הגיעה לחדר כושר  - עם צבע גוף במקום בגדים. onlynatreynolds, צילום מסך
צילום מסך/onlynatreynolds

הגיעה לחדר כושר "לבושה" רק עם צבעי גוף והותקפה

30.4.2024 / 0:02

נטלי ריינולדס עוררה סערה כשנכנסה לחדר כושר בצורה פרובוקטיבית. גבר שהיה שם מיד עלה על ה"טריק" שלה ותקף אותה. היא הספיקה להתנצל, אבל גם להצטדק. צפו

הגיעה לחדר כושר עם צבע גוף במקום בגדים/onlynatreynolds

נטלי ריינולדס הצליחה לעורר מיני סערה כשהגיעה להתאמן בחדר הכושר. הסיבה: היא הגיעה לבושה אבל רק למראית עין, כי מסתבר שהיא הגיעה לחדר הכושר כשעל רגליה צבע גוף בלבד במקום מכנסי טייטס. נטלי רצתה לראות מה יהיו התגובות שהיא תקבל תוך ודקות ספורות אחרי שהיא נכנסה היא כבר התעמתה עם גבר שאמר לה: "אם את לא לובשת בגדים את צריכה לצאת מכאן".

אלא שנטלי ניסתה להסביר את עצמה וטענה שהיא כן לובשת בגדים. את המתעמל שלידה היא לא ממש שכנעה והוא טען שהוא עובד מספיק זמן בתעשיית הבידור כדי לדעת שהיא "לא לבושה מספיק". הגבר כעס גם על זה שהיא צילמה במכון הכושר משום שהיא לא אמורה לעשות את זה.

היא התנצלה

אבל גם הצטדקה

הגיעה לחדר כושר  - עם צבע גוף במקום בגדים. onlynatreynolds, צילום מסך
לבשתי חזיית אימון ותחתון של בגד ים... למה כולם מתנהגים כאילו אני ערומה? כמות הנשים שלובשות מכנסיים שנכנסות להן במעלה התחת בחדר הכושר.../צילום מסך, onlynatreynolds

הסרטון הזה הצית מיד סערה ברשת, כשהגולשים היו די חלוקים ואחד מהם כתב: "מכנסיים צבועות הן לא באמת מכנסיים. הגבר הזה צודק במאה אחוז". נטלי מצידה שיתפה תמונה של יוטיובר שהגיע למכון הכושר באותה צורת לבוש וכתבה: "כולם מתנהגים כאילו זה סוף העולם כשאני עושה את זה".

היא גם צייצה תמונה של איך שנראתה אז וטענה שהיא לבשה חזיית ספורט ומעין בגד ים בחלק התחתון, כך שהיא לא היתה באמת עירומה. אבל היא ידעה גם להתנצל כשכתבה בציוץ נוסף: "עשיתי טעות בשיקול הדעת שלי ואני לא מצפה שיסלחו לי. אני פשוט כאן כדי להתנצל". מה אתן חושבות על זה?

  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully