סוזי קורטז. INSTGRAM, צילום מסך
צילום מסך/INSTGRAM

מיס "באם באם" לשעבר חשפה: האימונים האינטנסיביים הרסו לי את חיי האהבה

1.3.2024 / 0:05

סוזי קורטז הברזילאית, זוכת תחרות הישבנים בעבר, סיפרה שהפכה לכ"כ שרירית עד שאנשים קוראים לה "שי האלק", אבל חשפה ששגרת ה"אימונים הצבאיים" באים על חשבון חיי המין והזוגיות שלה ("גברים לא מבינים אותי")

סוזי קורטז מתאמנת בחדר כושר/@suzycortezsteeldoll

דיווחנו לכם כבר יותר מפעם אחת על מעלליה של סוזי קורטז, הדוגמנית הברזילאית המפורסמת, כוכבת הפלייבוי לשעבר וזוכת תחרות הישבנים ("מיס באם באם") וכעת היא טוענת: העבודה האינטנסיבית שלה בחדר הכושר פוגעת בחיי הסקס שלה.

סוזי, 33, מברזיל, מעלה סרטונים ותמונות סקסיות לרשת ומספרת שבשל שגרת האימונים שלה וההורדה של הסוכר מתפריט התזונה היא פיתחה מאסת שרירים כזו עד שאנשים משווים אותה לשיי האלק, הגרסה הנשית של הענק הירוק. אבל She-Hulk לא היתה המודל לחיקוי היחיד של סוזי, שהתוודתה שארנולד שווארצנגר האגדי סיפק לה השראה.

אולם, למרות שהתזונה החדשה ושגרת האימונים המפרכת עשתה פלאים לגוף שלה, מסתבר שהיא פגעה בחיי המין שלה. סוזי, לה יש מעל ל-2.3 מיליון עוקבים באינסטגרם, טוענת שהיא לא צרכה סוכר כבר שנים, אבל זה ממש לא פשוט עבורה. "מכון הכושר הוא ביתי השני ואני מנסה לחיות חיים כמה שיותר בריאים", היא סיפרה, "ההופעה הפיזית שלי חשובה לי וידעתי שהיגמלות מסוכר, לא משנה כמה קשה היה תהיה, תהפוך אותי להיות מאושרת מהגוף שלי".

בכושר שיא. סוזי קורטז

חוץ מהגמילה שלה מסוכר, לסוזי יש שגרת אימונים קשוחה. "אני עושה אימון צבאי. אימון מהסוג הזה מאתגר אותי לדחוף את עצמי לגבולות הפיזיים והמנטליים שלי", היא סיפרה, "זו חוויה מדהימה. לאימונים הצבאיים יש השפעה גדולה על ההצלחה שלי. זה עוזר לי לפתח לא רק את הגוף שלי, אלא גם את המשמעת והנחישות שלי. הסוד הוא להתמסר לתהליך ואף פעם לא לוותר, לא משנה כמה קשה זה נראה".

אלה הפעמים הקודמות שעלתה לכותרות
דוגמנית פלייבוי טוענת שסולקה מדירת Airbnb כי היא "לוהטת מדי"

דוגמנית העל הברזילאית: "פיקה היה שואל אותי כמה גדול הישבן שלי"

כולן יפות, כולן חכמות: תחרות הישבנים בברזיל הכתירה מנצחת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

החליפה את תחרות הישבנים

וצילומי העירום

באימוני כושר מפרכים

אבל להצלחה יש מחיר. קורטז חשפה גם כיצד השגרה שלה פגעה ביחסים האינטימיים שלה, שהפכו להיות קשים מאוד לשימור. "זה רע בשביל הסקס - משום שאני שומרת על האנרגיה שלי לחמש שעות האימון היומיים. גברים לא תמיד מבינים אותי".

מעבר לזה היא חושבת שמבנה הגוף השריר שלה מרתיע גברים. "יש לי המון סיפורים מצחיקים על התגובות של אנשים כשהם רואים אותי. כן, אני גדולה. למעשה, השרירים שלי כבר הרתיעו גברים. הם לא רגילים לאישה בגודל שלי".

בנוסף להתמודדות עם תגובות כאלה, סוזי השרירינית נאלצת להתמודד גם עם מה שהיא מכנה 'פוביית נשים לוהטות' בחדר הכושר, שם לטענתה כולם מרכלים על הגוף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully