מייבלין גלוס. חו"ל,
חו"ל

תכירו את הסקיניפיקציה-מאניה, ולא, זה לא החדש של סטטיק

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 14:27

הטרנד שכבש את עולם הטיפוח, שם דגש על השילוב בין מחקר ומדע לבין תעשיית הטיפוח, מעכשיו שימו לב שבכל מוצר איפור יש גם רכיבי טיפוח כמו חומצה היאלרונית - לרוב זה חסר משמעות, אבל זה לא צריך להפריע לך

בתמונה הראשית ליפטר של מייבלין, גלוס שמכיל חומצה היאלרונית

הכירי את הטרנד שכבש את עולם הטיפוח והצליח לזעזע עשרות חברות טיפוח בינלאומיות - סקיניפיקציה. זה לא עוד שם ממוצא באחד משיריו של סטטיק, אלא נחלתם של עשרות אם לא מאות מוצרי איפור שיצאו והושקו לאחרונה.

סקיניפיקציה היא מונח שמתייחס להתמקדות בטיפוח העור ובשיפור מראהו באמצעות שיטות מדעיות וטכנולוגיות מתקדמות. הטרנד של סקיניפיקציה נובע מהפילוסופיה של השקפת הטיפוח באופן מדויק ומתוך הבנה עמוקה של תהליכים ביולוגיים בעור.

בעידן הסקיניפיקציה, יש דגש על השילוב בין מחקר ומדע לבין תעשיית הטיפוח. יישום ידע ביולוגי, כימי, פיזיולוגי ופרמצבטי מתקדם מסייע לפתח פתרונות אפקטיביים לבעיות עור ולשדרג את תחושת הטיפוח.
לדוגמה, טיפוח בהתאם לסקיניפיקציה יכול לכלול שילוב של חומרים פעילים ביולוגיים, טכנולוגיות כמו לייזר ו-RF, ופרודוקטים שנבדקו במסגרת מחקרים קליניים.

לוריאל פריז טרו מאץ'. חו"ל,
טרו-מאץ' לוריאל פריז - מייק אפ עם חומצה היאלרונית/חו"ל

כמו כן,ישנה כניסה של חומרים פעילים (בעיקר רכיבים הקשורים לטיפוח הפנים) לתוך תכשירי טיפוח הגוף, האיפור והשיער - ואבולוציה עמוקה של הפורמולות. לא עוד איפור בסיסי או תכשיר בסיסי לשיער אלא שילוב של רכיבי טיפוח וחומרים פעילים כמו סרמידים, חומצה היאלורונית, ניאצינמיד, ויטמין C ואחרים. החומרים הפעילים כבר אינם נחלתו של טיפוח הפנים בלבד.

עקרונות של סקיניפיקציה מתחילים להשקף גם בתחום האיפור. יישום מחקר ביולוגי וטכנולוגיות מתקדמות בעיצוב המוצרים, על מנת ליצור איפור שלא רק ישדר את הצבע והמראה הרצויים, אלא יתחשב גם בטיפוח ובריאות העור. מותגים בתעשיית האיפור עשויים לקדם מוצרים המשלבים בין יתר בין הצבע והסטייל לבין הטיפוח וההגנה על העור.

להבית אקרמן, ד"ר. אלון שפרנסקי,
להבית אקרמן, ד"ר/אלון שפרנסקי

חברות רבות התקדמו להשתמש בטרנד המדובר כמו: לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, סקארה ליארק ועוד, המציעות מוצרים שמשלבים ידע ביולוגי וטכנולוגיות חדישות כדי לשפר את תהליכי הטיפוח תוך מראה יפה ואסתטי, גלאם, זוהר וקורן . מייקאפ עם חומצה היאלרונית, מסקרה עם שמן קיק, ועוד, מאחר והשילוב בין מדע וטכנולוגיה מספק תוצאות יעילות ומהירות יותר, תורם לשפר את תרומת הטיפוח לעור. בנוסף, הטרנד מגביר את המודעות לחשיבות להגנה ושמירה על בריאות העור.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור, מסבירה: "לטרנדים בתחום הסקינקייר אין דעה יחידה או מובנית. זה תלוי בצרכים האישיים של כל צרכנית ובסוג העור. חשוב לבחור במוצרים שמתאימים לסוג העור שלך ומקיימים את הבריאות העור. שילוב המוצרים עם איפור יכולים להיות בריאים לעור, במידה והמוצרים מותאמים לסוג העור שלך ואינם גורמים לחמרי גרעונים. יש לזכור להסיר בזמן את האיפור ולנקות יסודית את העור כדי לשמור על בריאותו. טרנד הסיקינפציה יכול להיות טוב לסוג עור מאוד מסוים. למשל לבעלות עור יבש אני ממליצה שלא לוותר על קרם לחות בנפרד , ומי שיש לה עור שמן ההמלצה היא לעשות שימוש עם תכשיר נטול שומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully