הוא לא בעניין. ShutterStock
ShutterStock

בדרך כלל זה קשקוש, אבל לפעמים הוא באמת מפחד להתאהב בך

בשיתוף OkCupid

20.12.2023 / 10:49

נכון, "הוא מפחד" זו הקלישאה הכי גרועה שהמצאנו אי-פעם, אבל בחלק מהמקרים (ממש במעט מקרים) זה באמת נכון. אז איך תבדילי בין אחד שלא רוצה אותך לבין אחד שבאמת צריך דחיפה קטנה? עני על השאלות וגלי

התחלת לצאת עם בחור חדש ואת מקבלת ממנו מסרים מעורבים? מצד אחד הכי כיף לכם ביחד, אבל עדיין לא פגשת את המשפחה שלו? הוא יוזם דייטים ופגישות, לוחץ עליך להיפגש וכמה ימים אחר כך הוא מרגיש לך מרוחק מאד? אם זה קורה לתקופה ממושכת, סורי מותק, הוא לא בקטע.

אבל... ויש אבל - לפעמים הוא באמת מפחד. מפחד כי הוא נפגע, או כי את נראית לו יותר ממה שהוא מסוגל להכיל, ולכן מתנהג כמו אחר שלא ממש רוצה. כן, גם גברים רוצים להתאהב, אבל לא תמיד ידעו מתי לשחרר ופשוט ללכת על זה.


אל תאבדי תקווה, יכול מאוד להיות שהוא לגמרי בעניין שלך, אבל פשוט מפחד. אם הוא שולח לך מסרים סותרים של חיבה וריחוק, יש סיכוי לא רע שהבחור שלפניך סובל מפחד קלאסי ממחוייבות או שפשוט עבר כזו טראומה בקשר הקודם שלו, שהוא ממש מתקשה לשחרר וללכת אחרי הלב שלו שוב. אולי כל מה שהוא צריך ממך זו טיפת סבלנות, המון הכלה, ואולי גם קצת הכוונה - לגרום לו להבין שזה בסדר, שהוא יכול לתת בך אמון.

אבל לפני שאת מעבירה את הבחור סדנה ביסודות האהבה, את צריכה להבין קודם כל האם באמת מדובר בבחור עם פחד ממחוייבות או שזה פשוט לא יעבוד, לא משנה מה.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully