גבר ואישה במהלך דייט. ShutterStock
ShutterStock

כך תעשו את זה נכון: כל מה שצריך לדעת על היכרויות ודייטינג בזמן לחימה

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 12:55

תמונת הפרופיל, ההודעה הראשונה וכמובן התמיכה הרגשית: כך תמצאו אהבה דווקא בתקופה המורכבת הזו

היכרויות ודייטינג הם חלק בלתי נפרד מחיינו, גם בתקופות לחימה ומאבק. במהלך מלחמה, "התאהבות" ו"דייטינג" יכולים להיראות כמו דברים מורכבים ובלתי אפשריים, אך דווקא בזמנים אלו הצורך להפיג את הבדידות, לשתף, להתעטף ולהיות יחד גובר. אנו מאמינים גדולים באהבה ולכן ננסה לסייע ולספק הצעות ורעיונות לאנשים המחפשים להפיג את הבדידות ולייצר קשרים ואהבה בזמן הלחימה.

הצורך בתמיכה רגשית

בזמן מלחמה, הצורך בתמיכה רגשית גדל במיוחד. ייתכן שדווקא בתהליך ההיכרות תגלו שיש לכם מקום לשתף ולהתמודד עם המצב הקשה שאתם חווים. קשר, גם אם הוא חדש, יכול לשמש כמקום מוגן ומחבק לשני הצדדים. אל תחששו, המערכת החברתית והזוגית תמשיך להתפתח גם אם זה בצורה המשתנה עם המצב.

יצירת קשרים בזמן מלחמה עשויה להיראות כמו משימה קשה, אך יצירת קשרים בזמן מלחמה אפשרית. פלטפורמות חברתיות כמו אפליקציות להיכרויות ורשתות חברתיות חוות עלייה בפניות וביצרית שיחות וקשרים. מעבר להיותן פלטפורמות הן מאפשרות לשתף, להפיג בדידות ופחדים ולפגוש מעגלים חדשים ודומים שבזמן שגרה כנראה שלא היינו פוגשים.

בתחילתה של ההיכרות הבנת תחושות הלחץ של הצד השני חשובה. הקשיבו לו ותזכרו שכל אדם מתמודד עם לחץ בצורה שונה ואם תתמכו ותבינו את הצד השני כבר עשיתם כברת דרך ליצירת זוגיות בריאה.

גבר ואישה במהלך דייט. ShutterStock
בזמן מלחמה, הצורך בתמיכה רגשית גדל במיוחד/ShutterStock
חשוב שיהיה לכם פרופיל שמצד אחד מתאים למצב אך מצד שני מצליח להעביר את מי שאתם

נקודה נוספת ומורכבת בה אנו נתקלים במצב קשה כמו מלחמה, היא היכולת להיפגש ולהכיר באופן בו היינו רגילים לעשות זאת, להזמין לדייט בבית קפה, בר או לטייל לאורך הטיילת. הסיטואציה דורשת מאתנו לעשות את הדברים קצת אחרת, לדבר ולשתף יותר בפלטפורמות או בשיחות, לשאול ולבקש פרטים באופן מקוון, להיפגש במקומות עם מרחבים מוגנים ולתת לקשר להתפתח בקצב פחות מואץ לעומת זמנים רגילים.

זמן מלחמה מביא עימו גם רמות גבוהות של לחץ ומתיחות, וזה יכול להשפיע על האופן שבו אתם מרגישים ומתנהגים בשיחה או בדייט. תדאגו להסביר זאת לצד השני ולדבר על זה על מנת שזה יהיה חלק מהתמודדות והיכולת של הצד שני להכיר אתכם בסיטואציה מורכבת ושונה.

צרו פרופיל מתאים

חשוב שיהיה לכם פרופיל שמצד אחד מתאים למצב אך מצד שני מצליח להעביר את מי שאתם, את התכונות החיוביות שלכם, מה השותף הפוטנציאלי שלכם צריך לדעת עליכם, למה בחרתם להירשם, איזה סוג של אדם אתם רוצים לפגוש ואיזה סוג של זוגיות אתם מחפשים? אפשר עדיין לשמור קצת על אווירה של מסתורין שהצד השני ירצה לגלות עליכם יותר.

אומרים שתמונה אחת יכולה להיות שווה אלף מילים - העלו את תמונת הפרופיל הכי טובה שלכם גם אם כרגע מצב הרוח לא מרומם. על פי סקר של משתמשי אפליקציית אלפא היכרויות, 46 אחוזים אמרו שהם אפילו לא יפתחו פרופיל שאין לו תמונה ולכן עם כמה שזה מפתה להשתמש בתמונה ישנה, אל תעשו זאת. גם אם זה מורכב יותר צלמו תמונה טובה שלכם, רצוי בחוץ עם אור טבעי.

גבר ואישה בדייט. ShutterStock
היכרות בזמן לחימה היא משימה מורכבת שדורשת התאמה ויצירתיות/ShutterStock

תזכרו שבעולם ההיכרויות המקוונות ההודעה הראשונה יכולה להיות דיל ברייקר. גם אם קשה בגלל המצב תזכרו שטרם הכרתם את העומד מולכם וזה לא המקום לפתוח בהצהרות רגשיות או פוליטיות על המצב ומצב שני לא בטוח שזה הזמן לטקסט פלרטטני, תמצאו משפט מאוזן שיתחבר לאני מאמין שלכם אך מוצא את האיזון לזמן המורכב הזה.

הזמן הזה גורם לנו גם להיות אימפולסיביים ולכן המומחים של אלפא היכרויות ממליצים להימנע מהעתקה והדבקה של הודעות, לשים לב לאיות נכון - תקראו את מה שתכננתם לשלוח לפני שאתם לוחצים על שלח! מצאו משהו בפרופיל של הצד השני שמשותף לשניכם, זה לא רק עוזר לבסס את תחומי העניין המשותפים שלכם, אלא גם מראה לצד השני שבאמת קראתם את הפרופיל שלו ושמתם לב לפרטים.

אי אפשר למהר לפגוש שותפים פוטנציאליים. בניית אמון וקרבה עם מישהו לוקחת זמן, ואין שום דבר רע בלקחת את זה לאט. החליפו כמות גדולה מספיק של הודעות וכך באמת תכירו אחד את השני לפני שאתם נפגשים במצב לא מקוון. אל תתייאשו. זה די נדיר לפגוש את האדם המושלם באופן מיידי, וזה לטובה! אולי יתגלה משהו שלא הבנתם קודם, זכרו, הסבלנות משתלמת בסוף.

היכרות בזמן לחימה היא משימה מורכבת שדורשת התאמה ויצירתיות. זה אפשרי, אך זהו תהליך מאוד אישי ורגשי שיש להגיע אליו מוכנים ולקוות שהמשך הקשר יתנהל בימים שקטים, מאושרים ומהנים יותר. ואם כבר יצרתם קשר עם מישהו באינטרנט ואתם מתכוננים לדייט ראשון מוצלח ולא מקוון, המפתח הוא לשמור על זה פשוט. להכיר ששניכם נמצאים כרגע באותו המצב, שיש לכם הזדמנות אמיתית לדבר ולהכיר אחד את השני ולזכור שלביחד יש יתרונות גדולים וברורים מול הבדידות.
בתקווה לימים שקטים ובטוחים יותר.

הכתבה נכתבה בשיתוף צוות מומחי ההיכרויות של אפליקציית אלפא היכרויות לאקדמיים וקרייריסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully