אשלי במטבח. ashleyk_hawaii, צילום מסך
צילום מסך/ashleyk_hawaii

"אני מבשלת בבית בחזייה ותחתונים ומרוויחה 2 מיליון דולר בשנה"

24.5.2024 / 0:10

אימא בת 38 עשתה הסבה ממורה לכוכבת למבוגרים בלבד וחשפה שהכול התחיל מהתערבות: "בחודש הראשון הרווחתי 100 אלף דולר, הייתי בהלם. הילדים? הם רגילים לראות אותו בחזייה ותחתונים"

אשלי במטבח/ashleyk_hawaii

אשלי קלופג בת ה-38 התפרנסה מלהיות מורה בבית ספר בפלורידה. אלא שכעת, יש לה מעל ל-1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם, והיא חשפה שהיא מרוויח מעל 2 מיליון דולר בשנה (יותר מ-7 מיליון שקלים) מפרסום תכנים נועזים למבוגרים באתר למנויים "אונלי פאנס".

אשלי השתתפה לאחרונה בפודקאסט וחשפה שהיא הצטרפה לפלטפורמה המינית כתוצאה מ"התערבות". "זה היה מטורף", היא שיתפה, "אמרו לי שארוויח בערך 50 אלף דולר בחודש. אני אמרתי שארוויח מקסימום 5,000 דולר בחודש, שזה עדיין יותר ממה שמורה מרוויחה. ואז בחודש הראשון שלי הרווחתי 100 אלף דולר".

אשלי נשאלה אם היא המשיכה ללמד גם אחרי שהחלה לעבוד בתעשיית המבוגרים ולמכור סרטונים סקסיים, וענתה: "לא. הייתי מורה, אבל נולדו לי ילדים ואני לא מתכוונת להיות מורה כשיש לי ילדים משלי. אז פרשתי וכן, אני עכשיו כוכבת "אונלי פאנס".

סרטוני הבישול שהיא מעלה

האמא מפלורידה לא מתביישת בחיי המשפחה שלה ומעריכה שהילדים שלה לא יגדלו במחשבה שהיא עושה משהו מפוקפק.. היא לא מתביישת בעבודה שלה ואמרה: "אני לא מסכימה לאבד את מי שאני רק שום שיש לי ילדים. אני עדיין מי שאני, אני לא הולכת להשתנות".

עוד אמהות באונליפאנס
"בני הושעה מבית הספר בגלל שאני מצטלמת בעירום ב"אונלי פאנס""

האמא בעלת החזה המטורף מעצימה נשים עם מימון המונים להגדלת חזה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

במטבח

בביקיני

ועם הילדים

אבל יש משהו מאוד מפתיע ולא שגרתי שאשלי עושה בבית שלה וכשנשאלה האם זה לא מפריע לילדים שלה, היא חשפה שהיא מבשלת בבית בחזייה ותחתונים. "אני מבשלת בביקיני וגם בחזייה ותחתונים", היא סיפרה, "אם תגיד לילד שלך שזה משהו רע, אז זה יהיה דבר רע. אני לעולם לא אמרתי לילדים שלי שזה משהו רע. זה פשוט משהו שאמא שלהם עושה".

ועדיין, כשאשלי "עובדת" ומצלמת את עצמה בפוזות מיניות, היא מוודאת שהילדים בחדר ולא נחשפים לתכנים האלו. היא גם הודתה שאם ילדיה היו בגיל העשרה, זה היה משפיע עליהם והיא היתה משוחחת עמם על זה כי זה היה גורם להם להרגיש "לא בנוח", אולם היא מקווה שעד שהם יגיעו לגיל הזה להיות כוכבת אונליפאנס יהיה עבודה מקובלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully