קמרון דיאז. GettyImages
GettyImages

קמרון דיאז טוענת שמצאה את מעיין הנעורים: "זה סקס - והרבה ממנו"

30.1.2024 / 0:46

השחקנית ההוליוודית קמרון דיאז מספרת בראיון על חשיבות הסקס ברצון להישאר צעירים: "זה בריא וטבעי. זה מעיין הנעורים. לזה נועדנו, לעשות הרבה סקס"

קמרון דיאז ממליצה על הסלט הקיצי של גופ/goopkitchen

השחקנית ההוליוודית קמרון דיאז תמיד דיברה בפתיחות כשנשאלה על גברים וסקס. אין לה שום בעיה לדבר על זה בראיונות, היא לא פעם הצטלמה לסצנות נועזות וגם חשפה שהיא עושה הרבה סקס כי זה מה ש"האנושות צריכה לעשות" וכי זה "בריא וטבעי" ומשמש, לפחות עבורה, "מעיין נעורים".

כבר ב-2010 סיפרה דיאז ל-British Vogue שסקס הוא סוד היופי שלה: "מעיין הנעורים עבורי, בואו נראה... אני מניחה שזה פעילות גופנית, תזונה בריאה, הרבה מים, הרבה צחוק והרבה סקס - כן, סקס! אנחנו צריכים את זה כבני אדם. זה בריא, זה טבעי, לשם כך אנחנו כאן".

דיאז דיברה על סקס בפתיחות מפתיעה גם בריאיון אחר לפלייבוי שיצא ממש באותה שנה: "אני אוהבת להתכרבל, אני אוהבת מגע פיזי. אני חייבת לגעת באהוב שלי, כלומר, תמיד. אני מאוד חייתית. זרוק אותי על הכתף שלך. אתה הגבר, אני האישה". היא גם סיפרה שהיא אינה מגבילה את עצמה ל-4 קירות. כלומר, היא אוהבת לעשות את זה גם באוויר הפתוח כש"אור הירח משקיף על העור" שלה.

קמרון דיאז. yes
קמרון דיאז בסצנה המפורסמת בסרט "משתגעים על מרי"/yes

וככה היא נראית היום:

בשיחה עם צ'לסי הנדלר בתוכניתה, היא הייתה כנה במיוחד לגבי טיפוח איבר המין שלה, אותו מיתגה כפרח עדין. "עבורי הנרתיק הוא חלק כל כך אינטגרלי מהגוף. אנחנו חושבות שהנרתיק זה מה שנמצא בחוץ. כנסי לשם. למדי עליו... את אמורה להתייחס אליו כמו לפרח יפהפה - שזה מה שהוא, הפרח העדין שהוא. את אמורה לטפח אותו בכל הדרכים האפשריות... הוא רעב".

דיאז דיברה בעבר גם על משיכתה לנשים: "מיניות ואהבה יכולים להיות דברים שונים. אני יכולה להימשך לאישה מבחינה מינית, אבל זה לא אומר שאני רוצה להיות מאוהבת באישה. אם אני הולכת להיות עם אישה מבחינה מינית, זה לא אומר שאני לסבית. אנחנו שמים את המעצורים וההגדרות האלה על אנשים, אבל קשה להגדיר אותם". השחקנית דיברה גם עם PrideSource על הטענות שהיא ביסקסואלית וסגרה את הסיפור בכך שהיא "יכולה להעריך יופי של אישה אחרת".

עוד בנושא:
קמרון דיאז חשפה את תכולת המקרר שלה - וכולם כועסים עליה

קמרון דיאז מצטרפת להפרעות האכילה של גווינת' פאלטרו

גיף קמרון דיאז בסקס - דוגי סטייל. Giphy
קמרון דיאז לא מתביישת/Giphy

קמרון דיאז גם הודתה בריאיון שגברים כמעט ולא מתחילים איתה. היא אמרה לפלייבוי ש"צריך הרבה אומץ להתחיל עם בחורה כמוני, אבל לא בגלל שאני סופר מיוחדת, אלא בגלל שאני חושבת שגברים מאוימים ממני ואני הרבה בשבילם".

עוד וידוי מפתיע שלה היה כשנשאלה עד כמה רחוק היא תהיה מוכנה ללכת בשביל גבר. היא הודתה: "אוי אלוהים, אני אפילו לא יכולה לספור כמה פעמים עליתי על מטוס עבור אהבה. זה לא יוצא דופן במקרה הזה. אורח החיים שלי דורש זאת. אני תמיד אסע בשביל ז**. את חייבת ללכת לאן שהוא נמצא". היא גם התוודתה שהיא לא חושבת שבני אדם הם מונוגמיים באופן טבעי וסיפרה: "לכולנו יש את אותם אינסטינקטים כמו לבעלי חיים, אבל אנחנו חיים בחברה שבה הוטבע בנו לעשות את הדברים האלה".

קמרון דיאז בסצנת סקס. Sony Pictures, Giphy
קמרון דיאז בסצנת סקס/Giphy, Sony Pictures

דיאז גם סיפרה שהיא לא מתביישת להופיע בעירום מלא - והיא גם עשתה זאת בסצנת סקס בסרט "סקס טייפ" לצד ג'ייסון סיגל. היא אמרה: "יש ביננו אמון, היינו שם אחד בשביל השנייה. היום שלנו היה 'התחת שלי הולך להיות על הפרצוף שלך והחבילה שלך תהיה על הפנים שלי'. זו הייתה הפעם הראשונה שלי אבל ג'ייסון היה גם עירום. זה רק חלק מהתפקיד אז עשיתי את זה. כלומר, רואים הכל".

כיום קמרון דיאז נשואה באושר לגיטריסט של להקת גוד שארלוט, בנג'י מאדן, ולשניים יש בת שהביאו בתהליך פונדקאות. אחרי שכיכבה באינספור סרטים מצליחים, החל מ"המסכה" ו"המלאכיות של צ'ארלי" ועד "מה שקורה בווגאס" ו"למה לצפות כשאתם מצפים", היא לקחה הפסקה ממשחק בשנת 2014 והודיעה רק בשנה שעברה שהיא חוזרת לשחק, כשפורסם שהיא תככב בסרט קומדיית הפעולה "Back in Action" של נטפליקס, לצידו של ג'יימי פוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully