לסחורה חמה מאוד"/ShutterStock

השניים היו נשואים באושר עד שהיא גילתה על ההתערבות במשרד, כשעמית לעבודה לשעבר שלהם חשף את האמת באוזניה במהלך מסיבה לאחרונה. "התפלקה לו העובדה שהייתי במרכז התערבות במוקד הטלפוני כשכולנו עבדנו שם", היא כתבה. "הייתי מרוסקת ומאוד מוטרד מהתגלית".

בניו יורק פוסט דווח שהיא התעמתה עם בעלה כשחזרה הביתה והוא הודה שהשתתף בההתערבות, הגביר אותה כ"ילדותית" והאשים את אשתו ב"תגובת יתר".

"הוא אמר שלמרות שהייתה לו מוטיבציה מההתערבות כשהכיר אותי, הוא התאהב בי ולא מתחרט שהתחתנו", היא כתבה. "הבהרתי איך אני מרגישה כלפיו על כך שהוא הרחיק לכת עד כדי להתחתן איתי רק כדי לזכות בהתערבות ולהיות שזה שייקח את הבתולים שלי בליל הכלולות".

היא גילתה שהיא חושבת שההתנהגות של בעלה היא "גס ומגעילה" ועכשיו היא "שוקלת להתגרש" לאחר שדיברה על הנושא עם ההורים שלה.

היא סיימה את מה שכתבה בשאלה: "האם אני רגישה יותר מדי לגבי הימור מטופש ולא בוגר, או שיש לי עילה לפירוק הנישואים?"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה דעתכם?

שתזרוק אותו
שטויות. התערבות טיפשית
2902 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully