הנאום הדוחה של החתן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אפשר להתגרש בחתונה?": חתן דיבר רק 10 שניות והגעיל את כולם

12.4.2024 / 0:15

קטלין וקודי נישאו בטקס חתונה שנערך באמצע היום בקנטקי. אלא שאחרי הנאום המרגש של הכלה, הגיע הנאום ההזוי של החתן שהותיר את הצופים בהלם מוחלט. 10 מיליון איש כבר צפםו ונדהמו

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

קטלין ברוקס וקודי שיהאן היו נרגשים מאוד בטקס חתונתם שנערך בספטמבר בשנה שעברה. הכלה סיפקה נאום מרגש מתחת לשמיים הכחולים, אלא שאז הגיע ה"נאום" של החתן, שכמעט גרם לגירושים מידיים וחירב את האווירה.

קודי, שנראה קצת שיכור, פתח את הפה וסינן לעבר מי שעומדת להיות אשתו: "אני מבטיח להפליק על הישבן הזה בכל הזדמנות שתהיה לי", הוא צחקק, "זה כל מה שיש לי".

המנחה של הטקס ניסה לתת לחתן הזדמנות נוספת כדי להוסיף משהו קצת יותר רציני וסינן לעברו "קדימה קודי, אתה בטוח?". אבל קודי שוב צחקק והסביר שזה כל מה הוא הכין.

השקט המתוח בקרב הקהל שהיה בטקס הופר על ידי אחד האנשים שצעק: "קודי, לא!". אבל קודי הסביר שהוא לא כתב שום דבר וזה כל מה שיש לו להגיד.

צפו בנאום ההזוי

@ckentertainmentservices I promise to smack that ? FELLAS, this is your sign to go write those vows…now ?? #ckent #weddingfilmmaker #sheehans #farmlife #vows ♬ original sound - Samuel Foree

לא פחות מ-10 מיליון איש צפו בסרטון וכפי שבוודאי תיארתם לעצמכם, ממש לא זרמו עם חוש ההומור המוזר של קודי ואחת מהן הגיבה: "גם אם זה חוש ההומור שלכם, נאום החתונה צריך להיות רציני יותר".

אחת הרחיקה לכת וכתבה: "אפשר להתגרש במהלך טקס החתונה? שואלת את זה בשביל הכלה". "צריך להעריך את המנחה שנתן לחתן עוד הזדמנויות", כתבה עוקבת מודאגת, "הוא ניסה להציל אותו והוא לא לקח את ההזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully