"המלונים שלי" הפכו לויראלים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מתיחה או הטרדה מינית? 50 מיליון איש כבר צפו ב"אישה עם המלונים העסיסיים"

18.1.2024 / 13:40

מתחן בסגנון יהודה ברקן פגש ברכבת התחתית אישה עם שדיים גדולים ללא חזייה. זה נתן לו "רעיון גאוני" לעשות סרטון מתיחה שהצליח בטירוף. "יש לי חוש הומור, אני אוהבת דברים כאלו", שיתפה סקיי, שבנתיים כבר הושעתה מהאינסטגרם

דוגמניות בביקיני מול זקפה - מתיחה משעשעת או הטרדה מינית?/Weberz Way Films & Filmblock Productions

דיילת לשעבר הפכה בעל כורחה להיות ויראלית באינסטגרם בעקבות סרטון שלה עומדת ומחכה לרכבת בזמן שגבר שמפרסם מתיחות באינסטגרם מבקש מ"הלקוחה עם המלונים העסיסיים, לעמוד מאחורי הקו הצהוב". זה קרה ברכבת התחתית בלונדון, כאשר המצלמה התמקדה בסקיי טיילור, אישה בת 48 ללא חזייה שעמדה בפרונט ולמעשה הסתירה את הגבר שעמד מאחוריה והחזיק בשני מלונים.

על פניו מדובר בסרטון שטותי למדי, אבל הוא צבר כבר כמעט 50 מיליון צפיות. לפני שאתם חושדים שמדובר פה בהטרדה מינית ראוי לציין שהבחור שעשה את המתיחה, רואן דידריק, פנה לפני הצילום אל סקיי, אותה ראה בתחנת הרכבת התחתית, עם הרעיון המבריק שלו והיא שיתפה איתו פעולה.

"אלוהים, זה הפך להיות כל כך ויראלי ואם להיות כנה זה די מחמיא לי", סיפרה סקיי ל"דיילי סטאר", בשלב מסויים הוא אמר לי שיש לזה מעל ל-45 מיליון מיליון צפיות ו-1.7 מיליון לייקים, שזה מטורף. זו היתה מתיחה טובה, אבל לא האמנתי שזה יצליח עד כדי כך".

ככה זה נראה

על איך המתיחה נולדה, היא סיפרה: "מיהרתי לעבודה והוא בא אליי ואמר לי 'יש לי רעיון מבריק ואת מתאימה לזה באופן מושלם'. דיברתי איתו אחרי שהוא זיהה את הגבר האומלל שסחב את המלונים. הייתי בלי חזייה והורדתי את המעיל והיה לי קשה עם התיקים והדברים שסחבתי".

סקיי, שעבודת היום בתור נערת מצלמות אירוטיות סיפרה: "לקח לנו רק חמש דקות לצלם את זה והייתה לו אנרגיה מבריקה ואני חושבת שתוך חצי שעה מהרגע שהוא פרסם זה כבר השתגע, ממש השתגע. הוא שלח הודעה מאוחר יותר כשזה היה בערך על 1.9 מיליון צפיות והייתי כמו 'מה'? אני זוכרת שאמרתי למפיק שאני עובדת איתו שעשיתי את זה ןאז פתאום כולם התחילו לשלוח לי הודעות כמו 'את מבין שיש לזה בערך ארבעה מיליון צפיות בטוויטר לבד? אז הוא יצר איתי קשר ואמר שזה הפך ממש ויראלי וישבתי שם וחשבתי שזה ממש מפחיד ואז המשפחה שלי שלחה לי הודעות ושאלה האם זה אני בסרטון "אמרתי שאני אישה אמיתית עם מלונים וזה לא היה פוגעני, זו היה בדיחה וזה היה ממש מצחיק ויש לי חוש הומור מבריק ואני אוהבת בדיחות כאלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

וכמובן שיש לה אונליפאנס

לצערה של סקיי, היא הושעתה מאינסטגרם אחרי שהיא תוייגה כ"אישה מהסרטון".באינסטגרם שלה יש גם לינק לעמוד האונליפאנס האירוטי שלה והיא מפרסמת בו מאוד מוזר לי שהם מאשימים אותי על כך שיש לי ציצים, אבל הם הסירו את ההשעיה שלי".

לטענתה היא התחילה להתפרנס מתוכן מיני לאחר שאיבדה את עבודתה בזמן הקורונה וכעת היא מרוויחה פי שניים ממה שהרוויחה בימיה כדיילת. לטענתה היא מרוויחה יותר בזכות היותה אישה מבוגרת בתעשיית המין: "לא כל מי שבתעשיית המין אלה ילדים מהממים בני 20, בתעשייה יש מגוון רחב של אנשים. אני לא בתחרות עם 3,000 ילדים אחרים בני 20 ואת בכל מקרה מקבלת יותר ביטחון ככל שאת מתבגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully