אישה נתפסה מאוננת בחוף הים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סיפורה הטראגי של האישה שהתפרסמה כשצולמה מאוננת בחוף הים - והתאבדה

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 20:28

לאחר שנמצאה גופתה של מי שהפכה כוכבת בעל כורחה כשנעצרה בחוף הים על אוננות עם ויברטור לעיני מתרחצים אחרים, רבים הסיקו שזה התיעוד המביך שהוביל להתאבדותה. המשפחה בתגובה: "היא התאבדה שמונה חודשים אחרי המקרה ובגלל בעיות אחרות שלה"

אישה נעצרת לאחר שנראתה מאוננת בחוף הים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התאבדותה של כריסטינה ריוולס-גליק בת ה-35 עלה לכותרות לאחר שרבים הסיקו שהיא שמה קץ לחייה בגלל סרטון מביך שלה בו היא נראית נעצרת באשמת שימוש בויברטור בחוף הים לעיני מתרחצים אחרים. אולם קרובי משפחתה טוענת שהיא התאבדה שמונה חודשים לאחר המקרה ובשל בעיות נפשיות ושימוש בסמים ואלכוהול.

צילומי מצלמת הגוף של משטרת ג'ורג'יה הפכו וויראליים וזכו ליותר מ-2.5 מיליון צפיות בחודש שעבר לאחר שכריסטינה נעצרה ב-1 ביולי 2021 על אוננות בחוף טייבי איילנד שבג'ורג'יה. התיעוד הפך לכותרות במספר כלי תקשורת שדיווחו בשבוע שעבר על "הרוחצת השובבה בים שעינגה את עצמה מול מתרחצים המומים". אולם אז התברר שאותה רוחצת שובבה שמה קץ לחייה.

רבים פנו לרשת כדי להביע תנחומים למותה של האם לשניים ושמועות לא מאושרות טענו שהיא התאבדה במהלך סוף השבוע בגלל השיימינג הציבורי. בני המשפחה שלה אישרו שהיא אכן התאבדה, אך טענו שמותה הגיע רק שמונה חודשים לאחר התקרית, כלומר לפני יותר משנה וחצי, וכי לא היה לכך שום קשר לתקרית על החוף או לוויראליות של הסרטון.

במקום זאת, סיפורה של ריוולס-גליק הוא סיפור מצער על התדרדרות שנבעה בין היתר משימוש מופרז באלכוהול וסמים, שהובילו אותה להתנתק מכל יקיריה, לבצע אינספור עבירות ולסיים את חייה ביריה בראשה.

זה התיעוד שקישרו בינו לבין סיבת התאבדותה:

בסרטון הויראלי נראית כריסטינה, שהייתה אז בת 34, נחה על החוף כאשר המשטרה פנתה אליה לאחר שמשפחות התלוננו על כך ששמעו "גניחות" מכיוונה כשראו אותה שוכבת על החוף מכוסה במגבת. היא הכחישה שאוננה ואמרה שהיא רק הניחה על עצמה מגבת. עם זאת, מאוחר יותר היא הודתה בפני המשטרה שיש לה צעצוע מין ושהיא השתמשה בה בכדי להשיג אורגזמה.

כשהמשטרה ביקשה לערוך חיפוש בתיק שלה, היא הודתה שהשתמשה בוויברטור כדי להירגע בגלל שהיא "לחוצה" ולא חשבה שמישהו רואה אותה. היא נעצרה והואשמה בחשיפה מגונה בפומבי 0 עבירה עליה הייתה יכולה לספוג עונש של 12 חודשי מאסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אישה נתפסה מאוננת בחוף הים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הודתה בפני המשטרה שיש לה צעצוע מין ושהיא השתמשה בה בכדי להשיג אורגזמה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשיחה עם ה-DailyMail, בן משפחתה של כריסטינה, שביקש להישאר בעילום שם, אמר: "כריסטינה הלכה לעולמה. היא מתה לפני כשנה וחצי. אני באמת לא יכול להסביר למה היא הלכה כמו שהיא הלכה. היו לה חיים טובים לזמן מה, היא נהגה ב-BMW, היה לה בית נחמד - אבל היא הייתה שובבה. היא החלה לרדת מהפסים ולבסוף מצאה את עצמה בכלא".

לריוולס-גליק יש שני בנים, בן 19 ממערכת יחסים קודמת ובן 15 מנישואים שהסתיימו בגירושים ב-2015. בעוד שהנישואים הסתיימו באופן חוקי באותה שנה, השניים נפרדו עוד קודם לכן, כאשר רולס-גליק עזבה לראשונה את בעלה דאז ואת ילדם רק שישה חודשים לאחר לידת התינוק. "היא הסתבכה. היא גרמה למעצרה, בעלה לקח אותה בחזרה אחרי כל זה, אבל היא הייתה פשוט פרועה", אמר בן המשפחה, "ואז היא נפלה לחברה ממש רעה... משקאות, סמים".

נקבע כי כריסטינה ריוולס-גליק מתה לאחר ירי במצחה. Facebook, רויטרס
נקבע כי כריסטינה ריוולס-גליק מתה לאחר ירי במצחה/רויטרס, Facebook

דו"ח חוקר מקרי המוות אישר את המוות הטרגי למשפחתה, כשנמסר להם שהיא מתה ב-31 במרץ 2022 בנכס שכור בהינסוויל, ג'ורג'יה. לפי בן המשפחה, היא הייתה מתה כ-30 יום עד שגופתה נמצאה בדירה ע"י בעל הבית שתהה מדוע היא לא שילמה שכירות. בן המשפחה האלמוני הוסיף: "לקח זמן להבין מי היא, אבל הם הצליחו לפתור את זה כי היא קנתה לבנה אופנוע והיא מילאה את ניירת הרישום, אז היה להם את המידע כשהם דיווחו לנו חשבנו: 'טוב לפחות אנחנו יודעים איפה היא נמצאת עכשיו'".

תעודת הפטירה מראה שריוולס-גליק ירתה לעצמה בראש ומתה מפצע שלכאורה לא היה קטלני מיד. דו"ח משטרת הינסוויל קובע כי אקדח נמצא מונח על מיטת חדר השינה הראשי. הוא מציין: "חור נצפה בגג ישירות מעל המיטה. בצדו הנגדי של המסדרון נצפתה גופה נשית מתפרקת (שזוהתה מאוחר יותר כגב' כריסטינה ריוולס-גליק) מונחת על הקרקע". הדו"ח מציין שלריוולס-גליק היה "פצע יציאה של כדור על המצח".

כריסטינה ריוולס-גליק נעצרה ביולי 2021. georgia police, אתר רשמי
כריסטינה ריוולס-גליק נעצרה ביולי 2021/אתר רשמי, georgia police

גופתה של ריוולס-גליק נשרפה בטקס צנוע שנערך בעיר הולדתה פיצג'רלד. לא בעלה לשעבר ולא בנם השתתפו בטקס. רישומים מראים כי ריוולס-גליק הסתבכה עם החוק בג'ורג'יה ובפלורידה, שם היא נחשבה כנמלטת, לאחר שהואשמה בגניבת מכונית בשנת 2018. והיא נעצרה ביותר מהזדמנות אחת, בין היתר על שיכרות בציבור, באותה שנה. רישומי בית המשפט במחוז צ'טהאם, ג'ורג'יה, מראים גם כמה תביעות אזרחיות נגדה, כולל תביעות בגין שכר דירה שלא שולם, נזק לרכוש ורכוש גנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully