אלי ומקאנה - בני הדודים שהתחתנו. makennahags, צילום מסך
צילום מסך/makennahags

גילו שהם בני דודים ובכל זאת החליטו להתחתן

29.3.2024 / 0:04

מקאנה האגמייר העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חשפה ששישה חודשים לאחר תחילת הקשר עם אלי, היא עלתה על כך שהם קרובי משפחה. התגובות היו סוערות עד שאחרי חודש היא העלתה סרטון נוסף

בני הדודים שהתחתנו/makennahags

מה הייתן עושות אם הייתן יוצאות עם גבר, מתאהבות בו ואחרי חצי שנה של זוגיות מגלות שהוא.. בן דוד שלכן? זה בדיוק מה שקרה למקאנה האגמייר בת ה-21, שלמרות התגלית המסעירה החליטה להתחתן עם אלי האגמייר בן ה-25.

בסרטון ויראלי שחרך את הרשת, מקאנה חשפה את הוידוי שלה כשהיא מחייכת חיוך רחב, מחבקת ומתנשקת עם אלי. הסרטון עלה עם הכיתוב: "גילינו שאנחנו בני דודים שישה חודשים מאז שהחל הקשר הרומנטי בינינו, אבל עדיין התחתנו".

הסרטון, שצבר מיליוני צפיות, היה השני שמקאנה העלתה באותו היום בקשר לזוגיות שלה עם אלי והעוקבים היו המומים. כמעט כל התגובות היו נגד המהלך הזה כשאחת המגיבות כתבה להם: "גם אני אוהבת את בן דוד שלי, אבל מכאן ועד להתחתן איתו? יש גבולות שלא חוצים".

העוקבים הביעו דאגה לגורל הזוג הזה, בעיקר בגלל העובדה שבני דודים מקרבה ראשונה יביאו בסבירות גבוהה ילדים עם פגמים מולדים שונים. ןהם צודקים. על פי מחקרים, ילדים שנולדו להורים הקשורים בקשר דם נמצאים בסיכון כפול לבעיות מולדות כמו מומי לב וריאות, שפה שסועה וחך שסוע ואפילו אצבעות נוספות.

הם גם בסבירות גבוהה פי שניים לקבל בעתיד טיפול בתרופות אנטי פסיכוטיות, למחלות נפש כגון סכיזופרניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ואז היא הסבירה

מקאנה העלתה סרטון נוסף שבו היא חשפה עוד פרטים על הקשר המשפחתי שלה לאלי.

בסרטון שהיא העלתה כעבור חודש של שתיקה היא תיעדה את עצמה יושבת ברכב ואמרה: "היי טיקטוק. עבר קצת זמן. ובכן, ביני לבעלי יש קרבה רחוקה, אנחנו לא בני דודים מקרבה ראשונה. בבקשה תירגעו"..

באופן לא מפתיע, העוקבים רצו לדעת עד כמה רחוק זה רחוק, למרות שהיא עדיין לא שיתפה פרטים נוספים על קהקרבה המשפחתית שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully