תמונת המעצר של אבי ניומן. mugshawtys, צילום מסך
צילום מסך/mugshawtys

תמונות המעצר הלוהטות שלי הצילו את חיי. הייתי בחובות ועכשיו אני כוכבת

15.3.2024 / 0:12

אבי ניומן הייתה באחת התקופות הקשות בחייה כשנכלאה בפעם השנייה השנה, עברה הפלה, נקלעה לחובות ונכנסה לדכאון עמוק. תמונות המעצר שלה הפכו לויראליות, כשבזכות מעצרה היא מרוויחה כעת עשרות אלפי דולרים בשבוע ומצליחה להשתקם: "המעצר הציל את חיי"

מתוך האינסטגרם של אבי ניומן/buffmommyab

בדרך כלל אחת המטרות המרכזיות בעונש מאסר ארוך היא לעבור שיקום, אולם במקרה של אבי ניומן, 4 ימים בכלא הספיקו כדי לשנות את כל עולמה. ניומן בת ה-28 מאלבמה מאמינה שמעצרה סייע לה לקבל את חייה בחזרה לאחר שתמונות המעצר שלה הפכו לוויראלית ומשכו אליה מאות אלפי עוקבים חדשים שמוכנים לשלם עבור התכנים הפרובוקטיביים שלה. היא מספרת שהייתה בחובות לפני הכניסה לכלא ו-4 ימים לאחר מכן, כשיצאה משם, הרוויחה בשבוע סכום של 24 אלף דולר ממעריצים שהתאהבו בה דרך תמונות המעצר שלה.

כוכבת הפורנו המקועקעת סיפרה שבמהלך שהותה הקצרה בכלא, לא היה לה מושג שהתמונות הפכו לוויראלית. היא נכלאה בזמנים שונים בגין שני אישומים נפרדים של הפרת סדר וגניבה מחנות. תמונות המעצר שלה פורסמו בחשבון האינסטגרם הפופולרי Mugshawtys, המשתף תמונות מעצר של נשים אטרקטיביות ל-680 אלף העוקבים שלו. זה סייע לניומן להפוך במהירות לכוכבת רשת כשאלפים חיפשו תכנים שלה בעמוד ה-OnlyFans הלא מאוד מעודכן שלה. כשניומן יצאה מהכלא היא גילתה כמה עוקבים חדשים נוספו לה וניצלה את התהילה כדי לייצר תוכן ולהרוויח מזה כסף. "הופעתי בכל מקום", היא אמרה בשיחה עם ה-Daily Mail, "לא ידעתי מזה עד ששוחררתי מהכלא וראיתי שלכל הפלטפורמות שלי ברשת נוספו עוקבים ואני מתויגת בכל מקום עם תמונות המעצר שלי. זה יצא לטובה, אני מניחה".

תמונות המעצר שהפכו אותה לכוכבת רשת והצילו את חייה:

"העובדה שנכנסתי לכלא הצילה את חיי" סיפרה אבי לאחר שהשתמשה בתהילתה הוויראלית כדי להרים את חשבון ה-OnlyFans שלה, "הייתי ממש מדוכאת לפני המעצר ואפילו לא התחברתי ל-OnlyFans במשך זמן מה. אז יצאתי מהכלא והרווחתי 24,000 דולר בשבוע, רק מלקוחות שהוסיפו את ה-Snapchat, Twitter וה-OnlyFans שלי".

אבי סיפרה שעברה תקופה קשה בחייה במהלך המעצרים שלה בשנה שעברה. "עברתי הרבה בזמנו. עברתי הפלה ולא הייתי עצמי. הייתי בבלגאן שלם. האמת, ללכת לכלא לא רק עזר לי כלכלית. זה גם הציל את חיי במובן מסוים. אני מחלימה מהתמכרות להרואין. אני פיכחת זה שש שנים ואחרי שעברתי הפלה מצאתי את עצמי במסלול אפל של דיכאון. יש לי BPD (הפרעת אישיות גבולית) ו-PTSD (הפרעת דחק פוסט טראומטית) ולא הייתי על התרופות שלי, אז לא הייתי אני".

עוד בנושא:
מלכת הכאוס: הפושעת היפה בעולם הפכה לכוכבת בגלל תמונות המעצר

הרוצחת הסקסית בעולם, "קים קרדשיאן של עולם הפשע", נמצאה מתה במיטת מאהבה

המעצר הראשון של ניומן היה באפריל בשנה שעברה על קטטה בפומבי וכמה חודשים לאחר מכן היא נעצרה שוב על גניבה מחנות בחג ההודיה. אבי הוסיפה: "העובדה שהפכתי לוויראלית עזרה לי לא רק לשלם את החובות שלי ולחיות חיים נוחים יותר. זה גם עזר לי לחזור לעצמי. אני מרגישה מבורכת שזה קרה. רוב האנשים לא מקבלים הזדמנות שנייה ואני כנראה בהזדמנות העשירית שלי עד כה, אז זו באמת ברכה איך שהכל הסתדר. הייתי בכלא בחג ההודיה וביליתי ארבעה ימים בכלא בסך הכל. בסוף קיבלתי מאסר על תנאי על זה. אלה לא היו אישומים רציניים בכלל, מה שהופך את כל העניין הזה לעוד יותר מטורף".

כתוצאה מהפופולריות המקוונת שלה, אבי אפילו הוטסה לניו יורק כדי להופיע בתוכניתו של סטיב ווילקוס. היא אמרה: "הבאתי את חמותי לתוכנית כי היא רק גילתה שאני עושה פורנו בכתבה שהתפרסמה בתקשורת, אז זה היה הלם למשפחתו של ארוסי".

ניומן עברה מאז לאוגוסטה, ג'ורג'יה, עם ילדה וארוסה בן ה-22. היא אומרת שתשמח להגדיל את עוקביה ברשתות החברתיות ומקווה להופיע יותר על המסך הקטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully