רבקה מוכרת שעוות אוזניים, רוק וציפורניים. RebekkaBlue, צילום מסך
צילום מסך/RebekkaBlue

דוגמנית OnlyFans מרוויחה הון ממכירת שעוות אוזניים, רוק, ציפורניים וגרעפסים בשקית

28.5.2024 / 0:16

רבקה בלו, דוגמנית של תוכן נועז למבוגרים, הבחינה במחסור בשוק לפסולת אנושית של דוגמניות - והתחילה לשווק את הפריטים המשומשים שלה כמו גם הפרשות גוף למיניהן למרבה במחיר. כיום היא מרוויחה יותר מ-6 אלף דולר בחודש על ההפרשות שלה

רבקה מוכרת שעוות אוזניים/rebekkablue

רבקה בלו, דוגמנית OnlyFans בת 29 מצפון קרוליינה, ארה"ב, מספרת שהיא מרוויחה יותר מ-6 אלף דולר בחודש על מכירת הפרשות הגוף שלה - משעוות אוזניים ועד רוק, ציפורניים וגרעפסים בשקית. היא סיפרה ל-SUN הבריטי שהיא קלטה שיש מחסור בשוק לעומת הדרישה לזה, אחרי שנחשפה לדפוס של בקשות מוזרות מ-20 אלף המנויים שלה ב-Onlyfans. היא אמרה שהבקשות המשונות שהיא מקבלת לא מגעילות אותה ולמעשה היא חושבת שזה "מרתק להרוויח על פריטים שבדרך כלל הייתי זורקת". היא אפילו מוכרת את האבק מתוך שואב האבק שלה במחיר של 60 דולרים לשקית.

היצירתיות שלה, הפתיחות שלה לנושא וכישורי שירות הלקוחות שלה בתעשיית המבוגרים, הובילו לכך שהיא עושה הרבה מאוד כסף מהעסק הביזארי הזה. היא גם מציעה את התחתונים המשומשים שלה ב-100 דולר ואת טייטס היוגה שלה באריזת וואקום לחובבי כושר תמורת 200 דולר. המעריצים הגדולים שלה יכולים ליהנות גם מתכולת פח האשפה שלה תמורת 75 דולר, פרוסת לחם שנישקה תמורת 50 דולר, שקית אוכל לעוס ב-175 דולר וגרעפס בשקית ב-100 דולר.

רבקה שומרת על לקוחות חוזרים בזכות המקצועיות שהיא מפגינה תוך שמירה על ראש פתוח, בטענה שהיא מוצאת אושר בלעזור לאחרים לחקור את עצמם, גם אם לפעמים דברים מרגישים לה מעט קיצוניים. תיבת הדואר הנכנס שלה היא אזור חופשי ללא שיפוט, הכל בגבולות החוק כמובן. "ההזדמנות המרגשת הזאת לייצר רווח מכל דבר שיוצא מהגוף שלי גובה מחיר", אמרה רבקה, "כשלקוחות מבקשים ציפורניים או שיער גוף, זה לא משהו שגודל בקלות או במהירות. מכרתי את ההתקן התוך רחמי שלי תמורת סכום של ארבע ספרות. ביקשתי מהרופא שלי להסיר אותו ואז אטמתי אותו ללקוח שעכשיו סוגד לו. זה היה בתוך הגוף שלי במשך שלוש שנים. אני נוקבעת במחיר גבוה כשיש ביקוש גבוה". היא גם מספרת שהיא נהנית למכור את האשפה שלה כי "זו הדרך הקלה והרווחית ביותר למיחזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"אפילו פדיקור היא הוצאה עסקית כשאני מוכרת את התמונות של הרגליים שלי בפדיקור, מציעה במכירה פומבית את חוצצי האצבעות וכפכפי הפדיקור שלי (ב-75 דולר)", הוסיפה רבקה, "אני עובדת עם רואה חשבון ידידותי לתעשיית המבוגרים בלבד כדי להבטיח שההוצאות העסקיות שלי מנוהלות בצורה אתית. רוב האנשים חושבים שעבודת מין היא לא עבודה אמיתית, אבל אנחנו גם משלמים מיסים, כשיוצרי OnlyFans רבים נמצאים במדרגת המס הגבוהה ביותר. מכירת שעוות אוזניים, קשקשים ויריקות לא מגעילה אותי. אני דווקא חושבת שזה מרתק להרוויח על פריטים שבדרך כלל הייתי זורקת".

והיא לא לבד
אישה שמכרה את הפלוצים שלה עד שאושפזה, פרשה והחלה למכור זיעה מהשדיים

העמידה את בתוליה למכירה פומבית וקיבלה הצעת עתק מפוליטיקאי

רבקה מאמינה שהאזור החופשי משיפוט שהיא מפעילה מאפשר ללקוחותיה להרגיש בנוח לבקש ממנה את הפריטים הייחודיים יותר. "העסק שלי הוא דוגמה מצוינת לטיפוח בטוח של נישה קטנה יותר של הנאה בתעשיית המבוגרים", אמרה, "למרות שהמוצרים הללו עשויים להיראות דינמיים ומגוונים בשנת 2024, הקטגוריות הללו של פולחן והשפלה נשית קיימות כבר די הרבה זמן. עכשיו עם אתרי אינטרנט שהופכים את היכולת לדבר עם הסלבריטאים האהובים עליכם לנגישה יותר, הבקשות האלה מגיעות יותר. במיוחד עם ההצלחה של ה-OnlyFans".

רבקה מוסיפה כי "בטיחות היא ערך בעל חשיבות עליונה" בעת משא ומתן עם קונים בתחום זה. כתוצאה מכך, היא מלמדת כעת את העוקבים שלה כיצד להתנסות בתחום מתוך מחשבה על בטיחותם: "יש לי יותר מ-100 פרקים ב'פודקאסט של האלה המקצועית'", אמרה, "אני חולקת שם את השיאים והשפל של התעשייה, ונותנת טעימה מהחיים האלה אם תחליטו ללכת במסלול הקריירה הזה. בין אם זה דרך OnlyFans, הפיכת הרגיל ליוצא דופן, או יציאה לטריטוריות לא ידועות - אני מוכיחה שעם הגישה הנכונה, אתם יכולים לייצר רווחים רק מהקיום שלכם".

היא צברה 382,000 עוקבים בטיקטוק כשכמה מהמעריצים היותר חסרי בושה שלה שאלו האם היא לא חוששת שה-DNA שלה יופיע בזירת פשע. למרבה המזל, יש לה מערכת לניהול המפגע הפוטנציאלי הזה. הכוכבת טוענת ששמירת כתובת הקונה, יחד עם תיעוד של התקשורת ביניהם במייל על העסקה וקבלת תאריך המכירה, תגבה אותה מהבחינה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully