איש עסקים מציץ בשעונו בזמן היותו במוסך. ShutterStock
ShutterStock

רציני? 7 סימנים שהוא לא בעניין, ומילה אחת שורפת במיוחד

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 9:28

יוצאת עם מישהו ולא בטוחה לגבי הכוונות שלו? מומחה לדייטים מניו יורק טוען שקיימים שבעה סימנים ברורים ומילה אכזרית אחת - שמסתנות לך שגבר לא מעוניין במערכת יחסים רצינית איתך, וכנראה גם לא יהיה בעתיד

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

שרה לורן, מומחית לזוגיות בטיקטוק חלקה עם עוקבותיה את הנתונים הבאים שאמורים לסכם את הגבר הממוצע שאת אולי יוצאת איתו, ולבשר לך האם הוא בעניין או לא. (למרות שאם את שואלת, כבר בעיה).
"הנה הדברים שגברים עושים כשהם לא בעניין של קשר רציני", הכריזה הגורו בסרטון הראשון בסדרה, שצברה כבר יותר מ-24 מיליון צפיות.

המוני נשים נכנסו לאיזורי התגובות ושיתפו שחוו חלק מהסימנים ממקור ראשון, אך לא הבינו מה קורה עד מאוחר יותר - "הייתי בחודשיים כאלה עם מישהו, ואני רק מצטערת שלא עזבתי מוקדם יותר", אמרה אישה אחת.

אחרות מצאו את הסרטונים כל כך מייאשים, שהן טוענות שגרמו להם לוותר לגמרי על רומנטיקה לזמן הקרוב "זו הסיבה שוויתרתי על היכרויות... זה מסובך ומבולגן מדי", אמרה אחת.

אבל אם בכל זאת בא לכן להמשיך לנסות, הנה פירוט של שבעת הסימנים של המאמנת לורן - כל אחד מהם, היא אומרת, צריך להיחשב כדגל אדום בפני עצמו, ואם יש יותר מכמה - ובכן, זה על אחריותך.

גבר ואישה במהלך דייט. ShutterStock
רק בסופ"ש/ShutterStock

הוא יוצר קשר בלילה או בסופי שבוע

לורן אומרת שגבר שמעוניין רק בסטוץ או בחיבור שטחי תמיד יחכה עד שממש ישעמם לו כדי להתחיל לפוצץ את הטלפון שלך בהודעות, וזה יקרה בסופי ימים או סופי שבוע, כשיש להם זמן פנוי, ובמידה ולא קורה שום דבר מעניין יותר, את תצוצי בראשו באופן טבעי. כשגבר שולח הודעות רק בערב, זה "בוטי קול"
היא מכריזה וממליצה לא לענות לשיחה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הוא אומר שהוא "לא טוב בהודעות"

אם גבר מעוניין לצאת איתך ברצינות, אומרת לורן - הוא יגיב במהירות ובתדירות גבוהה להודעות שלך, גם אם הוא בדרך כלל לא כזה אחד שדבוק לטלפון שלו. במילים פשוטות, המומחית לא קונה את הטענה של אף גבר שטוען שהוא "גרוע בהודעות". "כל בחור ימצא זמן לשלוח לך הודעה אם הוא רוצה אותך", הצהירה. "ואם לא, הוא יתקשר אליך."

זוג עושה סקס. ShutterStock
לא מכירה חדר אחר בבית?/ShutterStock

את רואה בעיקר את חדר השינה שלו

זה שגבר מקיים איתך יחסי מין, לא אומר בהכרח שהוא רוצה משהו מעבר, אומרת לורן. "אם כל מה שאת רואה זה את חדר השינה שלו, זה לא במקרה - זה כי חדר השינה הוא המקום היחיד בחייו שהוא רוצה שתראי," היא קובעת, ומרחיבה כי גבר שרוצה איתך רומנטיקה יארגן דייטים מחוץ לבית באופן פעיל ויציג אותך בפני חברים שלו, לכל הפחות.

הוא לא טאצ'י במרחב הציבורי

בלי קשר לסקס, גבר שרוצה אותך ירצה לגעת בך גם ככה סתם, ולא בחדר השינה, אלא במיוחד במרחבים ציבוריים. אם המאהב הפוטנציאלי שלך לא נוגע בך בכלל מעבר לסקס, לא משנה אם זה ליטוף בכתף, יד על הגב התחתון, או החזקת יד, סביר להניח שאין לו רגשות חזקים כלפיך.

הוא לא חולק איתך תוכניות ולא שואל על שלך

אם הגבר שאת "יוצאת" איתו לא מדבר איתך על היומיום שלו, לא מספר לך על תוכניות נסיעה שלו, או שואל על שלך - זה כי זה לא מעניין אותו. גבר שלא מעניין אותו מה את עושה ולא מה דעתך על מה שהוא עושה, כנראה לא באמת רוצה אותך מעבר למה שיש ביניכם, וכנראה לא רואה בך שותפה לטווח ארוך שהוא רוצה לבנות איתה משהו. אז אם את מגלה באינסטגרם שהוא קיבלת קידום בעבודה - תדעי מה זה אומר.

צעירה גולשת בסמארטפון ברשת אינסטגרם. ShutterStock
את צריכה לבדוק באינסטה כדי לדעת מה הוא עושה/ShutterStock

הוא נבוך מהפוסטים שלך

באותו נושא, לורן אומרת שתגובתו לפעילות המדיה החברתית שלך יכולה לרמוז על איך גבר באמת מרגיש כלפייך "אם הבחור שאתה יוצא איתו מתעניין בך, שהוא כל הזמן יבדוק את פיד האינסטגרם שלך כדי לראות אם פרסמת תוכן חדש, יעשה הרבה לייקים, ישלח הודעות תגובה בפרטי ויוסיף אימוג'ים מחמיאים לתמונות שלך".

נראה שאת קצת מעצבנת אותו

"אם הוא מתוסכל ממך, לא סבלני אלייך, ולא צוחק מההומור שלך - רוב הסיכויים שהוא פשוט מתעצבן מהנוכחות שלך וכנראה שלא יאהב אותך בעתיד," מצהירה לורן ברצינות, "הם יכולים להיות רק עם מישהי שהם מחבבים את האישיות שלה".

והנה המילה האכזרית והשורפת

לדברי לורן, המילה הגרועה ביותר שאישה יכולה לשמוע מהדייט שלה היא לא "לא", אלא - "עסוק".
"אם הוא משתמש במילה הזאת כדי להימנע מלדבר איתך או להיפגש איתך, כנראה שלא באמת אכפת לו ממך", הצהירה המאמנת. "אם הוא אומר שהוא 'עסוק', הוא לא מנסה, ואפילו לא רוצה לנסות. הוא פשוט לא בעניין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully