דשה דיילי. dashadaley_, צילום מסך
צילום מסך/dashadaley_

דוגמנית עירום יצאה עם דייט טינדר שלא הפסיק להתלונן שהיא לא לובשת חזייה

25.6.2024 / 0:10

דשה דיילי היא כוכבת רשת ו"אונלי פאנס" שלא ממש מאמינה בחזייה. היא החליטה לתת צ'אנס לבחור שהיא הכירה ב"טינדר" וזה נגמר ממש לא טוב. צפו

סרטוני הטיקטוק של דשה דיילי/dashadaley_

דשה דיילי היא דוגמנית יפהפיה בת 28 שמייצרת תוכן מיני בוטה לחשבון האונליפאנס שלה. אתם בטח מצפים שמי שיוצא איתה לדייט יבוא מראש עם ראש פתוח ויבין מי נמצאת מולו. אבל מסתבר שזה לא ממש קרוב למציאות, דשה האוסטרלית טוענת שבאופן עקרוני אין לה יותר מדי זמן לצאת לדייטים משום שהיא עסוקה מדי בעבודה שלה (שהיא כאמור להעלות תכנים נועזים לאתרים למבוגרים בלבד, אותם היא מצלמת בשלוש השנים האחרונות).

הנישה הצדדית שמצאה לה, הכרוכה ביצירת תוכן מיני עם בלונים (אל תשפטו. כל אחד ומה שעושה לו את זה), מכניסה לה בסביבות 200-300 דולרים לכל סרטון באתר המנויים שלה. אחרי שהשיגה הכנסה נוחה, היא החליטה לנסות שוב לצאת לעולם הדייטים, אבל מהר התחרטה על כך. ראשית היא נכוותה מדייט עם אינסטלטור בן 22 שבשלב כלשהו אמר שהוא הולך לשירותים, לא חזר והשאיר אותה עם חשבון של 200 דולרים. בדייט הבא לדבריה הדברים רק הלכו ונהיו יותר גרועים.

הסרטון שבו היא מסבירה מה קרה

היא העלתה סרטון בו סיפרה שהדייט האחרון שלה היה עם גבר שהכירה בטינדר ותקף אותה במהלך הדייט על כך ש... היא אינה לובשת חזייה בציבור. היא מסרבת עכשיו לראות אותו שוב וסיפרה למעריצים שהיא מסתובבת הרבה פעמים בלי חזייה בשביל הנוחות.

בסרטון טיקטוק שצבר למעלה מ-30,000 צפיות, היא סיפרה: "יצאתי לדייט עם הבחור הזה. עשיתי לייק לפרופיל שלו הבוקר בטינדר והיה לנו מאטץ'. הוא בשנות ה-30 לחייו ומתקין ומתקן מזגנים למחייתו. הוא נראה נחמד מאוד אז הסכמתי לצאת איתו היום לדייט לשתות קפה ליד חוף הים. עשינו קצת הליכה ואז הלכנו לבית הקפה. הדברים הלכו ממש טוב." עם זאת, ככל שדשה הכירה אותו טוב יותר, היא שמה לב שהוא לא ממש מסתכל לה בפנים כשהיא מדברת. הבחור כנראה בהה בחזה שלה כל הזמן.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

"הוא תמיד הוריד את המבט באמצע השיחה, תפסתי אותו עושה את זה כל כך הרבה פעמים עד שאמרתי לו, 'תשמע, שמתי לב שאתה נועץ בי מבטים בחולצה שלי, ואני חושבת שזה קצת לא במקום, אני לא מבינה למה אתה עושה את זה,'" היא סיפרה.

"והוא ענה, 'אני לא מבין למה לכן הנשים אין את ההגינות ללבוש חזייה כשאתן בחוץ ויושבות בבית קפה, זה לא בסדר שאנשים יכולים לראות את הפטמות שלך".

ההערה הזו הותירה את דשה זועמת שכן היא "לא האמינה שזה משפט שיוצא מפיו של גבר", היא חשבה שהחולצה שלבשה מכסה מספיק ואינה חושפנית במיוחד. היא גם הודתה שהיא אף פעם לא לובשת חזייה כי היא מוצאת אותן "לא נוחות" בחקיץ חם לה מדי איתן. היא אמרה שזה לא שהיא חושפת בכוונה את שדייה בציבור היא זעמה ונשבעה שלא יהיה דייט שני. היא הוסיפה: "אני לא חושבת שמה שלבשתי היה לא הולם, אבל הוא כנראה חושב כך ו=לא הפסיק לבהות בשדיים שלי. זה דגל אדום גדול".

והיא עונה למבקרים

@itsnotdasha Replying to @CACC Nottingham ♬ original sound - Dasha?

"נשים צריכות להיות מסוגלות ללבוש מה שהן רוצות אם הן לא רוצות ללבוש חזייה, אז מה? למה גבר נעלב מזה? אני לא מבינה. אני לעולם לא אפגוש שוב את הגבר הזה. אף אחד לא יגיד לי ללבוש חזייה; אני אומרת - שחררו את הכלבלבים", היא סיכמה.

העוקבים שלה בטיקטוק דווקא היו חצויים לגבי הסיפור שלה. היו כאלה שהסכימו עם דשה - אבל אחרים תמכו בבחור. גולשת אחת כתבה: "תגידי לי שאת קמת ועזבת אחרי שהוא אמר את זה...". לעומתה היו גולשים שכתו לה שעליה לשמור על יותר צניעות (להזכיר לכם שהיא כוכבת אונליפאנס?) ומגיב נוסף כתב: "אולי תנסי לדבר עם הבחור קצת יותר לפני שאת יוצאת לדייט באותו היום שעשיתים לייק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully