אנדריאה בוטז, שחקנית שחמט. itsandreabotez, צילום מסך
צילום מסך/itsandreabotez

שחקנית השחמט ה"סקסית בעולם" הובכה עם הפסד לילדה בת 11

13.2.2024 / 0:13

אנדריאה בוטז היא אחותה הקטנה של אלופת השחמט לשעבר. היא התחילה לשחק כבר בגיל שבע, אבל הובכה עם הפסד שלקח לה חודש להתאושש ממנו

אנדריאה בוטז משחקת שחמט/itsandreabotez

אנדריאה בוטז התחילה לשחק שחמט בגיל שש והלכה בעקבותיה של אחותה הגדולה, אלופת השחמט אלכסנדרה בוטז, כוכבת וסטרימרית מובילה בפלטפורמת המשחקים טוויץ', שיש שהוו בינה לבין הדמות הראשית בסדרה "גמביט המלכה".

בגיל שבע אנדריאה כבר התחילה להתחרות בטורנירים מקצועיים, אבל היא התפרסמה דווקא בשל המראה שלה ולא היכולת המקצועית שלה במשחק, הנמוכה בהרבה משל אחותה.

אנדריאה, שזכתה לכינוי "שחקנית השחמט הסקסית בעולם", ביצעה לאחרונה קאמבק מביך עם הפסד לשחקנית בת 11. בוטז נחשבה דווקא להבטחה גדולה ובגיל 13 היא זכתה בכמה טורנירים חשובים. ההצלחה שלה במשחק השמרני לצד המראה שלה, העלו מאוד את הפופולאריות שלה ברשתות החברתית, כאשר היא צברה כבר מעל 630 אלף עוקבים באינסטגרם שלה ועוד כחצי מיליון בטיקטוק.

אלא שההפסד המביך שלה לבת ה-11 במרץ שעבר גרם לה למבוכה רבה והיא לא הסתירה אותה. היא לקחה הפסקה ממשחק וגם מהרשתות החברתיות עד שחודש לאחר ההפסד היא העלתה תמונה שלה עצובה ליד לוח שחמט וכתבה: "לקח לי חודש להתגבר על המבוכה אחרי ההפסד לבת ה-11".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
@andreabotez

when they hit you with the intercontinental ballistic missile gambit…

♬ Funny - Gold-Tiger

העוקבים שלה די הסתלבטו על הפוסט הזה כשאחד כתב לה: "ילדים הם אכזריים והיא נתנה לך להבין את זה". "הייתי שמח להפסיד למלכה כמוך", כתב מעריץ אחר.

ב-2020, אנדריאה הצטרפה לערוץ היוטיוב של אחותה אלכסנדרה, כאשר לערוץ הזה יש מעל 1.4 מיליון משתמשים בתשלום. הן גם צברו מעל מיליון עוקבים ו-19 מיליון צפיות בערוץ הטוויץ' שלהן, שנקרא BotezLive.

כמובן שמשחק השחמט הוא שולי בנוכחות שלה ברשת לעומת הפוסטים והתמונות הנועזות שאנדריאה מעלה. אולם, ב-2023 בוטז החלטה להשתתף באתגר הכי גדול שלה - אליפות ה-Chessboxing. מדובר בשילוב בין שני ענפי ספורט, שחמט ואגרוף, כאשר המשתתפות נאבקות שלוש דקות באגרוף ולאחר מכן שלוש דקות בשחמט.

הטורניר האחרון נערך בלוס אנג'לס, שם לעיני 300 אלף צופים וצופות... אנדריאה הפסידה גם באגרוף וגם בשחמט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully