אלקסס מורגן. alexas.morgan, צילום מסך
צילום מסך/alexas.morgan

כוכבת אירוטית חושפת את המין מאחורי הסורגים והחבר השוטר הסוטה

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 7:33

חשבתם ששמעתם הכל? כוכבת אתר אירוטי סיפרה בראיון בפודקאסט על הזמן שבו שיחדה סוהר כדי לקיים יחסי מין מאחורי סורג ובריח עם אסיר, ועל השוטר שהיה "הכי סוטה שהיא הכירה", והחליט להביא חבר, גם כן שוטר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צפו באלקסס מורגן מספרת איך שיחדה סןהר כדי לעשות סקס עם אסיר/alexas.morgan

שחקנית בסרטי פורנו הודתה כי שיחדה סוהר בלינקדאין ב-3000 ליש"ט (כ-14,000 שקלים) כדי שיאפשר לה לקיים יחסי מין עם אסיר בבית הסוהר בו הוא עובד. אלכסס מורגן, שמפרסמת תוכן למבוגרים בלבד למעל 10,000 מנויים בעמוד האונליפאנס שלה, סיפרה בראיון לפודקאסט של ריאן פאונל שהתקים בזמן טקסי פרסי AVN (האוסקר של תעשיית המין), בשורת מעשים מפוקפקים, ואולי אפילו פליליים שעשתה עם חבר שהיה מאחורי סורג ובריח.

בת ה-27 ממיאמי סיפרה ש"אפשר לשלם את התשלומים אם יש לך חזה גדול", לפני שהודתה ששיחדה סוהר כדי שיאפשר שלה להיפגש עם מי שהיה אז המאהב שלה. בסירטון, שצבר יותר מ-10,000 לייקים, היא סיפרה: "הוא היה בחור טוב, אבל קצת קרימינלי. הוא כל הזמן נכנס לכלא. כשהוא היה כלוא, הצלחנו לשכב. חיפשתי סוהרים בלינקדאין, אחד מהם הסכים להצעה שלי ונתן לי להיכנס למתקן הכלאיה כדי לטפל בעסקים שלי".

ריאן, מגיש הפודקאסט האירוטי המוביל בעולם, שאל כמה היא שילמה לסוהר "3 אלף ליש"ט. הייתי מסכימה לשלם גם 10 אלף, אבל זה נגמר ב-3,000", והשאירה את המגיש די בהלם. גם הצופים בווידוי באינסטגרם נשארו בהלם. "זה סוג הנאמנות שאני מחפש", כתב אחד ואילו שני הוסיף: "הוא בטח אמר לעצמו: "דווקא לא כזה נורא להיכנס לכלא". שלישי הגיב: "למה תמיד הפושעים נהנים? אני מתחיל להיות סוחר סמים".

עם זאת, היו מגיבים אחרים שלא אהבו את הוידוי שלה וטענו שלסוהר היה אסור לשתף איתה פעולה: "אנשים מסכנים את העבודה שלהם בשביל סכום כזה של כסף, כנראה שהשכר בעבודה גרוע", כתב מגיב אחד ואחרת הוסיפה: "אני לא מאמינה למילה שיוצאת לה מהפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בעבר סיפרה מורגן שהיא יצאה עם שוטר, והייתה בהלם מכמה הוא היה סוטה. היא טענה שהוא היה מעוניין בסקס הכי מסוכן שהיא הייתה מעורבת בו מחוץ למצלמה. "הוא כל הזמן רצה לעשות דברים מוזרים. הוא הביא חבר שלו וזאת הייתה הפעם הראשונה שבה הייתי עם שני גברים יחד".

לאחר מכן היא סיפרה שהוא החל להשתמש בנשק שלו כצעצוע מין. "בהתחלה הוא אמר לי שהנשק לא טעון. אבל אחרי זה בדקתי וגילתי שהוא שיקר". לטענתה היא לא חשבה על הסכנה, "לא חשבתי על זה יותר מדי באותו זמן, זה הרגיש טוב והוא אמר לי לא לדאוג, והייתי מאוד חרמנית. הוא לקח שליטה וחשבתי שזה כל כך שונה, עשיתי כמעט כל דבר אפשרי מינית ואני אוהבת לנסות דברים חדשים ושונים".

על הפעם בו הביא חבר היא אמרה: "הוא הביא עוד שוטר, זה היה מדהים, וזה מצחיק כי זה היה ממש מאחורי תחנת המשטרה. יש שם כלא ולידו בית משפט וזה היה ביניהם במגרש החניה... זה היה כל כך לוהט."

אלכסס גילתה שהיא אוהבת במיוחד לקיים יחסי מין במכונית, ואפילו המציאה טכניקות ותנוחות שונות כדי לגרום לזה לעבוד. "אני מוצאת שזה אחד הדברים הכי לוהטים שיש", היא אמרה.

ה"דיילי סטאר", שפרסם את הסיפורים שלה, הרגישו צורך להזכיר לקוראים ששימוש בנשק חם או כל סוג אחר של נשק במיטה אינו מומלץ ועלול לגרום לפציעה חמורה או אפילו מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully